naamloos, maar goede ideeën: een Clan!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door JvSpaendonk, 8 aug 2011.

  1. JvSpaendonk

    JvSpaendonk Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste leden van Xbox world,

    Sommige zullen mij misschien nog wel kennen met mijn oude gamertag "Gamble" op de Xbox 360. Ik was onder meer leider/manager van team aVIP en Team Sirox, dirtyDutchz wat je toen wel kon noemen als zo wat de beste clans van Nederland maar toen was de concurrentie echt groot met andere clans dat waren toen echt leuke tijden als gamer, nu ben ik een tijdje er tussen uit geweest en heb het erg druk gehad met onder andere werken. Nu ik weer wat meer tijd heb en mijn broertje tegen me zei dat ik de Xbox weer uit de kast moest halen heb ik er over na zitten denken om weer een nieuwe goede clan te beginnen en zo ben ik dus weer op Xbox world terecht gekomen.

    Mijn bedoeling is dus ook om een hele nieuwe clan te starten waar goede gamers aan mee zullen doen. De clan die nog geen naam heeft zal onder meer de games Call of Duty black ops en Gears of War 2 en later in het stadium Gears of War 3 en Call of Duty Modern Warfare 3 gaan spelen en de kans is groot dat dit keer ook Battlefield 3 er bij zal gaan zitten maar dat is gewoon even afwachten hoe de game speelt.

    De site zal helemaal door mij geregeld worden en ik ben ook bereidt om geld in de clan te stoppen. Ook zal ik wanneer ik die dingen heb gedaan opzoek gaan naar sponsors die bereid zijn om shirtjes, accessoires etc.. te sponsoren maar hier zal binnen de clan meer over verteld worden zodra die er is.

    De clan krijgt een hele professionele look waar ieder andere clan van droomt en ik zal dit keer wat ik in die andere clans minder heb gedaan er dit keer goed boven op zitten zodat niemand de sfeer of iets dergelijks binnen de clan kan verpesten. Zodat alles netjes geregeld kan worden.

    De clan zal bestaan uit 2 groepen van 10 personen voor op dit moment Call of Duty Black Ops en Gears of War 2 die later ook de overstap zullen maken naar wat ik al eerder in de post zei Call of Duty Modern Warfare 3 en Gears of war 3.


    Ik hoor het graag als mensen zich goed genoeg vinden om te joinen, deze zullen dan bekeken worden door mijn broertje op alleen Black Ops een Gears of War team zal ik zelf naar opzoek gaan. Misschien dat jullie me hier bij een beetje kunnen helpen omdat ik er gewoon te lang ben uit geweest.

    Ik ben erg benieuwd en hoop zelf dat het goed zal uitpakken!
    Ook ben ik bereidt om een clan in te gaan om daar als Manager/Leider aan de slag te gaan dit kun je natuurlijk gewoon vragen hier op het forum.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2011
  2. InsaneSniper

    InsaneSniper Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn jullie ook van plan om competitive te spelen ?

    gr
     
  3. JvSpaendonk

    JvSpaendonk Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker dat zijn we zeker van plan, we gaan ook mee doen aan toernooien en dergelijke, net als inschrijf geld word al gedekt dus dat zal niemand hoeven te betalen binnen de groep ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2011
  4. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Hey Gamble. Hoewel je geschiedenis wel voor je spreekt zou ik wel uitkijken met hoeveel je hier al belooft. En ik zou dat Gears of War 3 team persoonlijk pas gaan zoeken zodra het spel uit is anders recruit je misschien een GoW 2 team dat helemaal niet kan meekomen in deeltje 3.

    Succes in ieder geval. Als ik de tijd ervoor vind om veel Gears 3 te spelen hoor je misschien nog van me maar ik ga er niet van uit ;)
     
  5. JvSpaendonk

    JvSpaendonk Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb ik ook al over na lopen denken, is het zelfde als met call of duty niet iedereen kan zijn draai nu vinden op black ops die wel goed waren op modern warfare 2 zo zegt mijn broertje. Ik zelf zal games ook niet spelen ik zorg er alleen voor dat het loopt en dergelijke zo nu en dan speel ik gewoon voor de fun mee maar speel niet competitief mee maar weet natuurlijk wel wanneer iemand echt goed is en wanneer niet dus moet het daar van hebben dus ga ik het ook zo aanpakken. Maar denk dat ik er meer voor voel om een team over te nemen en van uit daar een serieuze gaming clan van te maken die mee doet aan grote competities.
     
  6. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
    Klinkt leuk, maar gow2 is zo goed als dood. Ken zelf wel een aantal leden van je clans die je geleid heb. Maar al die clans zijn wel van een zieke lange tijd geleden man. Je bent dan echt een hele lange tijd afwezig geweest. aVIP was in vroeg stadium van cod2, Sirox (met johnno, williez etc?) was cod4 en dD volgens mij ook. Maar heb wel interesse, add: Brutal1tYz
     
  7. JvSpaendonk

    JvSpaendonk Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt dat zijn de teams die toen mee deden, ik zal je toevoegen en neem aan dat je zelf Call of Duty Black ops speelt of niet?
     
  8. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, ik speel geen black ops meer. Ik wacht op het moment op gow3 en mw3. Wat is je broertjes naam trouwens?
     
  9. JvSpaendonk

    JvSpaendonk Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    pfoe, die heeft zo'n aparte naam mystic blunt 70 of 7o maar ik heb je een pb gestuurd moet je maar even kijken.
     
  10. Sky Hawk

    Sky Hawk Sky W4rrior

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Skyw4rrior;)

    Ik heb er ook wel oren naar.
     
  11. JvSpaendonk

    JvSpaendonk Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    wat kunnen we van jou verwachten?..
    Wat zijn je games, welke clans heb je gezeten etc.. dat zou ik allemaal graag willen weten.
     
  12. Sky Hawk

    Sky Hawk Sky W4rrior

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, dat kon idd wel iets duidelijker;)

    Ik heb voor het laatst in een echte clan gezeten toen ik nog op de zwarte doos speelde. Rainbow six toen nog.

    Mijn games zijn shooters. Call of duty, halo, gears of war. Verder ligt het er aan hoe goed de games zijn.

    Je kan van mij verwachten dat ik ass kick voor een clan en tijd maak voor oefeningen.
    En je mag sowieso van mij verwachten dat ik meer kills dan deaths maak.

    nog meer vragen?:confused:
     
  13. JvSpaendonk

    JvSpaendonk Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    De clan is nu de dag 9/8/2011 om 20:52 niet meer naamloos.

    De clan zal heten "team.U4" aka "team.United4"

    Ik heb bewust gekozen voor "team.United4" omdat de teams op Call of duty en Gears of War zullen bestaan uit 4 spelers omdat dit ook gebeurd op toernooien.

    Ook hebben we binnenkort al een logo en banners voor een mooie presentatie op de forums.
     
  14. Sky Hawk

    Sky Hawk Sky W4rrior

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaaf!
    Een hecht teampje van 4 man dus.
    Wanneer zijn de try outs?
     
  15. JvSpaendonk

    JvSpaendonk Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal in een nieuwe thread die binnenkort helemaal in het teken staat van team.U4 alles uitleggen van hoe of wat. Daar kun je alles vinden dan hoor ik het nog wel van je.
     
  16. danny_shady

    danny_shady Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar sta ik ook wel voor open..

    GT. NightmareOnHHW
     
  17. JvSpaendonk

    JvSpaendonk Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    We zullen proberen iedereen een tryout te geven maar dat lukt niet altijd, zoiezo gebeurd dit allemaal pas zodra het er beter voor staat met de clan. Zoals ik in de vorige bericht al liet weten hebben we nu pas een naam. De rest komt nu allemaal nog maar ben op dit moment in onderhandeling met een webdesigner even duimen dat we er uit gaan komen.
     
  18. Sky Hawk

    Sky Hawk Sky W4rrior

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Vast wel;)
     
  19. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb misschien wel een CoD teampje van 4 man voor je ;) voeg me maar toe Vinez NL
     
  20. Phys

    Phys Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit zal het wel willen proberen als het nog kan..? Heb op het moment alleen geen live maar dat komt vandaag of morgen!

    GT: xPhysiXz
     

Deel Deze Pagina