De HDTV, 3D en Digitale Televisie Thread [ Deel 26 ]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 3 jul 2011.

1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ben zelf van 40" naar 42" gegaan en merk geen schil omdat de behuizing van mijn oude Bravia groter is dan van mijn nieuwe Pana.

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Fuck dat ! 8)

Als jij 5 dagen per week werkt en jij wilt een focking grote tv, dan doe je dat!

Snap stellen echt niet die elkaar dingen willen afhouden en shit. Live and let live!

Anders doe je een concessie en laat je haar ook iets hebben wat zij graag wil en jij niet? 8)

@Melbuuln
    Ben van 32'' naar 50'' gegaan en nu wil ik minstens 55''

Laatst bewerkt: 8 aug 2011
  3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    26" -> 40"

Toekomstige stap word 50" / 55".
    Mocht ik in de tussentijd verhuizen, dan is 60" zelfs nog een optie.

4. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Sja dat er op dit moment geen LCD op kan tegen de Pioneer Kuro KRP serie heb je helemaal gelijk in maar high-end LCD's en Plasma's doen niet veel voor elkaar onder. De Panasonic VT30 of VT20 doen beslist niet beter dan bijvoorbeeld de Sony HX923 of binnenkort de LG LW9800. Een TV zoals de Sharp/Pioneer Elite en Toshiba Cevo zijn toch echt een maatje te groot en zouden dicht in de buurt moeten komen van Pioneer Kuro KRP serie, dat mag overigens wel gezien de hoge prijskaartjes. Indien de geruchten waar zijn eindigt de 55" OLED van LG volgend jaar definitief de discussie.

Reactie tijd van het paneel is voor consumenten verwarrend aangezien die dit verwarren met inputlag terwijl dit totaal verschillende punten zijn.

De kleinste Plasma te koop start vanaf 37". De kleinste commerciële Plasma ooit gemaakt was een 32" van LG zo'n 3-4 jaar geleden.

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Moet niks hebben van LG, maar mbt hun televisie-departement zijn ze de laatste tijd erg goed bezig!

Vooral de plasma's zijn mensen lovend over.

6. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Weet jij een high-end 37" LCD voor maximaal € 750 ;)

Jij koopt de nieuwe tv en dan laat mag jouw vrouw het nieuwe meubel uitzoeken :+

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als je nou zo'n nieuwe Samsung uit de 'Smart' serie koopt,.. die hebben een superdunne omlijsting dus kun je misschien een paar " er bij smokkelen :+

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wat moet ik onderaan blz 5 zien? :p
    Gaat over versterker en insteekkaarten. Heb zelf een HD ready tv zonder insteekkaart mogelijkheid.
    Wanneer is iets een koppelstuk? Wordt hier bij de hoofdaansluiting paar keer gesplitst naar diverse kamers en op mijn kamer verlengd en later met versterker ertussen naar tv gestuurd. Waar het verlengt wordt, moet ik male plug vervangen, is nu open en erg storingsgevoelig.
    Net even kort zitten kijken en prijzen waren ook wat omhoog gegaan. Eerders nog maar eens kijken voor een leuk, betaalbaar kastje. Kijk weinig tv en hoef niet al die poespas. Is meer dat het beeld sneeuwvrij en enigszins goed is als ik eens tv kijk. Eerst connector eens vervangen en kijken hoe het beeld dan is.
    Edit:
    Kan het ook eerst met oud digitaal tv kastje van mn ouders proberen. Is dan wel sd (scart), maar bespaart me wellicht pak en beet 150 euro voor een nieuw kastje.

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Hebben jullie een andere boekje gekregen van Ziggo ?
    In mijn boekje wordt gesproken over de verschillen tussen de normale decoder , HD-decoder en interactieve HD-decoder.

Ik heb van Ziggo 2 jaar geleden en speciale antenne-versterker gekregen met 4 uitgangen.
    Uitgang 1 = kabelmodem voor internet en telefonie.
    Uitgang 2 = interactieve HD-decoder.
    De overige uitgangen mag ik speciaal voor coaxkabels vanaf 10m.

Een andere coaxkabel en stekker verbeteren het beeld behoorlijk.
    Het gekke is dat hier de ARD behoorlijk veel ruis/sneeuw heeft , de tv zit rechtstreeks met een coaxkabel van 2m aangesloten op de antenne-versterker.

Een decoder kan je natuurlijk ook kopen via marktplaats.

In mijn boekje staan op blz 5 ook de nieuwe HD zenders FOXlife HD , BBC HD en NGC Wild HD.

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, is een oud pand waar toendertijd eens wat kabels doorgetrokken zijn. Al moet het allemaal nog niet zo heel lang liggen hier, maar door het splitsen en verlengen krijg je al snel mindere kwaliteit. Had ik bij mn ouders op zolder ook al. Als ik kabel, waar ie verlengt wordt, optil, scheelt het al een hoop. Leg ik hem weer neer, is er weer snel. Die connector moet ik sowieso even vervangen en dat scheelt dan al een hoop denk. Dan eens kijken wat het met kastje van mn ouders doet en wellicht dan nog eens een nieuw kastje. Moet ook nog even kijken welk abbo het wordt. Bovenbuurjongen heeft nu enkel digitaal tv en daar toen extra totaalpakket bijgenomen, wat nu dus anderrs wordt. Kijk vrijwel enkel discovery of F1 en zo nu en dan wat zappen of wat anders. Gaat me meer om enigszins goed kijkbaar beeld.
    Jammer dat actie met HD ontvanger eenmalig is (of iig 1 per klant), die heeft mn bovenbuurjongen toen genomen. Zou anders ook nog eens op MP of Tweakers vraag/aanbod oid kunnen kijken, mocht het een nieuw kastje worden. Interactieve tv doe ik later wel als ik na mn studie een andere woning betrek.

11. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Noem maar eens een high-end 37" Plasma. Een Samsung 37D550 maakt gehakt van de Panasonic 37C30.

12. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor jullie tips maar welke tv zouden jullie me aanraden? welk merk?

13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn voorkeur had je al ;)
    Samsung UE40D5000

14. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Samsung LE32C530

of

LG 32LD450

Wordt 1 van die 2. Welke zouden jullie binnenhalen?

15. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    M'n zus heeft de Samsung LE32C530. Niks op aan te merken, gewoon een prima TV

16. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
  17. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
  18. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Neem absoluut geen Philips, zijn dure crappy sharp panel met single SoC beeld- en geluid verwerking en totaal geen calibratie standaarden meegenomen. Kortom een no no voor iemand die een goede TV wil.

19. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
  20. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    SAMSUNG UE37D5700 en Samsung LE37C530, ik twijfel tussen deze twee, wat is het verschil en welke zal ik kiezen?

Deel Deze Pagina