[XOne] Driver: San Francisco

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 25 apr 2009.

1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, lijkt me wel een leuk concept ;)

2. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb de demo vanmiddag even geprobeerd. Best geinig, ik denk dat ik me best nog wel kan vermaken met dit spel. Het ziet er niet eens slecht uit en het loopt soepel, en de geluiden zijn ook nog niet eens zo slecht! Natuurlijk is het ook stoer dat er gewoon echte auto merken rondrijden in plaats van look-a-likes met vage namen :+.

Trouwens, die Nederlandse vertaling van Engelse games is echt te triest voor woorden :+ (Jah, ik weet dat je de Xbox op Engels kan zetten!)

Ik bekijk nog wel wanneer ik deze game er komt bij mij, maar dat hij er komt is zeker!

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind juist dat er niks meer 'Driver' aan is, overswitchen naar andere autos? Give me a break zeg...weg is het spannende aspect dat je in één auto aan het rijden bent en hopen dat je niet teveel schade oploopt. Ook is de feeling volledig weg, het voelt niet meer als Driver aan qua besturing. Ook de stemmen vond ik zéér triest en het was totaal niet overtuigend. Ik kijk er in ieder geval niet bepaald naar uit, na deze demo.

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Aardig spel. Loopt soepel.

Graphics heb ik beetje gemengde gevoelens over. Enerzijds bevalt het grafische stijltje me wel, maar soms komt het ook idd een beetje low budget over.

5. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik kan geen goede inschatting maken hoe groot het demo gebied is ten opzichte van de full game...

6. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Nog nooit een driver hiervoor gespeeld maar ik vond de demo nu niet heel bijzonder, sowieso begrijp ik het hele concept van dat auto switchen niet. Zal wel iets gemist hebben ofzo :+

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Het verhaal is ook echt te debiel voor woorden. Hij raakt in een coma en heeft dan opeens de magische kracht om te switchen naar andere auto's.

8. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Volgende week in iedergeval de multiplayer demo beschikbaar. Voor mijn gevoel ben ik wel net iets te veel aan het shiften ipv racen...

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Had ik ook tijdens die race :lol:. Zat alleen maar naar andere auto's te shiften om op die tegenstanders in te rijden.

10. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Je moet het ook niet meer als Driver zien, gewoon een geinige game met een raar verhaal :+. Natuurlijk zou het fantastisch zijn als er een soort van remake kwam van Driv3r, maar ik ga me met dit spel ook wel vermaken :D

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Driv3r was bagger, helemaal vergeleken met de eerste Driver game. Eigenlijk was deel 1 alleen echt goed...deel 2 ding nog en daarna was het gebeurd helaas.

12. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Oh wacht, was Driv3r niet het eerste deel? *Google* Oh nee, het was het 3e deel :+.

Natuurlijk bedoelde ik het eerste deel ook, daarna ging het idd bergafwaarts!

13. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Wat een gierige demo zeg. In die korte tijd dat je kan spellen kan je niet eens zien of het spel wat is voor je. Je moet zo haasten in die demo dat je nergens een gevoel voor krijgt. En ik dacht dat we die tijd wel waren gepasseerd van demo's met 3 minuten speeltijd.

Ik had een twijfel gevoel bij het spel. Maar dat heb ik nu dus nog steeds. Aan de ene kant voelt het best leuk aan. Maar die die achterlijke korte tijd weet ik het nog steeds niet.

14. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb ook het idee dat jouw AI maat in die race ook zwaar inhoud. had echt het gevoel dat ik voor 2 mensen moest racen.

15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Het idee? Het is in dit spel net Need for Speed, de catch-up is zo overduidelijk...

16. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    nou ik doelde meer op dat ik zelf eerste lag en mijn maat niet doorreed. ;)

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nope, same here. Ik mis de games waarbij er niet zo overdreven wordt gezocht naar zoveel mogelijk nieuwe gameplay aspecten. De essentie moet bij de gameplay liggen, al die halfbakken ideeen, ik word er wat moe van.

Een game moet uitdaging hebben, je moet het steeds willen spelen. Men beseft niet dat een nieuw foefje vaak na een paar keer al niet meer leuk is. Ik heb helemaal niets met DSF, ik mis spanning, frustratie omdat het weer niet lukt. Daarom vond ik Driver zo vet.

18. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Alles ziet er wel groen/grauwig uit hoor, dan heb ik het over de atmosfeer. Ook zie je overal grain.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    +1, ik mis de heerlijke politie achtervolgingen met toffe camera elementen. Game voelt eerder aan als Need For Speed dan als Driver.

Was sowieso al een twijfelgeval voor mij, maar nu weet ik zeker dat ik hem niet hoef. Denk dat ie toch binnen twee á drie maanden na release al goedkoop te vinden zal zijn via Engelse webshops.

20. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou ook leuker zijn als ze die gouwe ouwe titels op xbox arcade zouden uitbrengen in een hd remake zoals ze nu ook doen met metal gear solid.

Al liggen die rechten wel bij sony ben ik bang :mad:

Deel Deze Pagina