[XOne] Madden NFL 12

Discussie in 'Games' gestart door Jeast, 13 jul 2011.

1. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0

[gb]MADDEN NFL 12[/gb]

Ontwikkelaar: EA Sports
    Uitgever: EA Sports
    Genre: Sport
    Platform(s): Xbox360, PlayStation 2, PlayStation 3, Wii, PlayStation Portable, iPhone, iPad
    Spelers: 1-6
    Releasedatum: 30-08-2011
    Officiële Website: www.ea.com/madden-nfl

[gb]Informatie=(/gb]

[gb]Screenshots=(/gb]

[gb]Filmpjes=(/gb]

[gb]Preview[/gb]

Hieronder een preview van IGN:

[gb]Online Franchise[/gb]

[size=+1]AFC[/size]---Gamertag---[size=+1]NFC[/size]---Gamertag---
    East-East-
    [​IMG]Buffalo Bills-[​IMG]Dallas Cowboys-
    [​IMG]Miami Dolphins-[​IMG]New York Giants-
    [​IMG]New England Patriots-[​IMG]Philadelphia Eagles
    Flix57 NL
    [​IMG]New York Jets-[​IMG]Washington Redskins-
    North-North-
    [​IMG]Baltimore Ravens-[​IMG]Chicago Bears
    Jeast
    [​IMG]Cincinnati Bengals-[​IMG]Detroit Lions-
    [​IMG]Cleveland Browns-[​IMG]Green Bay Packers-
    [​IMG]Pittsburgh Steelers-[​IMG]Minnesota Vikings-
    South-South-
    [​IMG]Houston Texans-[​IMG]Atlanta Falcons-
    [​IMG]Indianapolis Colts-[​IMG]Carolina Panthers-
    [​IMG]Jacksonville Jaguars-[​IMG]New Orleans Saints-
    [​IMG]Tennessee Titans-[​IMG]Tampa Bay Buccaneers-
    West-West-
    [​IMG]Denver Broncos-[​IMG]Arizona Cardinals-
    [​IMG]Kansas City Chiefs-[​IMG]St. Louis Rams
    R A O U L LXXII
    [​IMG]Oakland Raiders-[​IMG]San Francisco 49ers-
    [​IMG]San Diego ChargersVass1li Zaits3v [​IMG]Seattle Seahawks-

Laatst bewerkt: 5 sep 2011
  2. kerzhakov1986

kerzhakov1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze komt uiteraard weer in de collectie, ik ben blij dat ze de career mode onder handen hebben genomen want dat was wel nodig helaas.

Al iets bekend over of we überhaupt een NFL seizoen krijgen?

3. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet, maar het is heel dichtbij.

Ga er maar vanuit! ;)

4. jroelie

jroelie Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben erg benieuwd, ga hem zeker halen.

Voor de liefhebbers, ik heb een NFL fantasy league opgezet bij ESPN. Naam is 'Holland League'. Als je het leuk vind, join dan even ;-)

http://games.espn.go.com

5. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Demo + wat details

6. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo jeast heb jij ff mazzel met die demo... kan je de beertjes al checken voordat de game uitkomt.

7. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EA Sports biedt eerder toegang tot games
    Laatste update: 2 augustus 2011 17:13 info
    HOOFDDORP - EA Sports introduceert dit jaar voor zijn sportgames een Season Ticket. Deze seizoenskaart kost jaarlijks 2000 Microsoft-punten, omgerekend 24 euro, en geeft spelers onder meer vroege toegang tot een spel.
    Foto: Gamez Dit meldt EA Sport dinsdag.

Met het Season Ticket kunnen spelers drie dagen voor de normale releasedatum alvast aan de slag met Electronic Arts' sportspellen, door ze te downloaden.

Dit jaar zijn dat Madden NFL 12, NHL 12 en FIFA 12. Volgend jaar volgen de nieuwste edities van Tiger Woods PGA Tour en NCAA Football. Na drie dagen verlopen de downloadversies van de games en zullen fans de game alsnog in de winkel aan moeten schaffen. Savegames zijn daarbij wel mee te nemen.

Andere voordelen

Naast de vroege toegang biedt de kaart twintig procent korting op alle downloadbare content voor de games. Ook krijgen spelers een badge die laat zien dat zij kaarthouder zijn.

Op de vraagof de seizoenkaart spelers zonder zo'n kaart niet uitsluit van belangrijke content, zegt EA Sports' Peter Moore dat het puur bedoeld is voor de echte fan. "Het is niet alsof we content uit de game slopen en het daarna aan de consument verkopen."

Platformen

In Europa is de seizoenskaart alleen aangekondigd voor Xbox 360, EA Sports zegt nog in gesprek te zijn met Sony Europa om de kaart ook naar PlayStation 3 te brengen.

In de Verenigde Staten is de kaart wel voor PlayStation 3 en Xbox 360 beschikbaar. De eerste game die gebruikmaakt van de seizoenskaart is Madden NFL 12. De game komt uit op 1 september, kaarthouders kunnen het spel drie dagen eerder spelen.

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Jammer genoeg game ik zo weinig de laatste tijd, maar aangezien ik NFL09 als laatste gespeeld heb, zal ik er maar weer eens aan moeten geloven. Ocho bij de Pats, nu al zin in het nieuwe seizoen!

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag is demo tijd!
    Nog even onderzoek doen waar hij 't goedkoopst is.

10. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah! :-D

Ik hoop dat er wat meer van XBW em gaan halen dan vorig jaar. Dan wordt de franchise wat leuker :)

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    *downloadende*

12. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, wat een verbetering deze versie! Zonder 'suction' is het een enorme vooruitgang!

13. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag nog wel veel foutjes. Ach het is leuk om cutler zo vaak op de grond te leggen. En op een gegeven moment gaat hij alleen maar rennen. Beetje overdreven. Verder gooide rodgers de bal 50 yards naar jennings zonder een spiral de bal draaide niet eens. Ik heb ook het idee dat rennen makkelijker is geworden.

14. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tis idd leuk om Rodgers flink te beuken.
    Er zitten nog wel foutjes in maar de feeling is alvast goed.
    Tis elk jaar dat de game na 1 of 2 patches pas echt tot z'n potentieel komt.
    Zoals hij nu voelt gaat hij echt lekker worden.

15. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind m wel goed, vooral in all-madden mode is hij nu weer speelbaar... geen gecheese meer van de AI... stuk beter. Zone is een stuk effectiever, niet zoals NCAA 12, maar het gaat een heel eind goed. Als ik verlies komt het door mijn eigen fouten...(zover ik tot nu kan beoordelen). Grafisch ziet alles er ook net ff mooier uit, alleen dat camerabeeld na het kiezen van een play is irritant.. ik wil gelijk de lijn vanuit achter zien. Running gaat goed als je maar de tijd neemt om de holes te ontdekken.

verder de hele beleving echt super... het zijn de kleine dingen die het m doen..een coin toss in beeld, mascottes etc. Op den duur gaat het vervelen, dat weet ik ook, maar het heeft net iets meer uitstraling.

Wat ik wel minder vond was het geluid. Tuurlijk is het commentaar nog niet aanwezig, maar het is wel een heel stille boel.. publiek hoor je niet, of reageert amper op een play.. dat moet echt veel beter... geluid is bij EA nooit een sterk punt geweest. Het is maar een spel (lekker belangrijk allemaal), maar als je toch zoveel moeite wil doen om het overeen te laten komen met de werkelijkheid/any given sunday (dat is de kunst juist) dan moet je op alle punten letten.

knoppenbehandeling voelt erg goed aan (mits je m op het schema van 2010 zet), verder hebben ze wat short-cuts aangebracht (bv. bediening OL), erg goed allemaal.

Toch voelt ncaa 12 wat soepeler aan, maar daarbij heb je weer te maken met een zone verdediging die ongenadig (en tevens zeer leerzaam) is...

16. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leerzaam? Madden is alleen goed om het spel te snappen en regels te kennen. Als je het echt wil leren moet je toch echt de sport gaan beoefenen

17. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik te oud voor, ook nooit in de situatie gekomen om het beoefenen... voor mij is madden de enige manier om heeeel klein beetje kennis op te doen.. das eigenlijk ook de enige reden waarom ik nog game... ik ben verslaafd aan AF, ookal snap ik er niet alles van en ben redelijk slecht in madden/ncaa.... het is echt het mooiste spelletje op aarde, en ik heb heel wat sporten beoefend in mijn tijd. Het is zonde dat het in Europa zo ondergewaardeerd is.

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Erger me nog steeds dood aan een hoop.
    Post hoef je nog steeds niet proberen te gooien als het een cover 2 is terwijl dat juist wel zou werken.
    Normaal zou er dan een gat komen tussen de safety's en de MLB alleen de MLB kan nog steeds 5M de lucht in springen.

Dat soort dingen, er klopt gewoon een hoop nog niet.

19. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cover2 buc

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik zie het verschil niet tussen een gewone cover 2 of een cover 2 waarbij de MLB een 20 yard diep zone zit....

Deel Deze Pagina