Sh1zzle is recruiting (Zoekt nieuwe leden)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Divino, 2 aug 2011.

1. Divino

Divino Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jo, ik ben Divino van Team Sh1zzle en ik ben op zoek naar nieuwe clan leden voor Sh1zzle.

Team Sh1zzle is een clan die voornamelijk GB speelt, scrimt en waarschijnlijk ook in de toekomst Decerto.

Dit is onze GB link, alleen ik en Malibu zitten er nog in, maar 2 mensen moeten hun invite nog accepteren:
    http://gamebattles.com/xbox360/call-of-duty-black-ops/team/-/

Als je wilt recruiten, een tryout wil moet je me ff toevoegen op xbox live: TG x Divino
    Er zijn wel een paar kleine voorwaarden:

1 Praat goed nederlands.

2 Niet boos worden op elkaar als het misgaat, zo valt een clan uiteindelijk uit elkaar, dat weet ik uit eigen ervaring. Kijk dus altijd naar het positieve.

3 Ideeen van iedereen respecteren ook al vind je ze niet goed.

4 Gedraag je volwassen.

5 Ervaring hebben in Call of Duty,

6 Call of duty black ops in bezit hebben.

7 En je kd/r (Kill death ratio) moet minimaal 1.00 zijn ( Tenzij je ontzettend veel ervaring hebt met GB/Decerto en daar ook goed in bent.)

8 Callouts kennen anders leren. ( Er zijn maar 6 verschillende mappen die we kunnen spelen met Gamebattles omdat we MLG variant doen, dus dat moet wel lukken als je veel moet ons traint en speelt.)

9 Wees regelmatig online.

10 En het belangrijkste natuurlijk: WEES GEMOTIVEERD!

Als je een try-out wilt moet je ff TG x Divino op de xbox toevoegen of dit onderstaande formulier invullen:

* Gamertag
    * Leeftijd
    * Hoeveel ervaring je hebt in COD
    * Je kd/r
    * Waarom je wilt joinen

Zodra wij (Sh1zzle) vinden dat je mag joinen, ben je officieel lid van Sh1zzle. Naam veranderen hoeft niet, tenzij je dat wil.

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Vraagje, TG staat voor?

3. Divino

Divino Member

Leuk Bevonden:
    0
    TG staat voor TrooperGaming maar dat is mijn oude clan.

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Is het dan niet netter als Clanleider om je naam te change? Want je bent leider van je clan maar je toont niet echt leiderschap op deze manier? waarom zouden andere mensen het dan wel serieus nemen?

Just tip no offence =)

5. Divino

Divino Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ga ook mijn naam veranderen maar aangezien ik geen ms points had en die dus nog moet kopen en mijn pinpas is gestolen kan ik niet pinnen enzo..

Ik verander men naam zo snel mogelijk.

6. Versus DeadLock

Versus DeadLock Versus Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Veel succes met je clan! Xbox LIVE geeft je 30% korting op het veranderen van je naam. Dit was gister tenminste zo. Zou je je inbox even kunnen checken? :)

Greetz,
    DeadLock

7. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    De korting is de hele week, daarom heet het toevallig ook Deal of the Week:+

8. InsaneSniper

InsaneSniper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je een keertje scrimmen tegen Twice gaming?
    Met decerto regels. 4v4.
    atmoment zijn er een aantal leden niet actief maar binnenkort wel...

voeg maar toe: Tg Craft

9. Divino

Divino Member

Leuk Bevonden:
    0
    wil je dan ook 4v4 mlg variantregels dan?

10. sgt9tailor

sgt9tailor Team Visual

Leuk Bevonden:
    0
    MLG variant only famas :confused: huubje dat ga je wel verliezen of ze moeten niet zo goed zijn.
    Ik speel al tijdje met Decerto rules en daarna in een keer overstappen naar Famas is geen pretje :p

11. InsaneSniper

Leuk Bevonden:
    0
    pfff. nee daar heb ik en mijn team maten geen zin in om met die famas te knallen.

probeer anders een keer decerto uit. daar zit de top niet op gamebattles.

12. xDSLx Snicker

xDSLx Snicker Member

Leuk Bevonden:
    0
    De GB link werkt niet?

13. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Decerto is where it's at :cool:

14. sgt9tailor

sgt9tailor Team Visual

Leuk Bevonden:
    0
    idd als je snel een hoog competieve playstyle wilt gaan bereiken zou ik Decerto uit proberen.
    Het vervelende van GB is ook dat die site er gewoon te vaak uitligt.

15. Divino

Divino Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar heb je gelijk in, zoals nu ligt het er weer uit...
    ik zal decerto zeker weten morgen wss ff uitproberen!
    kijken hoe website enzo werkt.

16. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Top, als je nog vragen hebt kun je hier of op Decerto een PM sturen :)
    User op Decerto = UniKz

17. Divino

Divino Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aangemaakt:)
    maar hoe vind je matches??:$

18. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Dat is heel simpel. Je hebt geen matchfinder zoals met GB. Waar het bij Decerto om gaat zijn LAN-events en online toernooien. Dat zijn de echte matches. Er is een Call of Duty: Black Ops sectie in het forum (Hier te vinden) die je in de gaten kunt houden voor nieuwe toernooien waarvoor je je kan inschrijven.

Vanwege de vakantie periode is het op dit moment nogal rustig en is er alleen een Pay 2 Play Toernooi, wat betekent dat je een kleine bedrag moet inleveren om mee te doen aan het toernooi. Dit is meestal om een betere prijs beschikbaar te kunnen stellen. (Hier kun je dit toernooi vinden) Zie het maar als een voorbeeld, want ik raad je sterk aan om eerst mee te doen aan gratis toernooien :)

Anyway dat is natuurlijk niet het enige, want met die online toernooien hou je jezelf niet de hele dag bezig. Om je als team voor te bereiden (of gewoon omdat je het leuk vindt) worden er "scrims" gespeelt. Dit is een soort van oefenclanmatch tussen twee teams. Deze zijn heel makkelijk hier te regelen. Je post je eigen gamertag zodat andere teams jou kunnen inviten, of je kiest een gamertag van iemand die al gepost heeft en invite hem tot je lobby. Belangrijk is dat je de Decerto regels begrijpt voordat je dit doet en je speelt ALTIJD 4v4. Tevens raad ik je aan nooit op te scheppen over scrims (bijv: haha, Team A zijn echt slecht we versloegen ze gister nog in een scrim), want het word toch echt als oefenen gezien.

Als je geen team van 4 personen hebt kun je ook hier posten om je op te geven als pick up.

19. Divino

Divino Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke nice, het is me helemaal duidelijk nu!
    Kwas gewend aan het GB system idd met match finders enzo;p

Invite me anders maar voor een scrim als je iemand nodig hebt: TG x Divino.

Ik zie dat je in Fariko zit, ik heb daar laatst nog mee gescrimt, met decerto regels uiteraard;p.

20. InsaneSniper

Leuk Bevonden:
    0
    Good read.

Deel Deze Pagina