[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit op welk tijdstip ik speel,ik heb altijd een tegenstander...dus dat zit wel goed.

2. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen:
    Ik deed voor het eerst online maar werd meteen tegen iemand met Arsenal geplaatst, ik had mijn eigen team: dus hoe kan ik een ander team kiezen?:D
    En word mijn 2de potje tegen een team met 88 chemistry geplaatst en met 5 ziveren, hoe kan dit dacht dat je tegen even goede spelers werd geplaatst|:-

ThanksO-)

3. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha...diegene had ook zn eigen team,iedereen heeft op FUT z'n eigen team hij had alleen allemaal spelers van Arsenal...nou bereid je maar vast voor op wedstrijden tegen TOTY teams van 87!met Messi en C. Ronaldo Xavi,Iniesta noem maar op.
    Je kunt niet kiezen tegen wie je speelt.En 88% chemistry?Wtf?met een bronzen team van 4000 coins kan je ook gewoon 100% chemistry halen,boeit niks.En er zijn gasten die met een zilveren 3 sterren team een gouden 5 sterren team helemaal zoek spelen.vaak zijn de op papier betere teams de mindere spelers...ik ben dr zelf ook zo een!!:lol:

Ik heb in het begin heel veel verdient met traden.En van de week heb ik mn Barclay team verkocht en gek genog heb ik daar ook weer dikke winst op gemaakt,bijvoorbeeld IF Young voor 200K verkocht terwijl ik hem zelf voor 160K gekocht had.IF Bent had ik voor 130K gekocht en verkocht voor 145K en zo nog veel meer...in totaal gewoon ruim 300K winst met het verkopen van mn Barclay team.Nu bijvoorbeeld heb ik een Serie A team,wil ik IF Zlatan..de prijzen lagen de hele tijd rond de 340K,kom ik hem ineens tegen voor 309K buy now.....af en toe zit er gewoon iemand tussen die snel coins nodig heeft en dan moet je je slag slaan.

kheb nu het volgende team:

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#n51LwqESbbfUA

Laatst bewerkt: 3 aug 2011
  4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Team met hoge chem zijn vaak betere spelers maar als er inderdaad een half tamme achter de controller zit doen ze nog steeds weinig.

Die gast had gewoon inderdaad Arsenal nagemaakt. Zo zal je ookr egelmatig Real MAdrid en Barcelona tegenkomen.

Gewoon lekker bouwen, coins verdienen en spelers kopen. Tegenwoordig kost een goed team (met spelers als Van persie, Anelka, Tevez etc) al lang niet meer veel.

5. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Hij had zelfs het logo gefaked :+ maar toch dankjewel, allebei_O_
    Dus een slecht team met een super chemistry is beter dan een goed/super team met een slechte chemistryO-)
    Is wel heel moeilijk in het begin, heb geen idee wat ik moet doen dus speel maar wetstrijdjes :9, maar als ik youtube of mijn tegenstanders zie dan heb ik zo'n zin in de tijd dat ik dat wordt:cool:

6. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan via mijn laptop geen spelers vanuit mn squad op de trade pile zetten.

ik krijg deze melding:

ik ben op vakantie dus kan niet bij mijn xbox ;)

7. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Verander je wachtwoord en ik doe het voor je, vertel me dan via het forum wat je wilt etc. :D
    !!!Heeft iemand goede spelers voor als je net bent begonnen of een goed beginnersteam, alvast heel erg bedankt _O_

8. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    deze mischien: de bronze pack van 750 coins?:)

9. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    100 Chemistry haalt bijna iedereen, dat is niet zo bijzonder, maar goede spelers zijn op UT lang niet altijd de beste. Richards bijvoorbeeld, 79 RB, maar wel echt de lekkerst spelende die ik ooit heb gehad. Zelfde met Milner op CM, David Silva als CAM in 4-2-2-2 of 4-2-3-1, Mikel Arteta als CDM. Zo zijn er echt ontelbare voorbeelden. Ben nu een team aan het maken met zulk soort spelers, spelers die niet heel duur of hoog zijn, maar wel erg lekker spelen.

PS; Iemand die nog zulke spelers weet. Zoek nog 2 spitsen, 1 CB, 1 LB en een keeper. Het liefst uit de PL:)

Laatst bewerkt: 4 aug 2011
  10. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goedkope lekker spelende spitsen uit de PL: Balotelli,Agbonlahor.
    CB vin ik Djourou en konschelny van Arsenal erg lekker spelen.En in de PL vind ik niet 1 goedkope LB lekker spelen behalve Clichy,icm Djourou en-.of Konchelny voor de Chem...prima:thumbs:

11. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0

12. MarkieMarkie

MarkieMarkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste tijd veel last van button lag. Het is haast onmogelijk om een pass goed te timen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

13. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon spelers die je lekker vind spelen, ookal zijn ze niet duur|:-

CB, ST en CAM staat voor de posities, PL betekend Premier League:)

Haha Balotelli heb ik al gekocht, zal ik Agbonlahor ernaast zetten. Als 2e CAM neem ik Aguero wanneer die prijs rond de 10k zit, en ik heb wel geld om Evra te kopen als LB, vind ik heerlijk spelen. Clichy zou best goed kunnen zijn, maar ik heb een hekel aan hem in het echt, dus neem ik hem liever ook niet in mijn team:)

Dan heb ik naast mijn Serie A team nu eindelijk gewoon een 2e team zodat ik wat kan afwisselen

Laatst bewerkt: 5 aug 2011
  14. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha,ik heb ook Serie A team,van de week gepost hier.En 2e team heb ik nog niet.Kheb ook niet meer zoveel coins....en Fifa 12 komt al over 8 weken!!

15. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had alles al een keer geprobeerd en vond Serie A het lekkerste spelen, PL is eigenlijk nog beter, maar ook nog stukken duurder.

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#cKFxHIURbbd5a

Ben tevreden met dit team, ga er niks meer aan veranderen, mijn zilveren en bronzen team zijn ook klaar dus toen ging ik maar een goedkoop 2e team kopen.

16. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
  17. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das een lekkere zeg!!Maar ik las ergens dat Cavani 88 een koekebakker was vergeleken met de normale 84 versie...dat hij zn stats niet waar maakte!?

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Hij speelt prima hoor! Had hem als enige spits in 4-2-3-1 en hij kan hard schieten, goede volley en goede kopbal. vind het een heerlijk spits.

Samuel Etoo van 88 is een koekenbakker. Zo retesnel is hij niet, dribbelt niet lekker en kan alleen hard schieten. Ze skillshot is nergens te vinden.

Heb me serie a al weer weg gedaan. Bundesliga komt toch weer terug. Heb nu alle grote toppers gehad van elke divisie en 4-1-2-1-2 bundesliga is toch wel het relaxts

Keeper: Neuer 89 is zo goed al onpasseerbaar van een afstand. Meestal werken alleen de schuifertjes

Verdediging: Pranjic IF speelt heerlijk, Lahm ook. En Subotic 83 en Hummels 86 zijn sterk, verdedigend goed en in de lucht overheersend

Middenveld: Echt goede CDM is er niet maar schweinie doet het leuk, Robben en Ribbery zijn precies tegendraads met hun benen dus heerlijk naar binnenkappen en schieten. --> Sahin 86 is als cam in het systeem niet supersnel maar wel snel genoeg

Aanval: VAn de Bundesliga spitsen kan Klose 85 prima op rechts. Gomez hoogste vond ik prutser dus heb de hunter genomen. Die is nu toch goedkoper maar de normale is al een superspits.

19. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vidal speelt goed als CDM vond ik, Vind Gomez 86 heerlijk samen met Klose 85.
    Dat je Lahm lekker vind spelen snap ik dan weer niet, vind het echt een enorme prutser.

Edit: Welke keeper uit de PL? VdSar, De Gea of Reina?

20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    85 Howard. Houdt alles

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina