[XOne] Borderlands [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Dr0kz, 26 feb 2010.

1. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Nee :D

Ben gisteravond maar weer eens begonnen het uit te gaan spelen.
    Hoe dan ook,het blijft een vermakelijke game :)
    Rage heeft mijn intresse gewekt,het lijkt op Borderlands hoop dat het net zo goed wordt

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ook even over die DLC. Ik speel met een vriend in splitscreen en we zijn nu beide level 19 (bijna 20). Kan ik daarmee al een van de DLC's spelen? En zo ja, welke?

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Moet deze game ook nodig eens verder afmaken. Had hem al eens uitgespeeld, met hulp van een Nyari en ben nu met die Zombie DLC bezig. Soms vind ik de game alleen een beetje eentonig worden en ik wil pas aan P2 beginnen als ik alle DLC heb gehad.

4. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, ik ben nu level 37 soldier, ik heb het spel uitgespeeld op wat side missies na.. Als ik nu opstart kn ik kiezen tussen PT1 of PT2, wat houdt dat in?? Moet ik dan opnieuw beginnen of zo?

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    In Playthrough 2 begin je weer van voor af aan maar wel met al je wapens en je huidige level.

De tegenstanders zijn ook veel hogere levels dus je kan wat sneller XP verdienen.

Playthough 1 kom je gewoon terug in je oude game. Dus met de lagere level tegenstanders.

Als je zin hebt om door te spelen moet je absoluut voor PT2 gaan omdat de hogere level tegenstanders ook betere loot laten vallen

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je hebt ook veel meer BadAss tegenstanders in P2.

7. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok duidelijk!! bedankt, dan ga ik verder met PT2 want nu heb ik totaal geen tegenstand en dat is ook niks..

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Report – Borderlands 2 to be announced “soon”

Borderlands 2 is set to get its formal announcement soon, according to a just-published Eurogamer report.

The Gearbox sequel, long speculated about and rumoured since time itself began – or at least since the first game came out – will come out next year on PS3, 360 and PC, according to EG.

The Texan developer currently has its plate full at the moment. In June, it released Duke Nukem Forever after 14 years in dev hell, with DLC support also inbound. It also has Aliens: Colonial Marines from Sega and Brothers in Arms: Furious Four from Ubisoft due for next year.

Gearbox creative director Mikey Neumann told VG247 around the time of the original’s launch that a sequel was a “no-brainer.”

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Borderworlds!

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Echt heel blij met dit nieuws, ik heb zelf deel 1 gewoon in m'n eentje uitgespeeld want met vrienden dit spelen kwam er gewoon niet echt van. Een van m'n vrienden was al flink omhoog in level, dus als hij meehielp was er voor mij geen fun aan omdat alles makkelijk was.

12. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Iemand die "Braaaaains" (die brains verzamelen) nog niet heeft gedaan en dat even met mij wil doen? Heb namelijk
    Ned al vemoord, voordat ik de quest kreeg..

13. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk komt er VEEL meer variante in de wapens. Want ja, met telkens een ander kleurtje, of wel of geen bepaalde scope, etc, kan ik ook met marketing feiten aankomen dat er miljoenen wapens in het spel zitten. De variaties waren zo klein dat je nou niet echt het idee had dat er veel verschillende wapens in zaten.

14. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    \o\ \o/ /o/ Een Borderlands sequel, Hoera!

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit het eigenlijk met die DLC, zijn die het waard? Moet ik sowieso de game eerst weer opnieuw kopen want ik heb met mijn stomme kop die game verkocht.

16. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    DLC is wel goed. Koop de GOTY voor €15 zou ik zeggen :thumbs:

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Instant buy! :)

18. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Is het beter om Playthrough 2 te beginnen als je de DLC gaat spelen? Ben namelijk nu verder gegaan met m'n eerste playthrough, maar ik krijg maar 5 xp per ventje :mad:

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Borderlands 2 is nu officieel.

Topicwar Nerrion vs DulleNL :9

20. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is helemaal aan jou, maar als je aan de 2e playthrough begint moet je voor de meest DLC's wel weer een stuk van het spel uitspelen om bij die gebieden te komen. En het is natuurlijk weer wat moeilijk dan de 1e playthrough.

Deel Deze Pagina