[PC] problemen met installatie en spelen

Discussie in 'Games' gestart door iggyx360, 1 aug 2011.

1. iggyx360

iggyx360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo iedereen ,
    Ik heb sinds een maand of 2 problemen met het installeren van spellen.
    bij 2 spellen lukt het installeren niet : the sims 3 en battlefield 2.

als ik de cd in m'n computer heb gedaan en via computer erop klinkt laat de computer het laad tekentje voor 1 seconde of minder zien. daarna gebeurt er niks meer.

En als ik een spel probeer te spelen gebeurde er bij de sims 3 en battlefield 2 hetzelfde als ik boven beschreef.(voordat ik ze de-installeerde:+)

Of m'n computer start het spel op en hij blijft hangen in een black screen. ( rollercoaster tycoon 2 ,counter strike ,sims 3 , battlefield 2)

ik heb een vriend van mij er al naar laten kijken en een vriend van m'n vader die er veel verstand verstand van heeft maar beide hadden geen oplossing=(

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Waarschijnlijk leest jou CD-drive de CD's niet meer. Denk dat er iets beschadigd of kapot is.

Kan ook zijn dat er iets met de CD's is, probeer het op een andere pc of laptop even.

Black screen is als je een cd of dvd erin doet en je laat het spel oid dat hij de cd of dvd niet verder kan lezen. Dit duid ook op de disk reader.

3. iggyx360

iggyx360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    okee dankje;),

op de computer van mn moeder deden ze het wel.
    Ik had voor dit probleem een ander probleem dat er op leek en dat heeft die vriend opgelost met revo uninstaller ,maar die is verlopen en ik moet er dertig dollar voor betalen :confused:

wat zou ik ertegen kunnen doen?

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Meenemen naar Mycom en hen advies laten geven, kost je wel wat (je betaalt per kwartier ofzo) maar dan weet je hoe 't zit etc.

5. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Computerland is gratis ;)

6. iggyx360

iggyx360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    okee jongens ,
    dank jullie wel voor de hulp:thumbs:
    ik ga ergens deze week naar computerland

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is computerland?

8. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna hetzelfde als mycom. Alleen dan iets persoonlijker/ beter. Tenminste hier in apeldoorn

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Probeer eens rechtermuis op de D: drive (of wat je CD drive maar is) en dan Openen. Als dat werkt, dubbelklik op setup.exe.

10. iggyx360

iggyx360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @lenny ,al geprobeert maar hij zegt dat de sims er nog op staat terwijl ik hem heb gedeinstalleert Xp) en mn revo uninstaller vraagt er nu geld voor

Deel Deze Pagina