[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel21]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik ga ook al niet meer naar een 3D film, tenzij het niet anders kan. Draag zelf een bril en het is een gekloot van jewelste.

Naast dat vind ik dat 3D helemaal niet zo speciaal hoor. Leuk, maar keek dat als kind al in het Dolfinarium in Harderwijk. :cool:

2. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    idem hier, ik denk dat het aan de karakters ligt. iig niet aan de omgevingen <3

Over de Coen-Brothers gesproken, in mijn omgeving kennen veel mensen jammer genoeg 'The Hudsucker Proxy' niet. Maar persoonlijk vind ik dit hun beste. Coen Brother ten top. \o/

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Voor sommige figuren is alles 'vaag' wat niet voorgekauwd, volgens de vaste formules of overduidelijk is.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb gisteren Your Highness gezien en ik moet zeggen dat ie me echt tegenviel na wat positieve verhalen die ik hier gelezen heb. Ik vond het gewoon echt geen goeie film. Hoewel, het begin was wel het slechtste, als ze eenmaal een stuk op weg zijn op hun quest valt het wel weer mee. Maar het positiefste uit de hele film was toch wel dat Natalie Portman er in zit. :+ Al had ik vanwege de cast toch wel een betere film verwacht. Ik vond ook de spreekstijl erg dom. Half middeleeuws met af en toe ineens 'motherfucker' of iets anders moderns ertussen... van mij hadden ze gewoon echt helemaal modern Engels mogen praten, dat was grappiger geweest. Ook die stukjes met die wiet op het begin sloegen helemaal nergens op, voor de rest kwam het nergens terug. Maarja, misschien is dat grappiger als je super stoned bent.

Al met al: Een 6,3! :+

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Zeg dan een 6.5-! :+

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Trouwens, als jullie een film gezien hebben die je gedownload hebt, voer je die dan in als 'Internet' bij het medium, op WiW?

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik doe internet meestal. Als het een BRRIP is dan doe ik gewoon Bluray. Maar dat is meer voor mijzelf ook.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo zou je geen internet invullen dan? Bang dat het een set-up is? :+

Gister naar Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 geweest. Een episch einde van een epische (boeken) reeks. Ik moet zeggen dat ik van tevoren mijn twijfels had over hoe ze dit gingen neerzetten, het had makkelijk compleet de mist in kunnen gaan. Maar Yates heeft het gewoon geflikt in deze film, bijna alles voelde goed en klopte. Zaten ook een paar geweldige scenes in. Bij die Gringotts-scene keek ik echt m'n ogen uit. Ook het eindgevecht was echt episch te noemen. Minpunten waren een gebrek aan dialogen tussen de bijpersonages, dat de film toch nog wel van hot naar her gaat(terwijl hij al in 2 delen is opgedeeld) en [spoiler1]dat Aberforth Dumbledore er echt 3 minuten in voorkomt om te zeggen dat zijn broer niet te vertrouwen is. Waar sloeg dat op? Ik had op zijn minst Dumbledores hele levensverhaal verwacht, zoals ik in het boek heb gelezen. Daarnaast was Fred Weasley wel heel abrupt dood en had Lupin uit het niets een kind. [/spoiler1]

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee, ik bedoel meer dat er een betere omschrijving is. 'Computer' ofzo.

10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Transformers: Dark of the Moon (2011)

_O_

voor het eerst wat met zo'n 3D bril gezien in de bios, geeft soms toch wel dat beetje extra :cool: Had verwacht dat er superveel actie in zou zitten (net als deel 2) dat het helemaal over de top was, maar dat viel gelukkig mee. Deze film moet voor vermaak zorgen en dat doet het in mijn ogen 2,5 uur lang prima
    8.1/10

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    JAAA HIJ IS GOED HEA

12. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    :cool: Nu wachten tot die op blu-ray uitkomt!

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Collector's Edition. :9

14. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Trilogy Collector's Edition! :)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Mits Bay niet weer 734 nieuwe Transformers verzint. ;)

16. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dit waren eigenlijk deel 4, 5 en 6 en over een kleine 20 jaar komen de eerste drie delen. :+

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    4 is al in de planning met Statham. ;)

18. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Serieus? Gaat hij ze aanpakken met z'n blote vuisten? 8)

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    8)

Ik vond het op een gegeven moment echt teveel worden. Het begin was echt tof, maar vanaf 60 minuten tot het einde was het gewoon een en al over de top actie. Na 2 uur had ik dat echt wel gezien. :+ Vond het wel een toffe film though. Het was ook mijn eerste IMAX 3D film.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Hij duurde inderdaad wat te lang voor een blockbuster.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina