[XOne] Driver: San Francisco

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 25 apr 2009.

1. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik ging elke zondagochtend altijd vanaf het begin helemaal naar het eindpunt in Havana rijden (weet niet meer in welke Driver). Dan ging ik met de auto het water in waardoor je helemaal opnieuw moest beginnen en tegen de tijd dat opnieuw moest beginnen stopte ik ermee en gingen we ontbijten. :9

2. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11

ik weet het nog niet , laat dit spel zich eerst maar is bewijzen.

heb de trailer zelf niet helemaal afgekeken.

3. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Good old times, als 7 jarig ventje was ik niet van Driver af te slaan.

Ik had het toffer gevonden al hadden ze dat switch en boost gedoe er uit gelaten. Maar ik neem aan dat het niet verplicht is om te gebruiken. Lijkt me een toffe game als voorafje voor een GTA V. 30 Augustus is al over een maand, dus dat schiet al flink op.

4. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    haha ik ken t nog van vroeger op de ps1 XD stuk gespeeld deel en en 2 .

maar de snes kon me meer boeien met mario en zelda .

maar ook clay fighter XD

5. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    In de startpost staat nog steeds "Driver: The Recruit". :p

6. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Shift lijkt me juist wel een toffe toevoeging, mocht je er is compleet naast zitten, dan shift je zo de actie weer in. Tactisch gebruik van shift lijkt me juist een toevoeging.

7. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    [yt]0OWZ811T-PM&feature=player_embedded[/yt]

8. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Als ik zo die trailer zie dan moet ik zeggen dat ik hem waarschijnlijk wel zal spelen. Niet meteen bij de release want ik vind hem (nog) niet instant-buy waardig.

9. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ben stiekem toch best geïnteresseerd. Kortom wacht de eerste reviews en ervaringen hier wel af.

10. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt in september al he? Ben ook wel benieuwd, denk dat dit onverwacht een hele leuke game gaat worden.

11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Demo is erg tof, al krijg ik een klein beetj eeen budgettitelgevoel. De wagens zouden iets meer mogen deinen (a la Driver), ook zouden er iets meer verschillende voertuigen in mogen zitten, zie vrij veel dezelfde. Maar dat is misschien omdat het een demo is. Halen ga ik hem zeker, maar niet direct na de release. Ook zou een filmische camera leuk zijn

Laatst bewerkt: 9 aug 2011
  12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toffe titel!

En juist datgene wat mij het hardst leek te gaan tegen vallen (shift) is wat de game zo origineel en veelzijdig maakt.. ik zie mezelf deze wel kopen.

Oh en 60fps in een open wereld racer.. netjes!

13. jonathanx

jonathanx Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Heb de demo uitgeprobeerd en op zich is het wel wat ik verwacht had. Het is best wel uitdagend, zeker het laatste level "Escapisme". Vind de demo nu al zeker beter dan Parallel Lines of Driv3r, al is het natuurlijk nog steeds moeilijk opboksen tegen die andere open world racers. Grafisch is 't misschien niet zo gelikt, maar daar krijg je wel 60 fps voor terug, zoals degene boven mij zegt. Valt dus niet tegen.

14. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Voor een open wereld vind ik h'm grafisch wel netjes, nog geen pop-ups tegengekomen, waar gelijkwaardige games met een open wereld vaak veel last van hebben. Shift werkt echt wel heel tof en soepel waarschijnlijk ga ik dit spel wel halen, staat gewoon garant voor een hoop fun :)

Laatst bewerkt: 10 aug 2011
  15. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Demo nu aan 't downloaden.... Ben benieuwd, ik denk dat dit een instant buy wordt.

16. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook benieuwd. Moet zelf nog een weekje wachten (silver) maar ik hoor verschillende reacties. De een vindt het lekker rijden, de ander vindt het geen driver vibe hebben, slechte driving fysics..etc.

17. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Zo die Nissan GTR klinkt me daar toch ff lekker zeg!! :eek: Het rijdt verbazend goed.

18. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen even die demo bekijken , is al een beetje laat vanavond.

Lijkt me best een toffe game vooral met die aparte multiplayer (als ik het filmpje goed begreep).

19. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Lijkt me niet echt wat, verhaal spreekt me niet aan, mp niet, en graphics ook niet geweldig. Ik kijk meer veel meer uit naar Forza 4 en NFS: The Run.

20. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ja, The Run... Daar noem je wat :9

Er komen ook zoveel redelijke en echte goede games uit, de komende tijd. Gaat nog moeilijk worden waar ik mijn geld en tijd aan wil besteden :)

Laatst bewerkt: 11 aug 2011

Deel Deze Pagina