Volgens mij een ontzettend coole game als ik het zo in actie zie. [GT]718528[/GT] EDIT: Vaag, doet de review het bij jullie ook niet?
Vond em ook erg lekker spelen. Ga em wel eens halen met DOTW, heb nog teveel games liggen. Heerlijk als je niet alle nieuwe games meteen hoeft te hebben
Vannacht even de demo geprobeerd van Insanely Twisted Shadow Planet, maar was er niet echt van onder indruk eerlijk gezegd. Vond het niet zo heel soepel spelen en de art-direction stond me ook niet echt aan.
Dan ben ik dus niet de enige. Hoewel de art mij dan wel aansprak. Maar ik had een hetzelfde, ik vond het ook niet zo soepel spelen als ik had verwacht.
Dit zijn de type games die ik graag speel: [yt]XkwgJK88Ajs[/yt] Alleen komt deze ook uit voor ons of alleen onder het Indie label op XBL...
Gisteren eindelijk ook eens een keer Portal sill alive geheel doorgespeeld. Nu snap ik waar iedereen destijds zo lyrisch over was (heb deel 2 meteen besteld vandaag) en liedje tijdens de credits
Als je slim bent, maak je via de pc een UK account aan. Maak een screenshot van de ingevulde gegevens, want die heb je nog nodig als je de Microsoft points gaat redeemen. Je kunt dan gewoon Indie Games spelen op je eigen EU account. Hulp nodig? Message maar =)
Ik heb nog 800 punten te besteden, wat zijn aanraders? Ik heb Bastion, Sonic 1,2,3,4 , PAC-Man, Beyond Good & Evil, Super Meat Boy, Ilomilo, Castle Crashers, Deathspank 1&2, Monkey Island, Battlefield 1943, Streets of Rage. Welke game mis ik nog die ik zeker moet hebben voor 800 punten?
Ja dat weet ik. Maar ik heb net points gekocht voor Bastion, dus ik wil gewoon die 800 nog goed besteden. Dus als je daar nog aanraders voor hebt?