Lol, and the crowd goes wild. De MK finale coming up next. Tekken vond ik niet al te spannend, zeker vergeleken met de geweldige BlazBlue matches daarvoor. Zodadelijk spelen de top tier MK spelers van de wereld in de finale. Hoop (en verwacht) spel van hoog niveau. http://evo2k.com/live/ 40.000 Viewers inmiddels, niet slecht. EDIT: LocKuM beat me to it. Heh, hoor al die mensen gillen.
Top 8 MK heeft volgens mij geen 1 dezelfde character, iets wat je niet vaak tegenkomt in een fighting game.
En dat komt omdat de karakters zo gebalanceerd zijn voor MP play in MK? Dat zou ik tenminste willen geloven. Het viel me juist aan Tekken op dat echt *iedereen* speelde met Bob en Law. De MK matches tot nu toe zijn erg spannend om naar te kijken! EDIT: I DON'T KNOW ANY FATALITIES! 47.000 Kijkers inmiddels. Nice!
Lol inderdaad JOP hahaha! Misschien is het meer omdat de game nog maar een paar maand oud is dat mensen niet de tiers hebben uitgevogeld helemaal, maar ik heb het gevoel dat de meeste character echt bruikbaar zijn. Wie had gedacht dat REO zijn Mileena zo goed was?
PerfectLegend is echt goed met Kung Lao. EDIT: Gebruiken die MK spelers geen fighting pads? EDIT2: drie kwartier 50.000 viewers. Keep'em coming. EDIT3: MK kijkt heerlijk weg op top level niveau. Tot nu toe mijn favoriete game samen met MvC3 op EVO2011. Zoveel spannining in matches!
Damnn echt mooi om dit te zien. Competitive gaming at its finest. Jammer dat Smash Bros. niet meer zo populair is sinds Brawl... Melee was echt vet om naar te kijken altijd. btw, LOL @ die commentator. Hij lijkt op een mix tussen Kimbo Slice en Hagrid
Pefect Legend heeft gewonnen, hele HELE goede Kung Lao. Vond REO overall het meest indrukwekkend, samen met Chris G en JOP. Bewijst maar weer deze EVO dat MK zeker kan meedoen met de "big boys" aka SSFIV:AE en MvC3. "Hagrid" heet Aris, hij speelt Smoke, kerel is echt ontzettend goed, hij was 9e maar verdiende het zeker om in top 8 te zitten. Beste Smoke imo.
Top 8: Spoiler [yt]bm7xuF5jP94[/yt] [yt]yixC9mZGsbQ[/yt] [yt]8hBQvrwKRMM[/yt] [yt]68onNsD8J6Y[/yt] [yt]lL_U_NzYJ9k[/yt] [yt]ryoB1Aa0mtI[/yt] [yt]VhZ5p88-w6I[/yt] [yt]6Vmw-RrvR3M[/yt] [yt]ZhNPCXwmkS4[/yt] [yt]nRA6EPTiTsk[/yt] [yt]i3EzEmTvSaA[/yt] [yt]gVOAj92-X0Q[/yt] *De matches waar Chris G, REO, Perfect Legend en JOP tegen elkaar spelen zijn naar mijn mening de beste.
EVO was top omdat er veel meer characters gebruikt werden dan in eerdere tournaments, voorheen was het vaak reptile/raiden/kung lao/sub zero en nu zag je bijvoorbeeld mensen zoals Tyrant beesten met Jax of Reo met zijn belachelijk goede Mileena. Btw, ik vind de game heerlijk offline maar kan eigenlijk alleen genieten online als het tegen andere nederlanders is (zelfs 3 bar verbindingen hebben vaak input lag wat echt storend is) dus iedereen kan me toevoegen als ze willen voor wat potjes MK
Mortal Kombat The Klassic Skins included with the Freddy Krueger DLC and the next free compatibility pack will be revealed tomorrow in a new trailer!
Retro Cyber Sub-Zero and Klassic Sub-Zero - Free Downloadable Skins http://www.youtube.com/watch?v=9XolQYdLOTA
Het schijnt zelfs zo te zijn dat de verschillende outfits van de characters de hitbox veranderen, dus dit kan in je nadeel of voordeel werken. Dat krijg je als je 3D collision gebruikt om een 2D game. Anyway altijd leuk als je gratis costumes krijgt, hoewel er weinig moeite in is gestoken imo,zie ook niet in eigenlijk dat ze er 5 euro voor zouden kunnen vragen.
De 9e, dus vandaag ja. Voor mensen die het interesseert, er word een stream gehouden waarin ze Freddy onder de loep nemen zogezegd en kijken waar de character toe in staat is. KLIK! Weet niet precies hoe laat ze beginnen, ergens vandaag...
[yt]yIiNvBZrV88[/yt] Voordat mensen beginnen "dat is zo overpowered", deze combo's zijn heel erg situatie gericht, en met breakers in het spel komt dit bijna niet voor, je bent niet altijd bij een muur, en vaak is het zo voordat je in een combo terecht komt je al een groot deel van je leven kwijt ben, dus geen reden om zo'n combo te doen. Maar ALS je de kans krijgt is het natuurlijk erg tof, trouwens Cyrax...combo gaat maar door en door hahaha.
Zo, gister de story mode maar 'ns uitgespeeld (heb MK pas 2 weekjes), wat heb ik me geƫrgerd aan Shao Kang zeg, die kerel is veel te overpowered en zonder de kansloze truucjes als teleport en achter z'n rug een uppercut is 'ie voor mij bijna niet te verslaan.. Maargoed, nu online maar 'ns aan 't spelen, ik zie wel dat ik nog een hoop te oefenen heb