[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Goed. Ik heb nu alles S10 (behalve wapens S9) en heb al Ruthless shoulders gehaald. Ik heb nu met een frost mage de 2v2 Conquest cap van deze week gehaald. Ik denk trouwens niet dat een 3s comp met een Priest, Druid/Paladin en Warlock goed zal werken. Ik ga waarschijnlijk gewoon met die frost mage een Rogue zoeken en dan 3v3 doen. ;) Als ik jouw was zou ik een frost mage en resto shaman zoeken als partners, lekker OP. :+

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik hou wel van een uitdaging en ik speel graag met mijn maat samen. 2 on 2 winnen we bijna alles.

Netjes dat je zo snel gegeared bent, ben zelf ook S10 behalve wapens en 1 ruthless item :p ook Shoulders haha die stonden fucking vet. vandaag de 2de halen mijn head.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Gisteren even een babbeltje gehad met een van jullie. Vergeet iedere keer de XBW naam. Volgens mij Dutch Demon ofzo. Hadden we het over zijn realm Outland. Nooit dat ik daar heenga. 8)

Misschien een keer met hem op Draenor een char aanmaken, redelijke balans realm volgens hem.

Het is alleen dat ik net twee alts op mijn eigen realm heb aangemaakt en ik me over het algemeen prima vermaak op Runetotem.

Kon zowat in mijn eentje gisteren Wintergrasp winnen. Saaie zooi daar nu. :cool:

4. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Sinds ik in Ashenvale belandt ben doet mijn questhelper Addon het niet meer -.- Zo maar ff kijken of ik er iets aan kan doen

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Die word ook op de meeste vreemde manieren geupdate op moment. Hij werkt ook niet zo goed meer en je kunt beter gebruik van die van Blizzard maken. QH gebruik ik ook al maanden niet meer, mede om de waardeloze updates ervan, of juist helemaal geen.

6. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DutchDemon? Neon :lol: maarjah komt in dezelfde richting :)

Draenor was trouwens een voornamelijk Horde realm en PvE; iets wat ik je als advies gaf als je eens Horde wou spelen en dat dan op een PvE realm :p

Laatst bewerkt: 3 aug 2011
  7. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    hoe kun je als alliance aan zo'n horde mount komen? Ik zou graag die van de belfs willen, die struisvogel:+

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ga Magister Terrace op Heroic doen man. ;)
    Laatste boss dropt hem en ik had hem in 12 runs, wat niet veel is.
    Dropkans is ook niet bijzonder laag ofzo en je krijgt een FOS (Feat of Strength) ervoor.

@ DutchNeon: Het komt vast nog wel een keer. Ik ben op moment ook met andere chars bezig, maar wie weet. Ik hoop echt dat er ooit nog een optie komt om Heirlooms cross server, account bound, te sturen. Zal wel niet, maar het zou wel leuk zijn, want dat maakt levelen voor mij wel wat leuker.

9. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

I'll do that :D

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Je zult er zeker wat aan hebben. ;)

11. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Misschien een domme vraag, maar die zit die Blizzard QH al in WoW :9

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ja, activeer maar eens een quest. Daily, weekly of normal maakt niet uit. ;)

Vergeet ook niet op je map te kijken enzo. :+

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mij lijkt MM het beste in BG's, misschien ook BM al lijkt me die beter in arena's.

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Gisteren even snel mijn cap gehaald voor conquest. heb nu ook mijn Ruthless head :D binnen anderhalf uur had ik mijn cap al. 2 arena's verloren en de rest gewonnen. Eerst 3 tegen 3 gedaan daarna even 2 tegen 2.

btw: Affliction warlocks zijn een pain in the ass in arena :| doe het zelf niet omdat ik het saai vind om in affli te spelen maar toch:p

15. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind vooral chimera shot heel handig in een BG, is een instant cast en crit bijna net zo hoog als aimed shot, dus dan is er al snel 50k weg ofzo

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gebruik op het moment de volgende rotatie in PvE:

KS (<20%) > S.Sting (alleen op start) > CS > AS > SS (voor focus)

Gebruik AS eigenlijk alleen als hij procced en KC eigenlijk niet.

Moet ik iets in mijn rotatie aanpassen? Kom op heroic bosses op ca. 15k dps met iLvL350.

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Start is al fout. Sinds we de talent Careful Aim hebben, spammen we aimed shot i.c.m. steady shot voor de haste tot de boss <90% heeft. Daarna doen we er een SrS op en is de rotation als volgt CS>AS>SS, maar dan als sidenote dat het up houden van je haste proc het meeste prioriteit heeft. Dus probeer altijd je steady shots in pairs van twee te doen.

Je gebruikt Arcane Shot als focus dump (volgens mij haal je AS = Arcane Shot en Aimed shot = AI door de war). Daarnaast heeft de Aimed Shot proc altijd voorrang op alles, sinds je hem daarna weer moet opbouwen.

Misschien dat ik nog iets vergeet, maar daar kom ik later eventueel nog wel op terug. :)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Guild heeft last van lackers tijdens raids. Vind je het gek met dit weer en dan nog klagen ook. :F:

Naja, als ze maar niet weer met iemand gaan fusseren ofzo, want dan wil ik de guild onder mijn controle hebben en houd ik tenminste mijn guild rep.

Laatste guild waarin ik zat fusseerde ook, met mijn huidige, en dan ben je helaas als je rep kwijt. :cool:

Het zal wel niet gebeuren, maar hou ze wel in de gaten.

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Rep in arena gaat super hard:p

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat wil ik wel geloven. Heb lang geleden een keer gedaan, maar zou niet weten hoe ik er in moet komen.

Zelfde met Rated BG's. Ik zou het graag een keer willen doen, maar die raid browser is echt verrotte kut. Van mijn part maken ze daar een raidfinder van, zoals dungeon finder er ook is.

Ik zie het probleem niet, want degene die pugs haten kunnen toch wel een eigen goede group samen stellen, al dan niet met hun guild.

Deel Deze Pagina