FIFA 11 Prof clubs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sulaymanb, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sulaymanb

Sulaymanb Guest

Is er een club die vaak speelt, en vaak wint? Zijn er mensen die een club willen maken en willen spelen?? Me mannetje is 89 ik speel voor en heb al meer dan 400 goals

Laatst bewerkt door een moderator: 11 aug 2011
  2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dit hoort in het Xbox Live Gaming forum. ;)

3. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Voeg mij maar toe. M'n gamertag is MetalSonicNL.

4. Sulaymanb

Sulaymanb Guest

Ik en metalsonicnl wie nog meeR?

5. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Stoempfel kap met trollen, dit is Metalsonic.

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :'-(

7. Sulaymanb

Sulaymanb Guest

je bent zeker een dikke mongool die 24uur achter zijn pc zit

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Die gast had ook al lang moeten slapen natuurlijk, als het na Sesamstraat tijd is hoef je niet te verwachten dat er nog wat zinnigs uit komt bij hem:p

9. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Heb jij problemen met dikke mensen, of mensen met een verstandelijke handicap dan? Of ben je een tikkeltje gefrustreerd?:confused:

Oh en Metalsonic, maak je geen zorgen over mijn nachtrust hoor. Ik had al wat uurtjes geslapen, maar last van een jetlag. Jij weet echter vast niet hoe dat voelt als je ieder jaar je vakantie doorbrengt op een camping op Texel. Hoe is het met je BMW trouwens? Heb je al geld gevonden om het stuur te betalen?

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kerels, ik wil hier geen één of andere moderator zijn. Maar aangezien ik deze thread vanochtend al drie keer gereport heb, en er niets aan gedaan wordt, zeg ik maar gewoon: Stop gewoon met gekut, als je verder kinderachtig wil bekvechten doe je dat maar via de PM of op MSN, anders vecht het maar in het echt uit. Kom op zeg :emo:

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, je verhalen zijn net zo goed als je grappen. Waarom was je niet gewoon netjes weggebleven;)

12. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Aub, vecht dit prive uit.. een mod zou nu fijn zijn voordat dit uit de hand loopt ;)

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Overdreven reacties ;) dit is gewoon wat gekibbel tussen wat users op een forum. Om het meteen over vechten te hebben is niet nodig. Topic zal binnenkort wel dicht gaan, ik geloof dat er een Fifa subforum is. Verder vat de volgende reactie alles goed samen.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan nog, het is way offtopic. Kappen dus.

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Stoempfel, je mag MetalSonic misschien niet hebben maar wat is dit voor belachelijk gedrag... bekijk dit dan ook als een waarschuwing. Als je denkt je niet te kunnen inhouden, zet Metal Sonic dan op je negeerlijst en bespaar ons van dit kinderachtig gedrag.

MetalSonic, jij gaat vaker in de clinch met andere members. Ik zou denken dat je ondertussen door hebt dat er op ingaan niet veel uithaalt. Dus gelieve de volgende keer gewoon te reporten of het gewoon negeren en geen domme en nutteloze discussie beginnen.

@ Sulaymanb: Er is inderdaad een apart forum voor Fifa, daar kan je dus beter je topic opnieuw openen ;). Gelieve ook te letten op je taalgebruik, dus het schelde in het vervolg achterwegen laten ;).

Slotje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina