[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Sow, valt dat even tegen 8)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Heiden. :mad::+

3. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.391
    Misschien gaat het mij meer om het spel zelf :)

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ga jij het dan kopen? :+

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Idd, dat wordt dokken Yellow!

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Als je erover nadenkt is dit gewoon echt veel te duur, je krijgt een draken standbeeldje, nou leuk...altijd grappig. Een map....en een boekwerk, en that's it. Niet eens extra game content of wat dan ook...150 euro? These nikkuhz is crazy gek!!!!

Ik kocht toen ME2 uitkwam voor 60 euro de CE, en daar zat van alles ook bij,geen beeldje maar toch...en hoe duur was die CE voor SC: Conviction waar je een Sam Fisher beeldje bij kreeg? Volgens mij veel goedkoper...het begint echt gestoorde prijzen aan te nemen.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dit is volgens mij ook de eerste CE waar daadwerkelijk winst op wordt gemaakt :+

Ik vond het altijd raar dat CE's zo goedkoop waren, nu heb je tenminste echt iets waardevols. Neemt niet weg dat ik het hele principe van een CE bullshit vind, gaat mij alleen om de game.

Laatst bewerkt: 6 aug 2011
  8. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    CE's waren altijd al tegen de 100 euro aan hoor.. de echte dan tenminste. Die dingen dat je iets kleins extra krijgt is maar een LE..

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ja. :thumbs:

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Behalve mijn Mass Effect 2 bij de FRS notabene nog wel..60 euro gewoon hoor :D Enneh ik heb de AC2 white edition hier ook, volgens mij ook een CE en ook hele normale prijs toen :)

Nog veel meer impressies hier, ook iemand die alles zag tijdens quakecon, heel groot stukje.

http://forums.bethsoft.com/index.ph...nded-quakecon-and-heres-evrything-i-remember/

Iemand in deze thread klaagde over dat het er nogal raar uitzag in de E3 demo toen de draak die giant oppakte en liet vallen...nu ziet het er dus schijnbaar veel beter uit en lijkt er echt een ragdoll in te zitten.

Laatst bewerkt: 6 aug 2011
  11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dit is een bump waard...40 minuten Skyrim

[yt]QFuUdMsPsK0[/yt]

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Howard. Als je die game nu niet uitbrengt, gijzel ik je gezin voor 9.000 LE'
    s voor XBW. :mad:

13. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kut publiek zeg, klappen echt om alles.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja het is echt behoorlijk overdreven, maar dit zijn volgens mij niet eens alleen mensen van game websites maar ook gewoon echte hardcore TES fans. Beetje overdreven dat geschreeuw om inderdaad echt vrijwel alles....Howard was gewoon vaak niet eens te horen meer daardoor.

Maar god nondeju zeg, dit ziet er wel fenomenaal uit, wat een sfeer. En de belichting is ook gewoon prima, die is dus gewoon opgekrikt op screenshots maar ingame uitstekend. Ook lijken de enemies nu wel een soort van reactie te geven wanneer je ze aanvalt ipv als een boom te staan terwijl ze klappen krijgen. Maar wat een schitterende omgevingen zeg, ook wanneer hij die grot/dungeon in gaat en je later die waterval ziet...wow zeg.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Weet nu al dat ik de review voor EG mag doen. Even een dealtje met de eigenaar. :+:9

Battlefield mag ik misschien ook wel doen, maar dat is afwachten. COD weiger ik, kan geen objectieve mening meer vormen.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar deze video word dus gewoon binnenkort in HD uitgebracht door Bethesda zelf, toch heb ik deze youtube video even opgeslagen ;)

Mocht er na deze 40 minuten nog interesse zijn voor een hands on van iemand van Gameinformer...hij deed allerlei dingen die hij niet zag in de presentatie, had random encounters, gesprekken met andere NPCs, andere gebieden..van alles. Echt een nice read.

http://www.gameinformer.com/games/t...e/2011/08/05/skyrim-hands-on-impressions.aspx

Laatst bewerkt: 7 aug 2011
  17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Bij BF en Skyrim wel dan?
    @Yellow

18. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    haha dit is egt zo'n game dat je 11-11-11 om 7 u s' morgens al klaar wakker bent :D

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja dit zal voor mij net zoals een nieuwe GTA game zijn,echt ongelooflijk uitkijken naar de game,en in de laatste weken/dagen begint dat steeds moeilijker te worden. Nu ben ik gewoon nog steeds bezig met Fallout 3(tweede pt) en sidequests en DLC van Oblivion. En die muziek tijdens het menu ,gameplay en drakengevecht....heerlijk gewoon.

Laatst bewerkt: 7 aug 2011
  20. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als die gasten nou slim zijn brengen ze die collectors edition gewoon 3 dagen eerder uit, dan zijn er vast genoeg mensen die er het extra geld voor neertellen.

Het ziet er gaaf uit, maar om nou een dikke 90 euro neer te tellen voor een plastic draak, een kaart, een artboek en een making-of vind ik wat teveel van het goede. Ik heb niks met die drakenbeeldjes en fantasty spullen zo, alhoewel het wel eens grappig is er eentje te hebben, maar niet voor dit geld.

Ik koop sowieso nooit ce's, alleen die van Alan Wake omdat ik die volgens mij ergens goedkoop vond en ik zo lang naar de game had uitgekeken, maar uiteindelijk doe je weinig met de extra's idd en nadeel van die ce's en ook van steelcases, die wil ik ook nooit, is dat ze niet mooi bij de andere hoesjes staan :p

Nice, ik miste soms in de gevechten in Oblivion het epische. Dan kwam er een grote veldslag en verwacht je Lord of the Rings achtige proporties a la de slag van dagorland ofzo en dan staan er tien mannetjes :+ Een van de weinige minpuntjes, want het is nog steeds een van de beste games die ik ooit gespeeld heb, ondanks dat ik verder eigenlijk bijna geen enkele RPG gespeeld had of leuk vindt. Ik kan dus ook niet wachten tot Skyrim, ik denk dat ik maar weer eens opnieuw ga beginnen met Oblivion tot die tijd, tis al weer erg lang geleden dat ik dat gespeeld heb. En ik heb Shivering Isles ook nog nooit gespeeld, is mss ook wel leuk, alhoewel de setting me toen der tijd niet zo aansprak.

Wat zijn er veel filmpjes en impressies en zo zeg, ik ga ze nu niet kijken en lezen, ik laat me gewoon verrassen door de game zelf, is het nog een beetje nieuwe en heb ik hopelijk ook geen te hoge of verkeerde verwachtingen van de game.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina