[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ergens denk ik dat wat ik deed overbodig was, maar ik doe liever iets teveel dan toch ergens een kleine zorg van dat ik te weinig heb gedaan. Het zijn best veel games en nu kan ik via een betaald gedownload programmatje laten zien dat ik echt aanspraak kan maken op de games. Ook omdat 't via mijn Mastercard is en mijn cc rekening 't zal ondersteunen.

't zal wel niet nodig zijn, maar ik moest 't van mijzelf gewoon nog even doen:)

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    I see..... Ik ga er maar vanuit dat het goed zit. En zo boeiend vind ik die oude games niet echt.

3. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar, is er al iets over bekend dan? Ga hem ook zeker niet kopen voordat er een Mario uit is. Zelda is niet mijn ding. :)

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    1 groot fiasco dus, zonder dat ze het toe willen geven. :emo:

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind het niet erg :)

Ik zag eerst ook liever DS geven waar ik geen stylus voor hoefde te gebruiken.

Blijkbaar hebben 3rd party devs er erg veel moeite mee.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik speel ook nooit met 3D, vind het maar irritant. Nu heb ik hem ook veelal gekocht om DS spellen op te spelen, maar als ik hem voor de features van de 3DS had gehaald dan baalde ik nu wel. Want eigenlijk stelt het geen fuck voor allemaal.

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dit bericht zegt natuurlijk niet dat Nintendo helemaal geen 3D games meer gaat maken, maar toch geven ze met deze actie een beetje toe dat 3D niet echt dé stap om te maken was.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Voor mij heeft het ook totaal geen meer waarde. Eerder een minder waarde. Goed dat er een knop op zit om het uit te zetten.

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja was ik al bang voor. In het begin is 3D allemaal leuk en nieuwe en spannend, maar uiteindelijk toch maar een gimmick. Zelfde met films van nu.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is niet alleen de 3DS. Overal faalt het 3D gewoon een beetje. Er werd overal veel meer van verwacht.

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Niet waar/overdreven. Je kunt nou eenmaal lastig 3D er in doen en een gyro functie. Sweetspot(s) gone.
    Ze willen zoals ik het lees gewoon games op de markt brengen die van alle functies gebruik maken.

En ik heb zelf geen 3DS maar van wat ik bij sommige games lees moet het erg goed werken. Blijkbaar steekt niet iedereen er dus even veel moeite in.

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Damn... Sukkels daar. Zo zorg je wel dat je achterban geen vetrouwen heeft en krijgt in je nieuwe console.

Mijn vertrouwen zakt per dag verder weg als het om de 3DS gaat. Ik speel wel alles in 3D, daar heb ik het ding voor gekocht. Als ik een simpele DS had willen hebben, dan had ik die wel gekocht. Fuck dat, ik vind het maar nep allemaal. Eerst komen er geen fucking games uit, en nu horen we dat ze ook games zonder 3D gaan maken, want het is zo tof om te draaien met de 3DS. Nee man, ik wil games die iets toevoegen d.m.v. het 3D effect, daar heb ik de 3DS voor gekocht. Rot op..... Ik ben er klaar mee, flut ding. Dat ding is geen € 250,00 waard, en ook geen € 169,00... Een gewone DS is goedkoper... De andere features van de 3DS stellen geen ruk voor en zijn achterhaald, ik snap niet dat ze daar op willen inzetten met hun games. Daarbij, het apparaat voelt aan alsof hij elk moment uit elkaar kan vallen. Tof dat Nintendo dan graag wil dat je lekker gaat draaien en zwiepen met je 3DS. Dan hadden ze wel even een meer robuust apparaat mogen bouwen ipv de Jari Litmanen onder de handhelds. Retards daar.

Ik begrijp het ook echt niet als mensen een 3DS kopen en er dan geen gebruik van willen maken. Hoezo? Waarom koop je hem dan, en zeker, waarom koop je hem NU dan al? Er zijn namelijk geen games op te spelen, afgezien van Zelda OoT. Maar om daar nou een dikke € 250,00 voor te betalen en het dan te spelen zonder 3D, dat begrijp ik dus niet. Dan heb je binnen 2 weken Zelda uit, en dan???? Waste of money, geef die € 250,00 maar aan mij, dan spuit ik je oude DS wel blauw of zwart....

Laatst bewerkt: 5 aug 2011
  13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    SNES games remaken zullen zo ook al niet doen aangezien dat al op de vorige modellen gebeurt is. N64 had helaas lang niet zoveel toppers als de SNES.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Doe mij maar een 3-D remake van Chrono Trigger, please! :cool:

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Niks daarvan, gewoon een echte sequel maken!

16. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik wil sowieso een heerlijke RPG op de 3DS :). Het maakt mij niet uit welke serie.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Die is er toch al? :+
    Sequel dus.

En Tales Of The Abyss komt in november:

[yt]6hn7tzkGNO0[/yt]

Maarja, dat is ook geen originele game. :+

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is al een remake op de Ds van dus die gaat niet meer komen. Zat meer aan SoM 1 en 2 te denken (met online co-op ofc).

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dat is niet echt een remake te noemen. Dat is gewoon een overzetting. Ik heb het over een echte 3-d remake, zoals dit:

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan is het weer een heel andere game en geen remake meer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina