1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem inmiddels al binnen, en ik moet zeggen dat hij me prima bevalt. Ik hoor alleen mezelf praten als ik tegen iemand praat in een party, wat redelijk irritant is en waardoor je jezelf niet meer goed kunt horen. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

    Verder ben ik wel tevreden. Er komt helder en duidelijk geluid uit en je kan geluiden horen die je normaal gesproken niet hoort, wat erg handig is bij bijvoorbeeld CoD. Ook muziek onder het gamen is een genot met deze headset :).

    Ik heb zelf geen problemen met de bass, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik gewoon stereo geluid gewend ben van m'n tv, waardoor zowat alles goed klinkt in mijn oren :+
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2011
  2. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm ook, en had jouw probleem ook met het eerste gebruik, probeer dit:

    XBOX knop (controller), Tabblad Settings (?), Preferences, iets van Sound, en dan komt er een keuzemenu voor de instelling van je headset; kies hierbij voor "Play trough both".
     
  3. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik zou zeggen, mail zavvi even. Had vorige maand ook een vraag over een product en binnen 2 uur had ik al een goed en duidelijk antwoord van ze.
     
  5. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een ingebouwde feature, genaamd mic monitoring. Zo hoor je het als je te hard praat en schreeuw je dus niet meer. Het is even wennen, maar daarna is het zeker fijn. Ik heb een X31 en die heeft bass boost en stereo expander. Wel afzetterij, je betaalt 40 euro meer voor wat effects en wireless...
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  7. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Alleen ga ik er niet van uit dat deze gauw stuk zal gaan...want dan weet ik het echt niet meer. Maar deze is ideaal omdat je dan ook gewoon nog je surround geluid hoort als je gamed, niet dat je die schelpen op beide oren hebt, dat zoek ik echt niet.
     
  9. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij zulke headsets gaat het geluid gewoon door de headset hoor =)
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Ja het geluid van mensen uit je party, maar niet game geluid. Het is een communicator, net als de MS headsets , daarom wil ik deze ook :D
     
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    hm, vanochtend iets stuk gegaan van mn turtlebeach x11 koptelefoon. Als ik m opzet, blijft hij links niet helemaal goed op mn oor staan en trekt hij iets scheef.
    Kan niet goed zien wat er stuk is gegaan, maar hij kan nu teveel draaien.

    s kijken of ik dit een beetje kan fixen.
     
  12. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zelf niet meer terug willen naar die MS headset, die gaat irriteren na een tijdje. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je geen "pro" headset zou willen. Ze zitten veel fijner, je hebt geen last van andere mensen (en zij ook niet van jou), het verbetert je prestaties ingame en je kunt ze meestal ook als pc headset gebruiken... Ik hoor veel mensen klagen dat hun MS headset al 2x kapot is gegaan en dat ze nu een of andere wireless headset hebben gekocht van 30 of 40 euro. Ze snappen gewoon niet dat je een goede headset, Turtle Beach X11 bijvoorbeeld, al voor 50 euro hebt. Als je er goed mee omgaat, gaan ze sowieso 1-2 jaar mee, dan heb je het geld al eruit =)
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik snap dit eerlijk gezegt ook niet; ik heb nog geen 1 MS headset gehad die kapot is gegaan.

    Wat gaat er dan kapot??
     
  14. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal gaan mensen erop staan of zo, met een duurdere headset is dat toch al wat minder. Ze vallen meestal meer op en normale mensen gaan er beter mee om dan zo'n goedkoop rotding. Daarom raad ik mensen altijd aan om een Turtle Beach of Tritton te kopen nadat hun MS headset kapot is gegaan. Er zijn zoveel voordelen, maar mensen snappen het gewoon niet.
     
  15. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Die Pro headset gaat om beide oren heen toch? Dat moet ik dus niet hebben, ik moet een communicator headset hebben. Dus dat ik nog het geluid van mijn surround set hoor. Als ik hier ga zitten met een koptelefoon die beide oren bedekt dan heb ik niks meer aan die set. :)

    Deze XC1 bedekt maar één oor en zelfs met dat oor kan ik dan nog horen want het zit er zeg maar net boven van wat ik ervan begreep. Ideaal.

    Geloof me, ik ben hardstikke netjes met mijn spullen en ik heb talloze headsets versleten, vreselijk gewoon. Het enige wat ik wel eens deed was de headset uit de controller halen omdat het anders soms wel flink irritant was als ik niet in een party zat en de hele tijd die headset had rondbungelen.

    Maar op een gegeven moment gingen ze kraken, of stopten gewoon volledig met werken.

    Beter man! :thumbs:
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Vraagje, ik heb laatst een headset gekocht voor mijn PC, enige nadeel is dat de schelpjes niet om mijn oren gaan maar echt tegen mijn oren aan zitten. Naar een uurtje gamen krijg ik er al snel last van.

    Nu zit ik te kijken voor een andere headset, aangezien ik niet gek veel geld er voor uit wil geven en ik ook al een TB X11 heb zat ik te denken aan een Tritton AX120. Iemand ervaring met deze headset? Belangrijk voor mij ook hoe de microfoon werkt.
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    iemand?
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja de prijs ook.
     

Deel Deze Pagina