Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee dat gat niet werken ... dan heb je een amerikaanse xbox nodig
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb KPN Glasvezel maar gewoon NAT open ;)
    Als je maar weet waar je moet zijn in die prut Thomson v789 router (want een kut ding is het wel :+)
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    KPN bied op 2 manieren glasvezel aan met elke haar eigen modem/router.
    1. eigen glasvezel netwerk.
    2. via Glashart , Reggefiber enz.

    De Thompson v787 is helemaal dicht gespijkerd door KPN.
     
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, klopt, ik heb hem met veel prutsen met fast port forwarding oid wel open gekregen, maar volgens mij stond mn dhcp niet goed waardoor hij na een korte tijd weer op strict ging als ik er niet regelmatig op speelde, waardoor ik dan het hele proces, inclusief het afkoppelen en resetten van de modem, weer opnieuw moest doen, verre van ideaal dus, en nu we toch naar UPC gaan ben ik daar hopelijk mooi van af. Ik weet nog dat ik meteen de KPN belde en die man doodleuk 10x herhaalde dat ze hierover geen service verleende |:-
     
  5. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand me a.u.b. kunnen vertellen of ik Call of Duty Modern Warfare (1) NTC versie uit de VS op mijn Pal Xbox 360 kan afspelen?
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    ;)
     
  7. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is toch wel mogelijk wanneer het spel regio vrij is?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als het spel regio vrij is wel.

    Even opgezocht deze is idd regio vrij

    Call of Duty 4: Modern Warfare (Platinum Hits)
    Activision
    Compatible with Xbox360™
    Asia, No Region Protection / Action

    excuses
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik wil mss die Razr onza controller gaan kopen, wat is jullie mening over deze controller en voor welke van de 2 uitvoeringen zouden jullie gaan? Ik heb nu een madcatz mw2 custom controller, omdat ik vanwege linkshandigheid graag 2 extra knopjes heb om sneller bij bepaalde knoppen te kunnen, maar ik vind dit geen geweldige controller en wil graag een andere.
     
  10. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt het dan nog uit welke versie ik koop? Hier in Amerika heb ik al een Game of THE Year editie gezien, een classic/platinim versie en de normale. Het enige dat er steeds op de achterkant bij staat is dat je Xbox NTC moet zijn, maar dat hoeft niet als hij regio vrij is.
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je kan DHCP aanlaten en in de modem aangeven dat de lease-tijd niet verloopt bij elk apparaat, zo hebben ze gewoon een vast ip. Daarna kan je voor het ip van de Xbox de poorten forwarden en dan ben je klaar.
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Tja, ik heb er eentje gekocht en precies 2 keer 10 minuten mee gespeeld. Het verschil met een gewone controller is groot en ik raakte niet gewend aan de 2 knoppen van de triggerbumper....

    Bij Battlefield1943 werd ik steeds snel gekilled omdat ik een verkeerde knop indrukte en omdat ik de gevoeligheid van de sticks maar niet goed kreeg.
    Normaal ben ik altijd nu 1 in een match, maar nu bakte ik er weinig van.

    Heb dat ding dus niet meer aangeraakt. Misschien dat het een goed ding is als je aan een nieuwe game begint en dus meteen went aan de knoppen.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De ondersteuning gaat niet verder tot het aansluiten van de console op modem.
    In de meeste gevallen zal de modem automaitsch een ip-adress toe kennen en daar stopt dan ook "service".

    Aan een eventuele montuer heb je niets want hij zet alles standaard op Dynamische en gaat vervolgens fluitend weg.
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, ik wist wel dat het aan te passen zou moeten zijn, maar niet precies hoe, maar nu stappen we toch al bijna over naar UPC mn xbox is toch bij de reparateur, dus ik laat het nu maar zo. Toch bedankt! ;)

    hmm, dat klinkt niet zo positief. Maar is het ook niet een kwestie van wennen? Als je tevreden bent over je controller en goed presteert, waarom zou je dan een ander nemen? Maar ik ben een custom controller gewend. Daarnaast biedt zo'n controller mij voordelen als linkshandige speler. Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld, dus dan zou het idd mss beter moeten gaan dan wanneer je zoals jij helemaal ingespeeld bent met een bepaalde controller op een bepaalde game. Dat had ik ook toen ik ineens COD op de PS3 ging spelen, koste ook veel tijd voordat ik weer net zo goed was.



    Klopt, maar het is wel raar dat je internet afneemt, je belt dat je niet online kunt gamen omdat het internet niet voldoet en ze dan 10x op alles wat je zegt zeggen "daar verlenen wij geen service over". Bullshit, je product functioneert niet, maken die hap!
     
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Vraag:
    regelmatig wil mijn controller niet connecten met de xbox. Dan moet ik de stroom er helemaal afhalen en vaak na 3x herstarten 'pakt' hij 'm pas weer. Daarnaast doet mijn headset het ook regelmatig niet. Terwijl zowel controller als headset net nieuw zijn. Dit probleem had ik eerst ook, maar toen dacht ik dat het aan de controller lag. Toen een nieuwe controller gekocht, maar het probleem blijft dus aanwezig.

    Als de headset niet werkt geeft hij ook in de xboxlive party aan dat ik geen mic heb aangesloten terwijl die toch echt in de controller is geplugged.

    Weet iemand waardoor dit komt en wat de oplossing is?
     
  16. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop op een snel antwoord, want binnenkort ga ik weer terug naar Nederland:

    Maakt het dan nog uit welke versie ik koop? Hier in Amerika heb ik al een Game of THE Year editie gezien, een classic/platinim versie en de normale. Het enige dat er steeds op de achterkant bij staat is dat je Xbox NTC moet zijn, maar dat hoeft niet als hij regio vrij is.
    Het gaateig hier dus over COD MW (1)
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik gok van niet. Het lijkt me niet dat een studio de moeite gaat nemen om een feature eruit te halen voor een versie die simpelweg uit marketing oogpunt uitgebracht wordt.

    http://www.souq.com/Call-of-Duty-4-GAME-OF-THE-YEAR-EDITION-Xbox360-Region-Free/2746474-EN/
    http://www.play-asia.com/paOS-13-71-fc-49-en-70-3bl2.html
    Geeft me het vermoeden dat ook die versie Region Free is.
     
  18. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, bedankt. Dan ga ik hem zeker meenemen als ik hem nog ergens zie liggen. Bij de Walmart of Gamestop ofzo:+
     
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Mijn 360 slim speelt dvds vreemd af. Ik blijf de zwarte bb balken houden, terwijl de tv op automatisch staat. Ook de instellingen van de 360 staan op bb. Hoe zet ik dit goed? Zelfde is van toepassing voor films via USB
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2011
  20. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    (n)iemand die hier films kijkt op z'n SLIM zonder bb-balkjes??
     

Deel Deze Pagina