[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Van de Kalu'ak. Als je alle Q's voor hun doet hoef je maar 9/10 dagen dailies te doen.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Heb die al inderdaad, op mijn main. Heel vet ding en zou niet meer zonder kunnen tijdens het vissen, al was het maar omdat die lekker ''snel'' hengelt. :thumbs:

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb hem nog niet geprobeerd. Is die sneller dan?

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Het is de snelste in de game. Ook leuk om voor de gein op low level quests uit te proberen. In theorie kun je hem als 2H weapon gebruiken. ;)

Toen ik nog in Northrend bezig was om Loremaster te krijgen heb ik deze Hengel tussendoor gedaan, nadat ik Dragonblight had afgerond.

Je kunt hem geloof ik kopen bij een vendor in Borean Tundra.

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    alle hengels vissen op dezelfde snelheid afaik

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Er zit wel degelijk verschil tussen de een en de ander hoor. Die van mij vist gewoon sneller dan die je hebt als je fishing aanneemt op level 5 ofzo.

Die van mij en GForce vist gewoon sneller dingen op.

7. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is volgens mij echt niet zo!

8. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ehm nee...

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    met SB bedoel je wss soul burn? dit heeft een veelste lange casting time en word eigenlijk nooit gebruikt. Mijn rotation is meer ( ligt aan de tegenstander ofc ) maar open met fear of silence van me pet dan UA > Corruption > BoA > Haunt > darn disease waardoor ze 30% langer cast time hebben of 30% meer Sell damage of 30% minder movement speed. ligt aan de tegenstander.

Dan drain life, en op lower health demon armor + drain life en veel fearen, HoT en death coil. En ofc keer weg teleporteren.

Tegen elke tegenstander kan ik wel op voortaan alleen andere locks owne me ass nog altijd hard.

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Je lult.. Locks in arena gebruiken alleen fear.:+

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hahaha true. in arena's DoT ik alles, prop ik me demon armor aan voor meer heals en fear + drain life. ook mijn grootste taak eigenlijk in 3 vs 3 of 5 vs 5 arena. Healers blijven fearen en stunnen. meestal zijn de healers nog het laatste over die tegen mijn groep spelen:p Wij nuke 1 voor 1 met zen alle de dps neer en ik houd de healers bezig. Houd wel in dat ze mij vaak willen pakken dus 1 van onze healers is zoiezo altijd met mij bezig.

Gisteren 5 vs 5 arena gedaan. Wij met een Pala en Priest healer, Feral Druid, Warrior en ik. ging super lekker 4 van 4 gewonnen, krijgen we een team tegen..... 5 fucking Mage's. 3 Frost en 1 arcane en 1 fire. We werden gewoon echt afgeslacht... Ook mede door dat iedereen andere aan ging vallen en niet allemaal op dezelfde maja we haalde ze ook echt door elkaar... op een begeve moment zagen we de bomen door t bos niet meer haha.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Op mijn server hoor ik ze ook vaak naar Frost Mages vragen voor 5 vs 5. Team is dan 4 Frost Mages en 1 Holy Paladin. Lopen aardig wat van die teams rond :eek:

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja is echt ziek... wij hadden er dan 5 tegen, 3 ervan hadden een pet en die gaste gingen ook alle 5 eerst voor de healers. De rest iceblokte ze gewoon... en anagezien alleen ik ranged was kon ik een beetje aanvalle. Zodra ik er 1 redelijk dood had liep die naar achter en frosde iemand mij zodat hij even snel kon healen....

Ging nergens over, maja denk dat als je tegen 5 warlocks speelt ook niet echt vrolijk word:p

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moet nog steeds een item van Jin'do en Daakara. Allebei al 10x gedaan maar nog steeds niet gezien :mad: Heb nu een leather head maar daarvoor loop ik dus 5% AGI mis.

Moet ook nog een trinket hebben. Enige item van mij dat nog rare is. De rest is al epic. Iemand nog suggesties voor Hunter? Ik heb de JP trinket al en Ah doe ik liever niet.

15. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Godverrrr, ik heb net game card gekocht, en code etc ingevuld, maar het blijkt dat ik 2 cijfertjes had omgedraait, dat had ik toen niet door en ik klikte op 'I agree'
    Maar toen zei die natuurlijk: code invalid
    Ik had toen door dat ik ze omgedraaid had, dus ik zette de code goed neer, maar nou accepteert ie hem niet meer, is er iets wat ik daaraan kan doen?

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Even wachten en straks nog een keer proberen. Even uitloggen en IE afsluiten. en over uurtje ofzo nog maals proberen. Gebeurd wel vaker.

17. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Als dat werkt ben ik echt blij, anders heb ik weer 28eu weggegooid |:-

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    nahh, zijn unieke code's die nog niet gezien zijn voor je hem openkrast. Werkt straks wel weer maar heb even geduld. En mocht het straks niet werken dan morgen nog een keer. En anders even Blizzard bellen.

19. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ik hou van u_O_

Haha nee dankje, hij doet t weer ;)

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ghehe mooi man. Have fun ;)

Deel Deze Pagina