[XOne] Halo: Combat Evolved Anniversary

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 feb 2011.

1. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    [yt]D9A_XRkXzKQ&feature=player_embedded[/yt]

2. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf ben ik wel tevreden met het resultaat. Ik hoop dat het nu ook een echte constante 30fps is. Die 4p co-op zou nooit werken btw. Dan zouden ze de game alsnog moeten herschrijven qua AI enzo, omdat het anders te saai is om met hetzelfde aantal vijanden met vier spelers rond te lopen. Ik moet zoiezo zeggen dat zelfs bij Reach op Legendary het een minder leuke challenge (niet alle skulls aan natuurlijk) is om het met zijn vieren te spelen, en merk ik dat voor mijzelf de sweet spot bij twee spelers ligt.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    November = Most expensive month of my life. 8)

4. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Alleen Skyrim en deze voor mij die maand (gelukkig) :)

5. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wordt het voor mij ook wel aardig duur met al die PS3/360/PC games als ik naar onderstaande lijstje kijk voor November:

Halo: CEA
    Uncharted 3
    Skyrim
    Modern Warfare 3
    Sonic Generations

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    En Metal Gear Solid HD Collection :)

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Toch is het niet verkeerd om fulltime een MMO te spelen. Kost je lang niet zoveel als die spellen die je wilt kopen het hele jaar door :)

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Simpel rekensommetje voor de lol gemaakt op ander forum;

Niet dat dat me nou tegenhoudt om toch nog enkele/meerdere games te kopen dit najaar. :mad:
    Al zou ik met deze game bijv. wel ff kunnen wachten omdat ik Halo 1 (uiteraard) al gespeeld heb. Hij komt er natuurlijk absoluut nog wel in.

Laatst bewerkt: 31 jul 2011
  9. Seh

Seh Guest

November al?! 8)

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet niet goed waar ik dit zal posten. :p Dan maar hier.

_O_ Zak chips en gaan met die banaan!

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik doe beide, al sinds het allemaal begon met de najaren vanaf 2007. Dure gein, maar ben dan ook wel redelijk impulsief en te makkelijk over te halen. :+:cool:

12. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.345
    Had een pak snack a jacks :+ maar was erg leuk om te zien :)

13. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1

Jammer alleen dat het meeste eigenlijk al is verteld bij de documentaire die bij de Legendary en ik geloof ook de Special Edition van Halo 3 zat. Alleen het gedeelte van na Halo 3 was echt nieuw. Maar videos van Bungie zijn altijd leuk om te zien :). Er zijn maar weinig studios die zo veel om hun community geven als Bungie :D.

Maar... eigenlijk past deze video niet echt in dit topic, tenslotte heeft Bungie met deze editie van Halo nog maar weinig te maken. Ja het groundwork is door ze gemaakt maar het is en blijft een 343 Studios productie.

14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Leuk idd om alles zo terug te zien en blij dat ze ook inzien dat ze de singleplayer van deel 2 hebben verneukt :+. Wel jammer dat ze niet iets lieten zien van hun nieuwe project, ben wel benieuwd.

15. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Bungie heeft ook vlak na de launch van Halo 2 toegegeven dat ze de Single Player van Halo 2 hadden afgeraffeld. Er zijn weinig studios die hun fouten durven toe te geven (vaak is het de publisher die de studie afzeikt) maar Bungie gaf het heel snel toe dat dit niet was wat ze hadden bedoeld en wezen ook heel snel naar druk van Microsoft, maakte ze imho alleen maar toffer :).

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ze hebben meer dan alleen het 'groundwork' gemaakt. 8) Ze hebben de hele game gemaakt. 343 maakt het voor de verjaardag gewoon extra shiny. Ik zal Halo CEA nooit als een 343 game/productie zien.

Het past juist het beste in dit topic omdat dit topic eigenlijk weer over de eerste Halo gaat. Waar beter zo een terugblik te plaatsen dan bij de game waar het allemaal begon (voor de meesten).

Op het laatste btw kleine teasert beelden van hun nieuwe project? :9 Wat bergen ed.

17. San

San Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Wat kijk ik hier naar uit zeg! Ik weet nog wel dat ik destijds in het Xbox tijdperk, een programma had zodat ik via de pc een Xbox netwerk kon nabootsen met andere mensen over de hele wereld. Toch een kleine Halo Xbox Live experience, en leuk dat het was!

Dit is toch wel iets makkelijker :p

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Geweldige video. Ik ben nu al een half uur aan het kijken terwijl ik na 5 minuten weg wilde. 8) Mooi om het begin te zien en dat ze zo eerlijk zijn. Nog eerlijker dan in de documentaires van voorgaande limited editions.

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Genieten dit _O_. In één ruk uitgekeken!

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ook, echt slecht. :+ Aan de andere kant, geeft ook wel aan dat games en de gamesindustrie geen kinderspel meer is. Denk dat het net als film en muziek als cultuur gezien mag worden.

Deel Deze Pagina