MW3/B3 en GoW3 kun je niet vergelijken. Zijn totaal andere games en trekt ook totaal andere fans (zover ik 't zie) Denk wel dat GoW3 weer de betere multiplayer tijden van deel 1 gaat beleven.
True. Het zijn ook erg andere games. Ik kan wel concluderen dat MW3 afvalt als een dag-1 aankoop. Maar laat me het anders formuleren, zal GoW2 net zo stevig in zijn schoenen staan online als BF3/MW3? Bijvoorbeeld qua matchmaking, het hele progressie-systeem dat je steeds wordt beloond ipv dat je alles al hebt etc?
Ik denk 't wel ja. Hoe meer games je speelt, hoe meer character je vrijspeelt. En volgens mij wordt Beast mode ook een mode die nooit saai wordt. Je vind altijd wel een andere manier om je enemies te killen. Maar vandaar dat MW3/B3 en GoW3 ook verschillend zijn. FPS vs TPS. Realistic vs Sci-Fi. Denk wel dat MW3 en B3 erg veel gekocht gaat worden, maar Battlefield vond ik niet zo geweldig en MW2 vond ik erg tegenvallen. Natuurlijk is dit persoonlijk en zal iedereen er anders tegenaan kijken
Zelf vind ik GoW3 zeker een day-1, zoals coentjuh al zei MP van Gears1 en verbeterd, Beast mode wat mij echt awesome lijkt en horde 2.0 imo vind ik dat BF3 beter is dan MW3 je hebt er echt het gevoel dat je met een team samenwerkt en niet met zn alle gaan sprayen en quickscopen.
Ik hou van voetbalspellen en koop dus elk jaar fifa en pes. Nu ben ik er op uitgekeken en wil toch nog wat spelen de komende maanden. Verder heb ik Tekken veel gespeeld. De rest van me games(schietspellen, racespellen) leg ik altijd snel aan de kant. Maar ik moet wat bestellen vandaag want me hoofd staat er naar. Weet iemand misschien een ander leuk sportspel of een vechtspel waar je redelijk makkelijk in kan stappen? Of gewoon iets anders leuks want kom er niet uit!
Vechtspel: Street Fighter IV? Weet niet of je er makkelijk in kunt stappen, maar 't is een vechtspel Racespel: Need for Speed Hot Pursuit? Sportspel kan ik zo snel niet bedenken.
Streetfighter is volgens mij wel ingewikkeld. NFS vind ik wel leuk. Maar hoe heet dat racespel waar je alleen maar online kan racen? Ben ff de naam kwijt.
Alleen maar online? Anders ook nog Blur . En sportspellen: Beetje afhankelijk welke sporten je leuk vindt natuurlijk.
Geen idee, ik speel geen racegames, had van m'n broer gehoord dat je op een groot eiland zit met allemaal mensen. Correct me if I'm wrong
TDU (2) heeft een SP van een flinke 10 uur...misschien wel meer dan 20 uur als je 100% wil halen. Maar je kan inderdaad SP en MP afwisselen, het zit door elkaar heen (als je dat wilt).
Is Gears of War 3 echt zo'n game waar je de eerdere delen voor gespeeld moet hebben? Heb deel 1 en 2 namelijk beide niet. Idem dito voor Assassins Creed, wil die eigenlijk ook wel een keer proberen.
Vind dat je bij GoW3 de vorige delen wel moet hebben gespeeld. Anders snap je niet veel van het verhaal.
Hmm. Ik vind dat je het verhaal niet mag vergeten. Daarnaast is de GoW-series gewoon één grote reis en het is toch dope als je dat van begin tot eind meemaakt.