[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Wtf die nieuwe skins kosten 1835RP, een tientje ofzo dus...vieze aasgieren, dan steek ik liever nog m'n geld in de fik dan dat ik het aan hun overmaak, gatver.

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Haast alle vs AI champs in de rotation. Lame.

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat zijn premium skins, hebben allemaal extra effecten en de hele meuk.

4. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    lol niet zo klagen idd het spel is free to play ze moeten hun geld toch ergens vandaan halen:)
    ga maar is WoW spelen daar betaal je subscription per maand en gaan ze ook nog is van die dingen aanbieden voor geld stelletje geldwolven dat is ook de reden dat ik daar mee gestopt ben.

Laatst bewerkt: 2 aug 2011
  5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Lee Sin, Swain en Nocturne zijn echt bazen, IMO. Dope skills, dope looks, dope alles.

6. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn veel betere tanks. Hij is een fatsoenlijke offtank, meer niet. Z'n ulti is te silencen/stunnen en z'n Q is skill-loze auto targeting meuk waarvan ze de AP ratio nog steeds niet generfed hebben.

En dat zijn inderdaad legendary skins, je moet eventjes nagaan dat dit een van de weinige manieren is hoe Riot zijn geld verdiend. Dus dan is een tientje voor een gratis spel echt absoluut niets.

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Idd en er zal zeker de nodige man uren inzitten maar dan vind ik het alsnog geldklopperij, zeker als die champ zelf veel minder kost.

Jawel, ben het zeker eens dat ze toch hun (welverdiende) geld ergens vandaan moeten halen maar moet dat door schaamteloos proberen te cashen op overpriced skins?

Misschien ben ik wel te principieel maar er zijn al 118 gratis Tryndamere skins bijvoorbeeld. Veel nog's met dikke animaties en effecten etc. Er is zelfs een volledige bender skin 8)

8. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Had je liever dat je voor het spel moet betalen dan? Ze hebben een hoop servers te runnen, mensen te betalen en dan komen er nog alle dev kosten en onderhoudskosten bovenop. Ze pompen ELKE week nieuwe patches/skin en om de twee weken een champion er uit. Ze doen elke keer hun best om de servers draaiende te houden en dan rage je over iets wat niet eens verplicht is of de gameplay verbeterd? 8) Zie het als een donate button met een extratje erop.

Er zijn custom skins ja, maar die zien anderen niet. En sommige van die custom skins komen zelfs in de public versie en dan BETALEN ze de makers zelfs nog voor de rechten om die skins te gebruiken (terwijl zelfs dat al niet nodig is vanwege hun eigen copyright).

Sorry, but you're making 0 sense man :p

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Nee het systeem is goed verder(al betaal ik net zo lief een vast bedrag en dat alles unlocked is) maar het punt is dat ze bijna 4 keer zoveel vragen voor een skin dan de champ zelf 8) Beetje verneukeratief niet?

Dat ze geld moeten verdienen en dat het gigantisch veel kost om alles te laten draaien (laat staan al de voorafgaande productie kosten) is logisch, dat moeten de investeerders toch weer terugverdienen, maar via deze manier vind ik het erg laag en inhalig.

Ik pleur dan gewoon liever een bonk geld in hun donatie gleuf tbh :b:

10. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja hier krijg je gewoon iets extras voor. Voor vele gamers is dat net het beetje extra waardoor ze gaan doneren. De reden dat het meer kost dan de champion zelf is juist omdat de -hele- champion geremodeled is. Met alles van dien (Nieuwe art, promo video, voice actor nodig voor de nieuwe stem of de oude opnieuw inhuren, de hele model opnieuw opbouwen, texturen, animeren etc en dan nog de soundfiles maken/zoeken passend zetten.

Kortom, het is dezelfde mechanics maar het hele character dat je ziet is van 0 opgebouwd.
    Vandaar dat 'ie meer kost dan de daadwerkelijke champion. Verder moet je ook realizeren dat een tweede manier om aan RP te komen tournaments zijn, en vele spelers ook graag de rewards van de tournament spelers willen zien. (Er zijn natuurlijk exclusieven, zoals Champion Ryze)

Verder moet je nagaan dat sommige mensen geen champions meer hoeven te betalen met IP. Dus hoeven ze alleen te wachten op de volgende. Dan is het wel fijn dat er nog zoiets als skins is om toch nog je main champions een beetje verder te customizen.
    Er is niks 'laags' of inhalerigs aan. In tegenstelling, juist het tegenovergestelde. Ze hadden een donatie button kunnen opstellen maar in plaats daarvan kiezen ze voor een systeem waarmee ze een beetje geld binnenhalen en ook nog eens de speler er iets voor terug geven dat niet game-breakend is. Perfect als je het mij vraagt. Je bent nog steeds niet verplicht om het te kopen, en het geeft verder geen voordelen in opzicht van gameplay behalve dat je er verschillend uitziet.

Laatst bewerkt: 3 aug 2011
  11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Maar je moet de champion toch nog daadwerkelijk kopen?

12. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet inderdaad eerst gebeuren.

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Bron: IGN

14. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    TLDR

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Samenvatting: 'Awesome capture and hold mode'.

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]cuINbQ3PLU0[/yt]

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Als je het van die hoek bekijkt is het idd een stuk begrijpelijker. Had er zelf eigenlijk nooit bij stil gestaan dat als je natuurlijk 24/7 LoL speelt je zoveel IP krijgt dat je bijna alles wel kunt kopen en ze daar dan dus geen winst op kunnen draaien, terwijl die gasten juist het meest spelen. Skins zijn dan de perfecte manier om alsnog geld te verdienen :)

Klinkt goed! Datum? :D

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Uw antwoord.

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Iets na de 28ste, top :b:

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Lijkt me een vette gamemodus, maar zal wel compleet uit balans zijn vlak na de release.:9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina