Gears of War 3 [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dutch Future, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik ga voor random!

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Oh ik dacht dat alleen dat je met Anya en de queen als vrouw spelen, niet zoveel. NICE *)

3. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    COG: Onyx Guard (indien gelijk mogelijk en anders na unlock, tot die tijd Dom.
    Locust: Savage Kantus

Gears 3 spelen met female character...hmmm nah, in de Beta geen minuut mee gespeeld. Puur om de medal te halen maybe

Laatst bewerkt: 4 aug 2011
  4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Kan je gewoon standaard met de onyx guard spelen :D?
    Ik dacht dat die een pre-order was

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    zit een requirement aan vast. je moet em eerst unlocken, net zoals de meeste characters

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Opzich wel jammer, maar begrijpelijk als je de game uitdagende wilt houden.

Ik hoop alleen niet dat je verplicht bent weer Insanity te doen voor of extra content, of achievements.

Ben bang van wel trouwens, maar hoop liever op een hoop extra SP en MP achievements die je ook op andere graden etc kan halen, zelfde geld eigenlijks voor unlockable characters.

7. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Mwah, Insane is helemaal niet zo moeilijk als je het co-op doet. Of in het geval van GoW 3, 4 player co-op :D

8. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    COG: Marcus Fenix/Carmine
    Locust: Raam denk ik.

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja oke maar dat was idd gewoon :)
    oke nice :) die onyx guard lijkt me namelijk echt gruwelijk

10. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja hij is ook gewoon bruut, echter denk ik dat de unlock ervan ietwat pittig zal zijn, k vermoed pas na behalen Seriously 3.0 (all onyx medals + halen level 100)

ach ja hij blijft dan wel wat exclusief

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb eindelijk Gears Comic #18 gelezen en bevatte denk ik wat shit over de oorsprong van de Locust War

blijkbaar wist Adam Fenix al dat de Locust zouden komen en had hij het kunnen stoppen, wat dus gefaalt is.

"Should I tell Dalyell what's coming? No. I can still stop it happening. I can avoid more bloodshed. I'm the only one who can."

"The war's over now. Promise me you won't do this. Please- stay where you are. I just need more time."

In volgende delen gaan de comics hier verder op in

12. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het trouwens wel vaag dat de Locust al die tijd onder de grond hebben gezeten en nu ineens besloten hebben om te emergen. Misschien waren ze wel pissed om het een of ander. Of zou het door de lambent komen?

Laatst bewerkt: 5 aug 2011
  13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja zal iets met die Immulsion te maken hebben. Denk dat we dat wel te weten komen in of die 6 comic books die nog gaan komen genaamd "dirty little secrets" of in Gears 3 zelf

14. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet zo'n lezer, dus ik hoop dat dat aan het einde van GOW3 duidelijk is :). Ik had namelijk ooit het idee voordat Halo 3 uitkwam om de boeken te lezen zodat ik het allemaal nog beter zou begrijpen. Toen heb ik die boeken aangeschaft die destijds beschikbaar waren (iets van vier geloof ik), maar ik kon mij er toch niet toe zetten om ze ook daadwerkelijk te lezen. Wel weer mooie collector's items, maar ik denk daarom niet dat ik de boeken van Gears ga kopen/lezen.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    haha, comics ook niet? die geven ook wat inzicht

16. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Comics zou misschien nog kunnen. Dat zal dan waarschijnlijk hetzelfde gaan als hoe ik vroeger de Kuifjes en Asterix& Obelixen las van mij ouders. In het begin keek ik dan alleen maar plaatjes en later als ik verder in de strip kwam, en het verhaal mij begon te boeien, dan begon ik de tekst ook vanzelf te lezen :).

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    haha ik vond ze zeer boeiend.

eerste 6 gaan over nieuw character, Jace, die ook speelbaar zal zijn in Gears 3.

zijn ook veel losse verhalen van voor de Locust War, over jonge Marcus en Adam Fenix bezig was met de Hammer of Dawn. In het eerste boek lees je hoe ze de Hammer of Dawn hebben bemachtigd dus dat zal je wel niet meekrijgen dan. Die documenten krijg je ook bij de Epic Edition geloof ik

Laatst bewerkt: 5 aug 2011
  18. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Da's mooi want ik heb wel de Epic besteld via amazon.com :). Misschien dat ik uiteindelijk nog wel die comics ga halen via amazon, maar dat hangt ook een beetje af van hoe vet het verhaal in GOW3 is om me in de mood te brengen zal ik maar zeggen.

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb Gamemania en Castlegames weer gecontacteerd. Die zeggen nog geen bevestiging gehad dat ze de Epic Edition NIET geleverd krijgen. Maar ik vertrouw het nog niet, straks is het week van te voren van "Onee sorry we krijgen het toch niet"

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik zou nog graag de EE krijgen, maar ondertussen heb ik er ook al geen vertrouwen meer in. Voor mij zal het dus de LE waarschijnlijk worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina