Dat is het hem nou juist. Ik heb 7/10 keren dat de DPSers als eerste pullen.
Ik snap je redenering verder wel, net als die van Brocade.
Het is alleen dat DPSers die pullen op dit level, dat ook zullen doen als ze 80-85 zijn en daar heb je je PUG ergenissen dan vandaan.
Van de week samen met een guildie namelijk in een Ulduar pug gezeten. Gewoon een achievement run. Ik heb er zelf drie bij, maar zij wilde specifiek een hebben van een boss waarbij je voorzichtig moet zijn met zijn armen wil je hem halen. Group luistert niet en ramt hem in een paar tellen neer. Guildie kwaad en gaat dus weg, gevolgd door mij. Stuk voor stuk DPSers. Ze leren het nooit als je het niet vanaf het begin duidelijk zegt. Het level maakt dan niks meer uit helaas.
Heb het zelf ook door keiharde wijze, hier en in-game, moeten leren. Maak er ook geen ontkenning van, maar PIM zei al eens dat hij al lang geleden gestopt is met het dingen uitleggen aan nieuwelingen. Dit vind ik dus heel begrijpelijk, vandaar mijn ergenissen als tank, maar dan moet ik misschien niet gaan dungeon levelen.
Ben als DK al vele weken geleden gestopt met tanken. Al mijn gear ook verkocht of gedizzed. Was dat gezeur van mensen toch zat. Soms weten ze een heleboel, soms weten ze helemaal niks en alles gaat vaak door elkaar.
Tegenwoordig zoek ik alles via WoWhead uit, als ik een build nodig heb, en de rotation probeer ik ook al maanden zelf uit te zoeken. Alleen bij uitzondering vraag ik tegenwoordig mensen nog wat.
Heerlijk toch of niet Pim, Graveheart etc??? Zonder echt te willen geinen.
Laatst bewerkt: 12 aug 2011