[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wat ik begrepen heb moet je voor 12 Augustus verbinding gemaakt hebben met de eShop via de 3DS.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja idd was ik even vergeten. Als er nu een leuke RPG of online game met hoge replay value in het verschiet zit...

3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep zo heb ik het ook gelezen.
    Heb zin in die gratis games,leuke actie van Nintendo.

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    thx :) nu verbinding aan het maken met de Eshop, heb een systeem update, ben benieuwd!

Edit: ik dacht dat ik nog een paar honderd punten had, maar dat zie ik niet op mijn 3ds, wel op mijn nintendo wii... Vreemd

Iig contact gemaakt met de Eshop, hopenlijk kan ik straks gratis dingen downloaden

Edit, bron Insidegamer.nl, geen idee of het al gepost is:

Laatst bewerkt: 1 aug 2011
  5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Netjes op het rijtje tot nu toe:

NES
    Super Mario Bros.
    Donkey Kong Jr.
    Balloon Fight
    Ice Climber
    The Legend of Zelda

GBA
    Yoshi's Island: Super Mario Advance 3
    Mario Kart: Super Circuit
    Metroid Fusion
    WarioWare, Inc.: Mega Microgame$
    Mario vs. Donkey Kong
    Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3
    Kirby & The Amazing Mirror

Jammer dat het NES games zijn en geen SNES games. :mad:
    Ik hoop trouwens ook nog op Super Mario World, dat was toch Super Mario Advance 2? Oh, en Golden Sun 2. :+

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Jep.

Mooi lijstje overigens. Metroid Fusion was tof. Alleen kan hij echt extreem kort zijn. Geheel in Metroid stijl kun je andere eindes unlocken als je de game sneller uitspeelt . Het beste einde is 100% completion onder 2 uur. 8)

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Las toevallig hier laatst iets over in de Elsevier. Blijkbaar heeft 20% van de mensen er last van. Het komt omdat het 3D voor een scherm geprojecteerd wordt. Hierdoor focust je ooglens op het scherm en je oogbol op het 3D beeld. Normaal corrigeer je dit automatisch. Bij 30% van de mensen gebeurt dit niet en die kunnen het dan of niet zien of ze krijgen er hoofdpijn van. Schijnbaar kun je de hoofdpijn alleen verhelpen als je de sterkte in kan stellen (wat toevallig met een 3DS kan).

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Allemaal leuk en aardig, maar bij de DS wordt het 3D juist niet voor het scherm geprojecteerd. ;)

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waar dan? Als ik het zie staat het wel voor mijn scherm. Meen dat het bij 3D altijd het geval is. Op het scherm kan niet aangezien het dan gewoon plat is.

10. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij alle 3d films (vanaf avatar) en de 3ds heb ik juist het idee dat het 3d effect in de diepte zit.

Vroeger kwamen de beelden naar je toe, nu lijken ze juist van je af te gaan. Dat er diepte in het scherm zit. Alsof je door een raam kijkt.

Ziet er ook realistischer uit en vertekend minder.

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo heeft eigenlijk wel weer veel credits verdiend bij mij. 3DS gekocht voor 260 euro, en ik wist toen ik 't kocht dat 't later waarschijnlijk weer goedkoper zou worden.

Dat ik straks allemaal games krijg is prachtig, en niet zomaar games. Heb zelf veel zin in Yoshi's World!

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Aan de andere kant kosten digitale items hun natuurlijk niks.

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    true, maar 't is een gebaar dat hier weer veel goodwill kweekt. Sowieso dat ze zich bewust zijn van de early adapters

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Klopt.

Zat eerst te denken om hiervoor nog een 3DS te halen. Maar de meeste games heb ik zelf liggen.

15. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066

Mocht je dit downloaden voor geld wat is de waarde hiervan?

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schat zo "heel ruw" een eurotje of 40-50?

17. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of het al eerder was gezegd, maar die prijsverlaging is echt geniaal. Dacht dat hij na verloop der tijd wel zou verlagen maar gelijk zoveel, hij is vanaf 12 augustus maar 169,-. Met zo'n prijs ben ik hem eerder geneigd te kopen. :D

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, de prijs is van hoog naar schappelijk gegaan. € 169,00 is alleen nu ook nog teveel, omdat er gewoon geen software is. Alleen Zelda OoT is imo het waard om te spelen, en dat is een game van 13 jaar geleden. Ik vermaak me er prima mee, heb er rond de 40 uur opzitten, maar verder valt er niet zoveel te spelen. Het apparaat is die € 169,00 wel waard, maar de software blijft achter.

Zolang er geen Mario Kart of Super Mario uitkomt zal de verkoop van de 3DS niet explosief gaan stijgen. Pas met kerst gaat er echt wat gebeuren. Voorlopig worden de games alleen maar uitgesteld.

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    voor de zekerheid maar synthesizer keyboard voor de 3ds gekocht:{

2 euro, maar nu heb ik voor mijzelf meer zekerheid dat ik in het ambassador programma kom.

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Huh, hoezo? Als je je aanmeldt voor 12 augustus is het toch al goed? Ik heb wel een aantal dingen gedownload, zoals Nintendo Video, allemaal gratis shit, maar dan zit het toch ook wel goed?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina