Damn... Sukkels daar. Zo zorg je wel dat je achterban geen vetrouwen heeft en krijgt in je nieuwe console.
Mijn vertrouwen zakt per dag verder weg als het om de 3DS gaat. Ik speel wel alles in 3D, daar heb ik het ding voor gekocht. Als ik een simpele DS had willen hebben, dan had ik die wel gekocht. Fuck dat, ik vind het maar nep allemaal. Eerst komen er geen fucking games uit, en nu horen we dat ze ook games zonder 3D gaan maken, want het is zo tof om te draaien met de 3DS. Nee man, ik wil games die iets toevoegen d.m.v. het 3D effect, daar heb ik de 3DS voor gekocht. Rot op..... Ik ben er klaar mee, flut ding. Dat ding is geen € 250,00 waard, en ook geen € 169,00... Een gewone DS is goedkoper... De andere features van de 3DS stellen geen ruk voor en zijn achterhaald, ik snap niet dat ze daar op willen inzetten met hun games. Daarbij, het apparaat voelt aan alsof hij elk moment uit elkaar kan vallen. Tof dat Nintendo dan graag wil dat je lekker gaat draaien en zwiepen met je 3DS. Dan hadden ze wel even een meer robuust apparaat mogen bouwen ipv de Jari Litmanen onder de handhelds. Retards daar.
Ik begrijp het ook echt niet als mensen een 3DS kopen en er dan geen gebruik van willen maken. Hoezo? Waarom koop je hem dan, en zeker, waarom koop je hem NU dan al? Er zijn namelijk geen games op te spelen, afgezien van Zelda OoT. Maar om daar nou een dikke € 250,00 voor te betalen en het dan te spelen zonder 3D, dat begrijp ik dus niet. Dan heb je binnen 2 weken Zelda uit, en dan???? Waste of money, geef die € 250,00 maar aan mij, dan spuit ik je oude DS wel blauw of zwart....
Laatst bewerkt: 5 aug 2011