[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Beter, aangezien ik bij COD namelijk het verschil met een eerder deel niet meer kan zien. Zeker niet als je bekijkt dat MW 3 op de MW 2 engine word gemaakt en BO daar ook op gedaan is. COD is na COD 2 nooit echt bijzonder mooi geweest. Heb het misschien wel een keer een 9 op de graphics, maar dat was puur om het design van dingen en hoe ze geplaatst waren. Die kunnen wel degelijk invloed hebben op grafische pracht. Ik hou dus niet alleen rekening met mooie en scherpe kleurtjes als ik een game grafisch beoordeel. Ik ga dat alleen niet allemaal uitleggen in een review, want dan zou die 5 A4 dik worden en 2,5 is wel de max bij ons. :+

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik merk nu ineens hoeveel ik eigenlijk in Oblivion gemist heb, ik heb genoeg dingen nog niet gedaan. Nog niet eens alle sidequests, echt ongelooflijk. Maar ook dingen als Alchemy heb ik eigenlijk nooit wat mee gedaan, ik was meer een warrior met zwaard en pijl en boog.Maar volgens mij kun je super toffe dingen maken in deze game, en ook magic..volgens mij ken ik nog lang niet alles. Ik ga nu gewoon alle sidequests afmaken en misschien daarna gewoon overnieuw. Ik wil eigenlijk alle dingen wel gedaan hebben in deze game nog, voordat Skyrim komt.

3. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.391
    Ghehe heb Oblivion gisteren ook weer gespeeld. Ben ook alchemy gaan doen.

4. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik deed ook nooit alchemy en ook nooit magic, behalve simpele healing spells, maar voor de rest is dat stuk van de game voor mij nog helemaal onbekend, snapte ook niet helemaal goed hoe het werkte :p En heb shivering isles ook nog niet gespeeld en veel side quests en guilds nog niet, dus nog genoeg te ontdekken en genoeg om opnieuw te spelen, is al weer een tijdje geleden, alleen balen dat nu net mijn xbox kapot is, dus ik moet nog ff wachten voordat ik weer Oblivion kan spelen helaas :mad:

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nou ik zit er echt weer helemaal in, duurt ook echt nooit lang bij deze game. Ik moet ook zeggen dat ie nog steeds hardstikke sfeervol is en vaak genoeg nog gewoon erg mooi ook wel.Gisteren die painter quest gedaan, die was echt heel erg vet bedacht zeg. Maar ik kwam er net dus achter dat ik ook allerlei soorten trainingen niet eens gemaxt heb, zoals light armor training enzo. Ik zag in die Skyrim video iets heel vet trouwens...de speler gebruikte een frenzy spell op iemand en die viel een andere aan. Zit dit ook in Oblivion? Dat was fucking nice.

Anyway, hier is een 720p versie van de Skyrim video, veeeeel groter beeld en scherper, saaaaaawheeeet!

http://www.multiupload.com/4MOTP1C5TV

6. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Holy moly, dit is dus echt een must buy_O__O_

7. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb mezelf gezworen op de Teaser na niks te kijken van deze game. En dat is zoooo moeilijk! :mad:

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Fak, ik ben te laat. :mad:

edit:

Was het deze?

[yt]olnguiwbaJM[/yt]

9. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Welnee, zoals BigKabuto al schreef, hier is een veel betere versie van hetzelfde beeldmateriaal:

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    M'n schijf zit te vol met crap voor 700mb =( :+

11. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Oh. :9

Het is in ieder geval degene uit je edit, ja, 40min van QuakeCon. :)

EDIT: Ik heb de HD-versie net op mijn xbox gekeken, ziet er wel echt goed uit! Vooral de nieuwe inventory ziet er top uit. :)

Laatst bewerkt: 8 aug 2011
  12. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Meer een compilatie van alles wat we al hebben gezien. Weinig extra's.

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Het blijft me verbazen! Wat een game gaat dit wordenn _O_
    En rest nog maar één vraag. Iets dat BigKabuto zich eerder ook al afvroeg. Waarom is het nog geen 11 november?

14. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja waarom schijt een beer in het bos..?

Ik vind 150E voor de CE ook echt teveel geld, meestal speel ik toch alleen de game, en eventueel een map, en de rest doe ik eigenlijk nooit iets mee. Mag hopen dat deze game geen vertraging oploopt, kan nu al niet meer wachten

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Heiden, ik koop hem gewoon. :+:mad:

Dit is de LE die je moet hebben. Ik doe het ook puur en alleen bij deze serie, maar als die luxere map ook bij een goedkopere versie van de game zit haal ik die.

16. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Zonde van je geld man, kan je 1,5 game van kopen, van dat extra geld. Ik ga toch ook maar eens wat previews kijken :p

17. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Koop je de CE alleen voor de luxere map? :confused: Dit is toch dezelfde map als de premium die je krijgt als je pre-ordert, of heb ik dat verkeerd?

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja en nee, de UI is idioot simplistisch bijna saai geworden vind ik. Het is alsof je een debug menu opent, weg zijn al die mooie typische Elder Scrolls achtergronden in de inventory. Ik heb me eigenlijk nooit lopen ergeren aan de UI in Oblivion, dus dit gaat wel even wennen worden. Het ziet er gewoon koud uit eigenlijk.

Absoluut niet

- Veel meer combat zien we nu.
    - We zien nieuwe beesten zoals de grote spin, een soort trol(niet de giant)
    een gevecht tegen wolven die we naar mijn weten nog niet hadden gezien eerder.

- Bevestiging van The Dark brotherhood!!!!!!
    - Het stuk in die grot/dungeon is veeeel langer, we zien hoeveel diversiteit erin zit...en hoeveel nicer alleen deze grot al is dan de grotten in Oblivion.

- we zien het volledige gevecht met die dragon-priest nu.
    - Veel meer van het Riverwood gebied waar we kids zien, een hond, een vrouwelijke NPC, iemand die boomstammen tilt.

- Het gebruiken van de frenzy spell en de gevolgen die het heeft op vijanden in de buurt.

- Volgens mij laten ze de UI nog beter zien ook.

Kortom, in de E3 demo was veel geknipt en al die dingen die we gemist hebben toen, die hebben we nu gezien. Dit is volgens mij precies wat sites zoals IGN,CVG, etc gezien hebben tijdens E3, die zagen een nog veel langere demo dan wat wij zagen tijdens E3.

Laatst bewerkt: 8 aug 2011
  19. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Is dit de nieuwe Inventory? http://www.youtube.com/watch?v=izIKymAODt4

Die is erg lelijk ja, doet me aan COD denken, niet Elder Scrolls waardig, inventory van Oblivion was geweldig! Tegenvaller dit.

Het filmpje waar je het over hebt, is dat dat veelbesproken filmpje van 40 minuten? En staat in HD op marketplace van Xbox360? Staat ie ook in de PSNstore?

20. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dude je gaat die CE voor 150 euro toch niet kopen, ben je gek 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina