Ik heb ze al gemaild. Alleen die klantenservice is nog achterlijker dan die domme computer van ze die automatisch vragen beantwoordt. Het zal me niets verbazen als ze die characters weggeven, waar zal die exclusieve content anders voor zijn? Ze gaven namelijk ook beta s weg bij pre orders en xbox live bestellingen.
Als je meer zekerheid wilt, bestel je de game gewoon bij Gamemania. Onderstaande betekent dat er bij enkele van die 5 games de kans bestaat dat er pre-order content wordt meegegeven. Niet specifiek voor GoW 3.
De afhaal locaties zijn niet echt gunstig voor mij....helaas. Er is een kans dat er dlc is bij bol.com alleen ze beschrijven het super vaag.
eigenlijk is het toch heel simpel? Bol.com zegt gewoon: hou de site in de gaten voor exclusieve DLC. Betekent concreet dat Bol.com nog niet bekend maakt welke DLC. Mogelijk omdat ze de codes nog niet hebben (of een bevestiging hiervan van de leverancier) Dit heeft niets te maken met de pre-order actie: maak kans op het winnen van die 5 games. Als je zeker wilt weten welke DLC je erbij krijgt w8 gewoon totdat het op de site bekend wordt gemaakt en plaats dan je pre-order.
Ik denk dat je gelijk hebt. Net zoals toen met die GoW 3-beta, die actie hadden ze ook pas twee weken voordat die Beta begon, terwijl GM het al een maand ervoor had. Afwachten dus.
Heb em al aan iemand beloofd die me Gears stuff uit VS stuurt Griffin als MP character exclusief via facebook: Sign in en druk op die code knop voor een Xbl code. http://epic.gm/getgriffin
Dan ben je waarschijnlijk jonger dan 18? Kan dat kloppen? Maak anders een nieuw FB account en probeer opnieuw en pak die code en sluit dat account ofzo
Ja ik ben jonger dan 18, maar thx voor de tip ik zal het ff proberen EDIT: Het heeft gewerkt, ik bezocht de pagina met een facebook acc van 18+ dus je MOET hier dus 18 jaar of ouder voor zijn. Thx man!
No prob. Volgens hun FB is Griffin exclusief via hun FB verkrijgbaar, maar in hun statusupdate zeggen ze early unlock. Ik heb ook maar de code ingevoerd, just in case.
Ja, ik weet niet of ik hem ook daadwerkelijk ga gebruiken maar je weet maar nooit... Ik vond het iig een kleine moeite om de code te activeren en dalijk blijkt hij later niet meer verkrijgbaar te zijn en dan baal je wel als je de code niet hebt
volgens mij staat het op dezelfde FB pagina vermeld waar je em gedownload hebt....... Leader van de stranded met stem van Ice-T
Thanks dat je dat meldt Maar kan je die code ook nu al invullen op Redeem Code op de 360 en begint hij hem dan te downloaden? Straks vul ik hem in, kan je hem nog niet downloaden, en is die code daarna niet meer geldig.
je kan em zelfs klaarzetten op xbox.com, heb ik ook gedaan ivm m,n werk. Strax als de xbox aangaat springt ie gelijk op downloaden...easy