Nee, niet echt een leuke voetbalavond geworden. Potjes waren nogal saai, maar vooral lelijk .
Ik begon met drie potjes tegen Jeffrey SCF, oid:
Siemenn vs Jeffrey
Barcelona 2 - 3 Real Madrid
Ik had het niet mee, maar hij speelde ook erg goed deze wedstrijd!
Barcelona 2 - 1 Real Madrid
Speelde allebei wel goed.
Kameroen 2 - 2 België
Kut team, allemaal zuig aannames. Alles moest uit Eto'o komen, en dat lukt niet tegen een beestenverdediging (Vertonghen, Vermaelen, Van Buyten, Kompany). Ik heb twee keer op de lat geschoten, één keer vrij voor doel maar door een slechte aanname kwam hij in de handen van de keeper. En ik was enorm gefrustreerd doordat Jeffrey zijn goals maakte door de bal steeds naar de zijkant af te spelen, FUUUUUU. Kan ik echt niet tegen, zo nep en lelijk .
Daarna nog één potje tegen OscarJ. Ik speelde met PSV (zonder m'n pro, dus niet zo goed) tegen Everton (4-sterren), dus wilde eigenlijk mijn pro al inbrengen op het begin. Maar niet gedaan, omdat hij dat anders niet leuk zou vinden misschien, en hij geen mic had om het te vertellen .
Stond 3 - 1 bij rust.
1 - 0 was een goal waarbij hij de bal naar de zijkant aflegt, fuuuuuuuuuuuuuuuck.
2 - 0 was een goal waarbij Manolev onder de bal doorspring. Manolev -> realistisch .
3 - 0 was een corner die dicht bij Isakkson kwam, maar hij pakte hem niet.. Wel mooi ingekopt!
Ik werd gefrustreerd als fuck, dus zette mijn pro er gauw in omdat ik elk duel verloor.
Everton 3 - 4 PSV eindstand. Hij quitte meteen '/'
Nee, lelijke kut potjes vanavond. Vanmiddag waren mooie potjes, maar vanavond was het echt frustrerend. Totaal geen geluk, alles ging op de lat of FIFA verpeste alles voor mij, en tegenstanders waren veel te efficiënt. Gadver . Waren beide wel goede tegenstanders though.
Laatst bewerkt: 3 aug 2011