[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ze maken IIG nu al aanpassingen om het te proberen te balanceren.

E: Vinden jullie Trymadyre (oid) goed of slecht? Óf kan ik beter gaan voor Lee Sin, Swain of Nocturne?

Laatst bewerkt: 4 aug 2011
  2. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Goed of slecht is niet de vraag. Wat vind je tof om te spelen? Ik zou sowieso ieder van die laatste drie prefereren over Tryn. Tryn is echt een stomme champ, heel erg anti-fun om tegen te spelen.

3. SiK Stijn

SiK Stijn Stijn : )

Leuk Bevonden:
    0
    En wat vinden jullie dan van Pantheon ?

Heb hem vandaag gekocht en ik moet zeggen dat hij mij goed bevalt , enkel de ulti. duurt mij iets te lang om te casten :mad:

btw : Mss kunnen jullie je skype-naam eens achterlaten , voor diegenen die skype gebruiken terwijl ze LoL spelen ...

Mijn naam ga ik niet vermelden want ik ken hem niet vanbuiten en zit nu op andere pc mar laat jullie skype achter en ik voeg jullie toe en kunnen we morgenavond spelen ?

Mijn skype is iets van oldskool xD dus als iemand met zo'n naam je toevoegt dat ben ik ! :)

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik erger me er meer aan dat je hem zo goed als dood krijgt. En dan RAGEEEEEEEEEE en loopt weer weg met full heal.

Inmiddels even veigar gekocht, ik zocht nog even een mage voor naast Karthus en Cassiopeia. Hij is lekker squishy maar kan heerlijk farmen en is erg handig voor teamfights. Al blijft Yorick dan wel echt mijn main karakter.

Nog even wat details over de nieuwste champ:

En hij lijkt me erg tof!

5. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ben begonnen met Trundle spelen sinds hij free is deze week, wat een heerlijke champion! Zeer underrated champion, als jungler is hij echt een beest. Ganks zijn ook een gegarandeerd succes met de pillar en de speed boost. Paar ranked matches al gewonnen met hem, en gisteren zelfs een 4v5 gewonnen in ranked (8))

6. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Die ultimate van die Skarner lijkt me ook erg tof, ik houd er van om met de positie van je tegenstander te spelen (speel ook graag Singed, Urgot en Jarvan).:9 Zal hem om die reden denk ik wel kopen.

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nog 2k oid en ik heb Swain/Lee Sin/Nocturne. Ik heb er zin an.

8. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb zelf pas Nocturne gekocht en hij is redeljik awesome om mee te spelen. Die Ulti is erg tof, BOTS in iemand's face en dan al je abilities en actives spammen en dan is ie dood.:9

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Toch maar Olaf gekocht, wat een bazen champ is dit zeg _O_ Eerst potje met hem meteen 11-4-4, speelt ongeveer als Tryn alleen zonder de cheape skils (en imago), morgen ff een HP build ofzo proberen. Ook maar de skin van Kayle gehaald, oogt meteen stukken beter weg zonder dat cliche gouden ridder pakkie :+

Helaas gaat de wekker om 5 uur alweer maar morgen avond zeker weer dik aan de LoL, misschien kunnen we's een XBW game maken?

10. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me leuk, maar alhoewel ik best veel nieuws van lol volg, speel ik veel te weinig en zijn mijn skills te laag om echt competitief te spelen, maar we kunnen het eens proberen. Als ik Soraka of Ryze kan zijn worden mijn matige skills redelijk gecompenseerd :)

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Patch preview:

[yt]wYD9HopZyiA[/yt]

12. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Je wist niet dat we aan het einde van de maand allemaal een Kayle skin gratis krijgen? Tenminste, iedereen die 10 games via matchmaking heeft gespeeld.

Net ook even de patch preview gekeken. Leona krijgt buffs?! 8)8)
    Wanneer ik leona speel ben ik meestal al vrijwel invincible, je kan met zoveel dingen weg komen door dat shield. En dan krijgt ze ook nog eens kortere CD's en lagere mana costs. Veranderingen aan de death streaks zijn ook zeer wenselijk, erg irritant dat je op een gegeven moment niks meer kreeg voor supports die geen kills maken.

Laatst bewerkt: 8 aug 2011
  13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Dat is pas einde van de maand tho, en ik ben pas 16 dus ga die 10 ranked games waarschijnlijk niet halen ;)!

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    [yt]USuukCxPpMA&feature=player_embedded[/yt]

15. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Als ik het me goed herinner hoeven het ook geen ranked games te zijn, maar gewoon normale matches games.

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Gankplank is echt hééérlijk om mee te spelen _O_.

17. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is het misschien een idee om de startpost aan te passen en daar de accountnamen te zetten van iedereen die dit speelt op XBW zodat iedereen die kan toevoegen? Het zullen er namelijk vast niet veel zijn. Mijn accountnaam is: D0TL.

18. SiK Stijn

SiK Stijn Stijn : )

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer de servers van Amerika terug toegankelijk zullen zijn ?

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Pff. Eindelijk besloten om Lee Sin te halen, beginnen meerdere champs me aan te spreken (Gankplank, Anivia, Kassadin, Yorick, Tryna en opzicht Brand). FML.

Nu me IP boost voorbij is, verdien ik gelijk wel erg weinig IP per match. Hoeveel krijgen jullie meestal?

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Patch:

:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina