Zijn er hier mensen die alle achievements al hebben voor deze game. Vind somige wel erg lastig te behalen ivm multiplayer
Ik denk dat hij de bullet travel en bullet drop bedoelt. Ipv de guns van CoD die zich meer als een laser gedragen
In het begin von ik deze online ook niet zo gaaf.. Pas later ben ik het veel gaan spelen, kills maken hier heb ik nooit problemen mee gehad dat gaat van een lijen dakkie.
Ik raakte alleen met shotguns iets. Speelde ik bij een vriend schoot ik alles raak. Ergens zal er iets in de verbinding misgaan. Mijn NAT was open en die van hem zelfs moderate...
Ik had altijd het idee dat het heel afhankelijk was van de server waar ik op speelde. Ene avond maakte ik er gehakt van en de andere avond kon ik niks raken. Ben blijkbaar niet de enige die daar in deel 1 meer moeite mee had dan in deel 2
Ik bedoel wat Delphiki zegt. bijv. Schoot vol op een vijand in van zo´n 20a 25 meter, kreeg maar een paar hit indicators. En mn clip was ook nog eens leeg. Vijand overleefde natuurlijk. Met Bad company leken bij mij alleen maar de snipers te werken.
Oke vaag ik speelde eigenlijk alleen assault en stond vaak boven aan. Misschien heb ik ook een soort interval in me hersens xD dat ik me er niet aan stoor.
ik heb net bad company 2 uitgespeeld de singleplayer en vond die ERG tof.. is de single player van dit deel ook aan te raden?
Ik vond de singleplayer van deel 2 ook erg vet, maar persoonlijk vond ik deel 1 niet veel. Heb 'm nog steeds niet uitgespeeld..
Het speelt anders. Persoonlijk vind ik hem beter. Deze is wat realistischer en je hebt voertuigen. CoD is arcade en zit vol bullshit wat niks met oorlog te maken heeft. Je moet er dus van houden.
De mp van Bad Company 2 is in mijn ogen een stuk degelijker dan de die van CoD. Er is meer taktiek, meer sprake van een oorlogsituatie en de gameplay is vrij realistisch. Ook het feit dat de omgeving te beinvloeden is door instortende gebouwen en maken van kraters draagt bij aan een veel leukere ervaring dan het run&gun gedrag in CoD. In CoD moet je snel zijn, in bf slim.
Thanks guys voor jullie reacties, ik zal binnenkort BF2 bestellen, ik koop dit spel alleen voor multiplayer, zo kan ik goed voorbereiden voor BF3
Cool invite me maar eens als je hem hebt. Ik speel nog regelmatig online samen met een partygenoot. Het blijft een van de vetste en mooiste spellen op de x360.
Net begonnen & ziet er nice uit. Gaat ook wel vlot. Alleen: Wanneer ik in een voertuig stap & mijn seat verander naar de turret, rijden ze niet verder. Moet ik zelf altijd rijden of doe ik iets mis? En spelen velen nog die multi? Nog geen tijd gehad om te proberen.
Je moet zelf rijden inderdaad. Ja, er spelen nog genoeg mensen MP. Maak er trouwens maar snel gebruik van, want Battlefield 3 is er voor je het weet. Hopelijk zetten ze wat maps uit Bad Company I over naar Battlefield 3, zou tof zijn online.