Nog wat plaatjes dan. Ik doe teveel sidequests, dus ik blijf maar in dit gebied. En dan een spoiler voor boobs Spoiler Lol, wat gebeurd hier nou?
Alsjeblieft! Nog maar1 beurt! Echt waar! 1 lullig potje Civ duurt langer dan de meeste retailgames van tegenwoordig ... Ben nog steeds bezig met dat potje...
"Fuck You" Dat kleine stukje is alles wat ik heb gespeeld, maar ik wilde het toch hier posten/bewaren omdat het gelijk de laatste keer was dat ik op High speelde. Ach, als ik Modder moet geloven is het verschil qua graphics niet eens zo groot.
Nee, als je die video die ik liet zien mag geloven. Maarja. Nu posten met FPS erbij Oh, moar bloot: Spoiler Geralt heeft toch wat sexy time tijdens z'n avonturen.
Jammer dat Witcher niet de Steam screenshot functie ondersteund. Irritant dat de hud niet meescaled met de resolutie. Soms moeilijk te lezen. En een hoop Dirt 3. Een game die voor de verandering wel soepel loopt. Én er mooi uitziet. Spoiler Yup, Dirt ondersteund wel de screenshot functie.
Omg, jij zit verder dan mij . Zit nog maar in chapter 2, maar heb de game dan ook ff niet meer aangeraakt.
Oh . Ik zit nog maar in het begin, nog altijd aan dat kamp (Roche verhaallijn). Verklaard waarom ik de omgeving (nog) niet heb gezien.
Nog maar wat random civ screenshots Per ongeluk een atoombom afvuren is niet goed voor je reputatie. En steden kapot proberen te maken is saaai. Dus misschien maar een nieuw potje beginnen.
Wel fijn dat modder hier z'n screenies showt, hoefen we zelf de game iig niet meer te spelen En sinds wanneer is Limbo op PC? Halen dus
En dan moet je voorstellen dat dit maar een piepklein deeltje is. Alle spoilende dingen heb ik over het algemeen sowieso weggelaten.
Voor Doom 3 is er ook een mod beschikbaar die alles zowat verbeterd en en meer huidige tijdse look geeft. Weet jammer genoeg alleen niet meer hoe die noemt .