Pro Evolution Soccer 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee, Konami verbiedt anderen - die de info al hebben gehad - vóór woensdag die info vrij te geven. Dat is een embargo.

2. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    kan iemand voor mij wat vragen beantwoorden in t pes 2011 topic ?

3. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Nee =(

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kan iemand mij in het kort vertellen wat de verbeteringen zullen zijn van PES2012 op PES2011?

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Betere AI tegenstander, slimmere teamgenoten, trainingsmode back, verder kleine tweaks.

Het is niet zo groundbreaking als 2011 tov 2010 was, maar wel verbeteringen die we echt nodig hebben :cool:.

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Betere keepers, cursor change verbeterd, rondom het veld meer leven, meer licenties en nog veel onaangekondigde onderdelen ( wtf is Footbal Life bv).

7. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Superstar difficulty (6 stars) nieuwe toevoegingen, ook 2 nieuwe gameplay filmpjes, het spijt me maar het lijkt net PES2011.. hopelijk zul je het positieve merken na verloop van spelen (waar PES altijd zo goed in was geweest) maar ik baal ervan dat ze zo vrij weinig aan de graphics en sfeer hebben gedaan.

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik zie anders genoeg rondom het veld gebeuren, daarnaast zien de gezichten er nog beter uit. Qua shirtjes enzo waren ze al op de goede weg, jammer dat de animaties niet overtuigen maar dat vind ik van minder belang.

9. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel tof dat als er gescoord wordt, dat die stewards dan opstaan en de cameramensen beginnen te lopen :p

Ook ben ik blij dat het penaltysysteem weer is veranderd en dat de training-challenge modus terug is !! Ik kan iig niet wachten! \o/

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Flauw om te zeggen. PES2011 was echt een vernieuwing, en daar bouw je op verder. Dan ga je niet van alles omgooien. Ze verbeteren de dingetjes die in 2011 verkeerd waren, maar 2012 wordt gewoon een hele goede footie hopelijk.

11. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
  12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Graphics waren toch goed? De sfeer, dat zou fijn zijn geweest. Maar ik vind het belangrijker dat er aan de gameplay wordt gewerkt. Aan de hand van filmpjes kun je moeilijk zien wat de veranderingen op gameplay gebied zijn. Je moet het voelen.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  14. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    En ik vergeet de tweede goal van Ibra te vermelden. Dat wegdraaien, hoewel geen directe tegenstander in de buurt, was echt meesterlijk.

Alle goals zijn uniek. Daar kan FIFA nog altijd, hoe mooi de game ook is, nog een puntje aan zuigen.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dat schieten moet ook niet te makkelijk worden zeg. Dit is al het zoveelste filmpje wat me zorgen baart mbt schieten.
    In 2011 was het bijna perfect :confused:

16. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het ook belangrijker dat er aan de gameplay meer wordt gewerkt hoor, hopelijk zit dat goed.

Ik bedoelde eigenlijk meer sfeer en beetje graphics. De stewards enzo was me nog niet opgevallen bij een goal.. leuk inderdaad alleen de lichtinval en de stadions lijkt allemaal zo even dood als in PES2011. Die keren dat ik FIFA speelde vond ik altijd het leukste concept de keuze uit zoveel stadions en dat je dan echt bij ieder stadion een totaal andere lichtinval.. klimaat.. sfeergevoel hebt.. dat mis ik bij PES nog een beetje.. bij PES zijn het allemaal dezelfde arena's in dezelfde setting.

Maargoed ik snap ook wel dat ze vanuit PES2011 moeten verder bouwen.. ik zal het absoluut wel weer met genoegen spelen.

ps: die stuiter goal van Rooney viel me ook al op. Wel vreemd dat die tackle in het 1e filmpje maar wordt bestraft met geel.. ook dit lijkt veel op PES2011..

Laatst bewerkt: 3 aug 2011
  17. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Toen ik filmpjes zag van pes 2011, had ik ook het idee dat scoren te makkelijk zou worden.

Je bedoelt waarschijnlijk het 2e filmpje bij ac-real. Maar ik ben al blij genoeg dat bij barca-man u wel rood wordt gegeven! Zo irritant met pes 2011 dat je onderuit wordt gehaald met 1 op 1 en dan is het vaak nog geen eens een kaart.

Laatst bewerkt: 3 aug 2011
  18. AgentSmith

AgentSmith Guest

Van de week bij Konami geweest en met PES 12 aan de gang geweest. Lees onze hands-on preview op www.gamefart.nl

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Thnx voor de preview. Klinkt goed, ik vind het alleen gaar dat je weer met iedere speler een pegel in het kruis kan plaatsen. Daar heb ik niet zo'n zin in. Hoewel ik van mening ben dat het schieten in PES nooit fout is geweest. Ook toen het makkelijker was om een bal van 25 meter in de kruising te jagen kreeg ik zulke goals zelf bijna nooit tegen. Zolang dat schot alleen maar mogelijk is als je genoeg vrijheid hebt om de bal goed te raken, vind ik het goed.

20. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina