[gb]Tribes Ascend[/gb] [gb]Informatie/gb] Tribes Ascend is het vervolg op de succesvolle tribes serie. Vooral deel 1 en 2 waren erg populair maar zijn door de jaren heen doodgebloed. Tribes Vengance kon het succes van tribes 1en tribes 2 helaas niet doorzetten. Hopelijk komt er met dit deel weer leven in de serie. [gb]screenshots[/gb] [gb]Filmpjes/gb] [yt]_jeBeP-kRjg[/yt] [gb]Gameplay[/gb] [yt]uq5a_2UKW2w[/yt] [gb]Reviews/Previews/Artikelen/gb] IGN stukje [gb]Verder/gb] website Eerste die roept dat dit een Halo aftreksel is krijgt thread ban Dit is echt het meest sexy nieuws in tijden. Tribes 2 was zo extreem goed en hoop dat ze dat weten te evenaren met dit deel. Het spel zal volledig gratis (!!) zijn en alleen online multiplayer bevatten. Wil je je personage sneller upgraden, dan kan je tegen betaling "loadouts" kopen. Deze zijn echter ook altijd beschikbaar voor de niet betalende speler, waardoor de balans in de game altijd aanwezig blijft. Zijn er hier nog meer Tribes 2 speler die hooked waren aan die game? Kan persoonlijk niet wachten op dit deel!!
xbox/pc/mac/wii? Opzich wel lachen dat het gratis is. Maar dan zal het ook wel niet voor de xbox zijn en windows is gay so i'll pass..
SHAZBOT!!! Tribes 2 helemaal kapot gespeeld vroeger . Dit gaat zooo vet worden! Heerlijk weer met jetpacks rondvliegen en met je disc launcher iemand in midair proberen te raken. Hoe zit het met de classes? Weer light/medium/heavy? Was altijd fantastisch om als light door de enemy base heen te knallen en die heavies die je niet konden bijhouden
Yups Light, medium, en heavy. Daarnaast is de shrike in z'n originele vorm weer terug Wat was je T2 nick? Misschien zegt het me nog wat.
Ik werd ALTIJD geschept in midair door die klote Shrikes haha Poeh...volgens mij Madmax_NL of iets in die trend, is alweer een tijdje geleden. Met een Gravcycle op een heuveltje afrijden en dan net ervoor de ''boost'' gebruiken, vervolgens snel uitstappen en met je jetpack gebruik makend van de snelheid op de enemy flag afvliegen Tribes 2 was ook echt moeilijk om goed in te worden....
Madmax_NL zegt me niet zoveel Ik speelde onder de nick Zuperik () Speelde eigenlijk altijd light defense en extreem veel lakrabbit. Rabbit is trouwen samen met CTF bevestigd voor Tribes Ascend.
Ziet er erg indrukwekkend uit, helemaal voor een gratis game! Is er al iets van een beta of release date aangekondigd? Waren de andere 2 delen ook gratis? En toch is het een aftreksel van Halo, toen ik de eerste screenshot zag dacht ik dat het een mod van Halo was oid.
Ok, jij bent de eerste die thread ban verdiend heeft T1 en T2 zijn in de loop van de tijd gratis geworden. Waren bij de release wel gewoon betaald. Vooral in Amerika waren deze games extreem groot. T1 was groter dan Quake en Unreal bij elkaar, geloof ik. In T2 kon je, 8 jaar geleden, al 32 vs 32 online spelen Echt de vetste multiplayer game ooit gespeeld. Zo extreem goed. T2 is nog altijd te downloaden. Wordt alleen niet meer gespeeld
Kleine kick Game gaat vrijdag open beta Dus voor iedereen die deze gratis shooter wil proberen, kan het alleen maar aanraden. Game is echt top.
Ik ga morgen zeker de open beta proberen. Ik weet niks van het spel eigenlijk, maar ik heb hier en daar wel wat opgepikt dat het een dope spel is. Bovendien was het filmpje waar een sniper zo werd geknived door iemand genoeg om mij over te halen om het iig te proberen.
Ga deze zeker proberen. Tribes herinner ik me nog wel, vond dat vroeger echt geweldig. Alleen free to play shooters werken de laatste tijd eigenlijk niet meer zo goed. Hoop dus het tegenovergestelde voor deze, ben benieuwd
Je moet alles unlocken. Duurt tijden als je alles gratis wil hebben. Heb zelf nu voor €50 gedoneerd (dus eigenlijk gewoon normale prijs voor een game ) maar dan unlock je wel alles 100x zo snel.