[XOne] Fallout: New Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik eigenlijk niet. Wacht tot er weer een GOTY versie komt zodat ik ze allemaal goedkoop kan krijgen. Ga denk ik met FA3 beginnen zodra ik die disk van een vriend heb. Ik heb ook nog geen enkele DLC gespeeld in New Vegas.

2. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Wist niet eens dat er nieuwe DLC uitkwam. Waar gaat deze over dan? De vorige DLC (Dead Money) heb ik via een foutje gratis kunnen downloaden :9

3. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan je kijken :9
    http://fallout.wikia.com/wiki/Old_World_Blues

En een filmpje:

Mij lijkt hij erg vet, mede omdat er ook wel wat interessante wapens inzitten.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Damn ik had niet moeten kijken :mad:

5. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ziet er inderdaad best vet uit :eek:

6. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
  7. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ga Fallout 3 dan spelen! Echt waar, als je New Vegas leuk vind, vind je Fallout 3 (waarschijnlijk) nóg leuker! Ik heb maar van één persoon gehoord dat hij New Vegas leuker en beter vond dan Fallout 3, de rest niet! :p

8. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker vet, maar ik heb mn New Vegas al verkocht gelukkig, wacht ook op de GOTY

@ Hierboven: Fallout 3 is voor mij de beste game op de 360

Laatst bewerkt: 18 jul 2011
  9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ga hem binnenkort ook spelen :) Wil alleen die DLC disk van een vriend hebben als ik ga spelen.

10. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    = een verstandige beslissing

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wil sowieso een perfect build en dan heb ik de BoS dlc nodig.

12. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook de GOTY versie van Fallout 3. De game + alle DLC heb je negen van de tien keer gewoon goedkoper dan Fallout 3 alleen... Anyway, Fallout 3 en Oblivion zijn mijn beste games ooit op de Xbox 360 en daar komt Skyrim eind dit jaar ook bij! Bethesda = _O_

Hopelijk komt binnenkort ook de GOTY versie van New Vegas uit! Heb 'm alweer een tijdje geleden verkocht aan AVHAHA, maar nog steeds heb ik zin om 'm te spelen... :9

13. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, voelt goed om die hele Silver Rush winkel leeg te roven nadat elke Van Graff keihard in het stof heeft gebeten :cool: Leuke hebbedingetjes liggen er op die toonbank zeg :9

Ik gebruikte een stealthboy om bij die Jean-Baptise een granaat in z'n broekzak te stoppen. Het mooie was dat hij op dat moment in de WC stond, dus snel de deur dicht doen en....BDOEF!, zelf geen schade en de rest van die lui in de winkel hadden het niet eens door :lol:

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Net het verhaal uitgespeeld, voordat ik op Gamepressure gekeken had welke sidequests ik nog had gemist. Ik mis alleen de quests van Boone, en de quests van iedereen die niks met Yes Man te maken heeft..dat zijn volgens mij gewoon

The Legion
    NCR
    Mr.House

En het is toch niet te geloven he....m'n enige save waar ik nog uit iedereen kon kiezen blijft gewoon laden en laden...weet je wat New Vegas, tyf maar lekker een eind op, ben er echt zo klaar mee nu.

Laatst bewerkt: 19 jul 2011
  15. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Awesome game!! uitgespeeld. old word blues gedaan megavette dlc_O_ en nu bezig met honest hearts.. fallout 3 was inderdaad beter voornamelijk omdat het toen nieuwer was... ben wel blij dat er geen subway stukken zitten. met die ghouls8) dat vond ik in 3 creepy:+ in new vegas gelukkig een stuk minder ghouls:b:

16. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik ken het. Ik heb nu Fawkes als companion en dan durf ik wel de metro's te verkennen (ben bezig om alles te exploren). :p

17. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    haha held;) ik ben in ieder geval niet zon held met die dingen:+ vaak druk ik om elke hoek ook op de right bumper weet ik precies waar ze zitten voordat ze mij kunnen besluipen, nog een tip:D

18. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er echt spijt van dat ik fallout 3 heb verkocht. :mad:

Fallout New Vegas is leuk, maar het heeft toch niet die geweldige sfeer die Fallout 3 had.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    En het tempo is in F3 beter.

20. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Ook jammer dat de meeste enemies in bepaalde gebieden spawnen, bij Fallout 3 was het gewoon overal. Op een paar enkele gebieden na in Fallout 3.

Deel Deze Pagina