Als mijn geheugen het nog goed heeft, is de kans groot dat de volgende expansion als naam "The Mealstrom" gaat krijgen. "Emerald Dream" zou dan als laatste expansion komen. Zoiets staat me bij, heb dat ooit eens op een blizzard forum gelezen, nog voordat Cataclysm was aangekondigd.
Nee... affliction is dotten en rennen en drain life. Destro is burste. Immolate erop en wanneer je kunt Conflagrate en daarnaast ook Chaos Bolt etc. Als Affliction krijg je alleen heel veel DoT's en meer healing van Drain Life. Affli is meer de survivor spec van een warlock dmv al het healen.
Ik ben al sinds the burning crussade gestopt met WoW, maar overweeg toch weer om te beginnen. Is het een beetje te doen om als beginner weer alles op te bouwen? En is het mogelijk om wel redelijke voortgang te boeken als je niet full time speelt. Heb daar nu de tijd niet meer voor.
Dude, denk eerder dat jij het vervelend zal vinden dat het te makkelijk is geworden dan dat je er moeite mee hebt om alles op te bouwen. Cata raids en dungeons zijn nog wel pittig, maar met oefening komt een voormalig BC speler er zeker wel.
Draenor Set Azuremyst Isle - 1 to 10 Bloodmyrk Isle - 10 to 20 Eversong Forest - 1 to 10 Quel'thalas - 10 to 20 Hellfire Peninsula - 58 to 62 Zangarmarsh - 60 to 64 Terokkar Forest - 61 to 65 The Deadlands - 63 to 67 Nagrand - 64 to 68 Blade's Edge Mountains - 66 to 70 Netherstorm - 67 to 70 Shadowmoon Valley - 69 to 70 Northrend Set Borean Tundra - 67 to 70 Howling Fjord - 67 to 70 Dragonblight - 69 to 72 Grizzly Hills - 70 to 73 Crystalsong Forest - 72 to 75 Zul'drak - 73 to 76 Sholazar Basin - 75 to 79 Storm Peaks - 76 to 80 Icecrown Glacier - 78 to 80 Maelstrom Set Gilneas - 77 to 80 Grim Batol - 78 to 81 Kul Tiras - 79 to 82 Kezan - 81 to 86 Tel Abim - 83 to 85 Zandalar - 84 to 87 Plunder Isle - 86 to 88 The Broken Isles - 87 to 90 The Maelstrom - 89 to 90 Plane Set Pandaria - 1 to 10 Hiji - 10 to 20 Wolfenhold - 1 to 10 Xorothian Plains - 10 to 20 The Green Lands - 88 to 91 The Dying Paradise - 91 to 94 The Emerald Nightmare - 94 to 97 The Eye of Ysera - 97 to 100 Deephome - 88 to 91 Skywall - 91 to 94 The Abyssal Maw - 94 to 97 The Firelands - 97 to 100 Legion Set K'aresh - 96 to 99 Argus Meadowlands - 97 to 100 Mac'Aree - 99 to 100 Maw of Oblivion - 100+ The Burning Citadel - 100+++ the Maelstorm is dus Cataclysm...
The maelstrom = Cataclysm... Anyway, wat is voor jullie de norm wanneer een BOE epic dropped in een random hc dungeon? Ik was vorige week op me hunter in VP heroic en een epic necklace dropped met agi erop. Aangezien ik een blue necklace heb druk ik op need, maar toen was er dus een paladin die ook op need drukte. Dus ik kwaad, zegt ie als je hem wilt moet je hem maar in de AH kopen, en ik was ignorant omdat ik een BOE needde? Uiteindelijk werd IK gekicked omdat ik op need drukte dus.. Echt ongelofelijk.. Zo'n klootzakje wat een ander niets gunt en dan zelf ook vlug gaat needden. Blij dat volgende week mn abbo weer verlopen is met al die mongolen in wow.
In elk spel zijn er zulke mensen. En iedereen maakt dat mee en is zwaar frustrerend. Maar als je daarvoor gaat stoppen laat je jezelf weg jagen. Zou ik echt nooit doen lol.
Affliction heeft meer burst en Pressure, zelfs met DoTs. Voornamelijk omdat Destruction gewoon slecht hit (Frostbolt van Mages doet al meer dmg dan Chaos Bolt). Demon Soul DoTs + DL en Felflame fillers met SB op Nightfall procs.
Of niet in mijn geval. Ze willen nooit de oude content doen omdat ze zich als raiders beschouwen. Helaas hebben ze ook nog geen raid van de nieuwe content afgerond. Deels om een tekort aan healers en natuurlijk slackers en mensen die zich gewoon niet opgeven en toch raider zijn. Maar goed, heb al lang geleden geleerd me niet meer druk te maken om de guilds op mijn server. De top guilds kom je trouwens niet in als je geen Deen of Italiaan bent. Dus dan blijft vaak het prut over. Gasten in mijn guild ouwehoeren trouwens veel te veel als ze al in een guild group zitten voor een raid. Gebeurde bij andere guilds ook wel. Er is gewoon weinig norm en discipline bij de mindere guilds. Ik blijf dus nog wel even met verbazing naar de resultaten van guilds als die van Pim kijken, om maar te noemen.
Hmm, ik laat me niet wegjagen hoor, over 2 weekjes begint mn studie weer dus ik laat expres mn abbo verlopen, maar ik ga wow niet missen voorlopig iig Nav die discussie over warlock specs, ik vind http://raidbots.com/dpsbot/#1o wel een toffe site, die heeft alle raidlogs van de afgelopen 60 dagen samengevoegd en zo kun je heel goed zien welke spec het meeste damage geeft. In het geval van warlocks bijvoorbeeld scoort affli veel hoger dan destro, wat ook klopt volgens de berekeningen van ElitistJerks Hier nog een linkje van alle dps: http://raidbots.com/dpsbot/#3vvvv Shadooms kicken iedereens ass, mag ook wel na het magere WOTLK
Sommige zijn echt gezegend door de Blizzard Goden. Eigenlijks zou ik je moeten haten, jantje met geluk. Had hem zelf na 19e keer, maar deze dropt dan ook eens in de 100 runs, met geluk sneller dus.
http://www.gamebreaker.tv/the-raid-world-premiere/ Voor de eventuele liefhebber. Skip het eerste half uur maar, duurt te lang en is saai.