Het is een grote schande...4 oude zombie remakes en 1 nieuwe..1200 punten? Hilarisch...echt. Ze hadden ook rustig 800 of nog minder kunnen vragen, als een soort 'bedankje' naar hun trouwe fans. Of better yet..gewoon 5 nieuwe zombie maps, en daar 800 voor vragen, DAT is pas een bedankje zou ik zeggen. Gratis zou helemaal nice zijn...maar van zoiets hebben ze niet meer gehoord tegenwoordig. En ik vraag me dan af he, wie zitten er nou echt achter? Activision of beide Acti en MS?
ehhh...Waar zie jij 1200 MS punten staan ? Ik speel geen zombies dus ga em niet halen. EDIT: Black Ops verkoopt 25 miljoen keer, verslaat MW2
Hier dude http://www.vg247.com/2011/08/03/act...xpected-results-with-revenues-of-1-1-billion/ A new map pack is heading to Black Ops called Rezurrection, at least it’s new to those didn’t get the code in the Hardened or Prestige Edition of the game. It is set for release on August 23 on Xbox Live for 1200 MS points, with PC and PS3 getting it at a later date.
Ik las ook ergens dat de Hardened en prestige eigenaren hem gratis krijgen? Dat is dan wel weer aardig (ook al speel ik nooit Zombies)
Maar hebben de eigenaren van Hardened en Prestige niet allang die maps? Een vriend van mij kocht geloof ik een van de twee en hij heeft al die oude zombie remakes al. Dus zij krijgen gewoon één nieuwe map.
Welke mappack vinden jullie leuker? Escalation of Annihilation? First Strike heb ik al en wil graag er nog eentje aanschaffen .
Ik zeg Annihilation, vooral voor de zombie map is hij leuk en ik vind persoonlijk de mp maps ook zeer leuk (behalve silo)
Gisteren nog een lekker potje Gungame gehad. Eerste met 33 kills en had maar 2 setbacks. Ballistics for the win
Nou ik ga binnenkort deze game ook maar weer eens oppakken, begint toch wel weer een beetje te kriebelen haha!
Drive-in is echt een super toffe map! Hazard is een remake van een map uit WaW ofniet? Weet zo niet meer hoe die heet, in ieder geval ook een leuke map om met je sniper te spelen. Hangar 18 ook een fijne map met niet veel camp spots. Alleen SILO hoe hebben ze zo'n klote map kunnen maken? Jezus, net alsof ze expres een zo kut mogelijke map wilden maken .
Ja, heb op youtube even gekeken. Wel raar dat ik hem nu wel leuk vind, toen ik WaW speelde vond ik het echt een klote map .