[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ze hadden een nieuwe screenshot beloofd toch...here it issssssss. En eindelijk een screen waarin we de nacht zien .

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Mooie beelden! De beelden die Bethesda zelf uit zou geven van de gameplay (dus puur in HD en niet van zo'n afstand met een cam) zijn er nog niet?

Bij Wehkamp is hij trouwens te pre-orderen voor €47,50. Met zo'n mooie stoffen map. Is best een nette prijs lijkt me :)

3. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    zeker een nette prijs, dat zijn ook de enige 2 dingen die ik wil, de game en de stoffen map.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar Wehkamp......kweenie hoor.

Ik blijf het hilarisch vinden hoe sommige mensen (niet hier) zeggen dat Skyrim er niet zo heel erg op vooruit gegaan is qua graphics , dat het allemaal erg op Oblivion lijkt....vind vergelijkingen altijd erg leuk om te bekijken en schrok me echt kapot een paar keer, verbetering zou een understatement zijn.

hele boel hier nog

http://multi.systemlink.me/2011/06/skyrim-vs-oblivion-graphical-comparison.html

Laatst bewerkt: 10 aug 2011
  5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ziet er toch gewoon geweldig uit?

Prachtig die nieuwe screen trouwens. Die baard, z'n mes, gezichtsuitdrukking. Het ziet er echt zo goed uit!

Ik denk trouwens sowieso dat ik het spel wat anders ga spelen dan hoe ik Oblivion heb gespeeld. Ik wil wat meer knutselen met magie, bogen en shortswords.

6. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Oblivion screens zijn duidelijk lage resolutie.
    Heb het afgelopen week nog gespeeld en zo slecht was dat echt niet.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het gaat niet om de resolutie, het gaat voornamelijk om de details. Hoeveel echter en mooier de gezichten zijn nu, hoeveel mooier de natuur is , alles gewoon. Ik speel Oblivion de laatste tijd ook flink weer en daarna speelde ik het Skyrim QC filmjpe af...ik zag toen echt een wereld van verschil :)

En inderdaad Bassie, die Dark Elf is fucking bruut. Hij straalt veel meer agressie en 'bad-ass heid' uit dan die uit Oblivion...my god wat een verschil. En draagt ie nou Dark Brotherhood armor of lijkt het zo?

Laatst bewerkt: 10 aug 2011
  8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Al moet ik zeggen dat ik Oblivion er nogsteeds leuk uit vind zien als ik het speel. (En dat is nog op een oude CRT-tv ook).

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Jij zit dus ook op hun Facebook? :+

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb toen gereageerd en gestemd op de Dark Elf ja, maar dat ging allemaal dankzij een link hier :)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik noem het eerder een Night Elf, maar daarvoor moet je WoW spelen. :+

Dark of Night maakt niet zoveel uit, komt eigenlijks op hetzelfde neer. Elfs zijn in wezen allemaal, alle soorten, tree huggers. :+

Niet dat ik er wat op tegen heb, zou zelf denk ik een High Elf nemen, anders een Nord.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Of Argonian, want ik vind Argonians echt een cool ras in Oblivion, ben dan ook erg benieuwd hoe die eruit zien in Skyrim. Echt hoor...als ik dit jaar nog maar één game kon hebben, dan was ik tevreden geweest met deze. Tuurlijk haal ik Gears 3, Batman,BF3, etc, maar eigenlijk...all you need is Skyrim. (tenzij je RPG hater bent ;) )

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    idd teveel geweldige games bij elkaar, maar ik wil skyrim zeker niet onder laten sneeuwen :D

Oblivion was dé reden dat ik een xbox kocht, omdat mijn pc dat niet aankon :p.
    Ik had toen oblivion al een maand in huis voordat ik pas het geld had voor een xbox :+
    Boekje al honder keer gekeken en toen ik het eindelijk speelde _O_

Als je dan deze screens ziet is het wel echt een huuuuugee verschil zeg :eek: in mijn hoofd zag het er veel mooier uit :9

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Oblivion speelde ik met 15 FPS op de computer, niet echt ideaal :+ Maar wel toen uitgespeeld! 8)

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Oblivion was net geen launch game geworden toch? Dat was wel het plan eerst. Maar toen ze de eerste shot toonden van die guard in dat bos , prachtig fel groene kleuren....dacht ik echt...wow dit is fucking nice. Toen de game uiteindelijk uitkwam, weet ik nog dat het nog geen 5 minuten duurde en ik zat er al helemaal in :)

16. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.386
    Ja idd, stopte van de week oblivion in mn xbox en had echt iets van: was dit vroeger mooi? Ben verwend geraakt met screens van skyrim en fallout3

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Het gekke er aan is dat je ook veel herkenning ziet met onze eigen wereld.

Ik heb de making off gezien van Oblivion en daarin vertelde ze ook dat dat vanaf Oblivion ook meer de bedoeling was, maar misschien bij eerdere delen ook wel.

Op die manier blijf je ook langer spelen, omdat je meer ontdekt en daarin weer meer dingen herkent.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Maar toch, op genoeg momenten in Oblivion is het echt mooi te noemen. Vooral indoors zoals bij grotten,dungeons,huizen...echt mooi hoor , de belichting ook enzo. Maar als je dan die gezichten ziet, de hele fucking tijd dezelfde stem hoort en vooral de stotteringen op de Xbox 360 (framerate)...brrrrrrr.

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Grappig, had echt precies het tegenovergestelde :+

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Pff, stoorde me helemaal nooit aan Oblivion, net als jij eigenlijks.

Had bij mezelf meer zoiets van: Als Skyrim zo was geweest had ik het ook wel gespeeld.

Het is een fucking Elder Scrolls denk ik dan, dat is altijd goed. Graphichoeren ook. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina