[XOne] Halo: Reach [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 26 nov 2010.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Onzin! :+
    1 van de grootste voordelen van ELKE MP van Halo heb ik altijd gevonden dat het redelijk makkelijk is om in te komen, en mee te kunnen met de rest.

Natuurlijk zijn er altijd betere spelers, zeker als je het even niet gedaan hebt, maar na een paar potjes zit je er alweer in en gaat het beter.

Rank heeft totaal geen waarde meer in Halo Reach.
    Die kun je namelijk ook halen dmv Firefight; en daar heb je niet veel skills voor nodig.

Ik had de MP een flinke tijd niet meer gedaan, maar sinds een paar maandjes heeft het me weer helemaal te pakken en speel ik het erg vaak. :)

De daily challenges zijn leuk en houden het fris, maar de MP zelf is ook gewoon heerlijk om te doen. Het valt mij op dat de schreeuwerige kindertjes hier niet meer zijn. Althans, ik ben ze echt nog niet 1 keer tegen gekomen!\o/

2. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Welke playlists speel je dan zoal? Rumble Pit, Team Slayer, Griffbal, Arena, al die playlists gaan bij mij nog wel, maar Team SWAT is het bij echt spawn-death-spawn-death met af en toe een kill. :9

Eerder was dat heel anders, jammer want Team SWAT was mijn favoriete playlist.

3. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Grappig genoeg speel ik de laatste tijd erg veel team swat....gaat me goed af tegenwoordig.:9

4. Seh

Seh Guest

SWAT is awesome. :cool: Rumble pit enzo is meer kijken wie de meeste kills jat/geluk heeft, leuk op de bank met zijn vieren maar imo niet echt chill om online te doen.

5. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel redelijk wat zien aan de commendations die iemand gehaald heeft. Als hij 'splash damage' op MAX heeft staan weet ik iig genoeg :+

Het halo 2 ranking systeem was echt de bom. Probeer daar maar eens level 50 te halen....en te houden! Aangezien je toen nog kon zakken. Een potje verliezen rond level 45 en je zat alweer op level 44, terwijl je weer 6 potjes moest winnen om naar 45 te komen. Ook waren er veel minder quitters omdat je dan ook zwaar naar beneden ging.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Alleen jammer dat je met Halo 2 vanaf level 30 alleen maar modders tegenkwam waardoor het halen van level 50 onmogelijk was zonder te bridgen.

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Klopt! Maar daardoor had je vaak dus ook tegenstanders met een redelijk zelfde nivo.

Ik zou het niet erg vinden als ze bij Reach de rank voor de gewone MP en Firefight apart zouden doen....

Uhm, volgens mij was dit toen nog niet; er waren toen echt zoveel meer quiters dan met Reach; daar wordt je wel gestraft als je het vaak doet. Ik kom bijna geen quiters tegen in reach....heerlijk!

8. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom ook bijna geen quitters tegen in Reach. Voor zover ik mij kan herinneren was dat wel anders in Halo 3. :9

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    In Halo3 krijg je -1 XP als je quit, zo irritant was dat 8)

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
  11. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    In Halo 3 was dat zo irritant, had een onstabiele internetconnectie waardoor ranken nogal langzaam ging :+

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Neuh, ik ken die gozer al een eeuwigheid, ooit eens op live tegengekomen. De held :cool: En hij zit ook gewoon hier hoor.

14. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren een paar potjes Team SWAT gespeeld, en ging wel heel goed moet ik zeggen! :)

Alleen wel jammer van het grote aantal campers... Op een gegeven moment was het campen echt maximaal bij het team van de tegenstander, zaten ze gedurende de hele match met z'n vieren in dat gebouwtje op Boardwalk, maar als het er op aan kwam toonde ze geen enkele vorm van skill.:emo:

Dus telkens daarheen sprinten, zoveel mogelijk van die gasten killen voordat ze jouw raakten (ze zaten daar dus met z'n vieren). Op een gegeven moment allemaal dood, kwamen ze daar met z'n vieren weer op afgestormd, een voor een afgeschoten en overkill + extermination medal gehaald. \o/

Had er ook nog een filmpje van gemaakt, 'Campers exterminated', alleen blijkbaar is deze naam niet toegestaan voor File Share? Ligt dit aan de term campers of is deze naam al bezet ofzo?

15. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel liggen aan "exterminated". Je zou eens team snipers op Hemmhorage moeten spelen. Daar zitten ze echt continu op 1 plekje. :p

16. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja daar heb ik wel eens op gespeeld, alleen met Team Snipers wel begrijpelijk dat er veel gecampt wordt. Op Team SWAT is het vaak storend, maar goed, vaak als het dan op een directe confrontatie aankomt dan kunnen ze er niks meer van dus ik zou het ook weer niet game-breaking noemen. :)

17. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met SWAT kan je rushen als je dichtbij kan komen en redelijk kan schieten, bij Snipers is dat heel wat anders. De sniper is zo ontzettend makkelijk dat je niet zomaar je hoofd even ergens uit kan steken, want dan zit er een kogel in.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oh my gawd... Wordt echt gek van die Firefight weekly's. Wie speelt er nou firefight de hele week 8)

Persoonlijk vind ik de DMR fijner. Wat maakt de Sniper zo makkelijk dan? Bij DMR gaat mijn eerste schot vaak langs maar corrigeer ik de 2de(oude RSV truc, nooit afgeleerd). Bij een sniper moet ik dit niet flikken, 2de schot is dan te traag. :+

Ik soms wel in MLG. Wil ik ff een match spelen, wordt ik neergezet tegen team pro. 4 gasten met dikke tactieken en shit. Terwijl ik in een normaal team wordt gedropped. Eindigt altijd in een walk over van powerweapons en gangbangs.

Laatst bewerkt: 17 aug 2011
  19. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vond ik dus ook, is nu al twee keer achter elkaar dezelfde Weekly Challenge.

Maar deze is wel erg simpel, 150 waves lijkt misschien veel, maar je speelt 16 waves per match, dus 10 matches en je hebt weer een bonus van 12.000 credits binnen. Bovendien zijn er dan ook vaak Firefight Daily Challenges die makkelijk te halen zijn. Je hoeft dus maar 1-2 matches Firefight te doen per dag en je hebt de Weekly Challenge alweer gehaald.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Waarom heb ik maar 5 waves per match?

Deel Deze Pagina