De HDTV, 3D en Digitale Televisie Thread [ Deel 26 ]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 3 jul 2011.

1. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    En heb je in de hd-tv van je ouders wel een hdmi kabel of hd overbrengende kabel uit je xbox gedaan? :+

Mijn neef zei net hetzelfde tot ik hem zei dat die standaardkabel met slechts 3 stekkers geen hd overbrengt :D

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als je geen 3D hoeft, hoef je sowieso maar max. 400 euro uit te geven voor een 32" TV :).

3. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Media Markt kost de Samsung LE-32D550 op dit moment €333,- dat is de beste 32" te koop op dit moment.

4. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha heb het inderdaad aangesloten met die standaard scart 3 stekker kabel. Ik weet wel dat dat de kwaliteit van je beeld verpest, maar verklaart dat ook die inputlag dan? Zal anders van het weekend weer eens langs gaan bij papa en mama 8)

5. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    @Melbuuln: heb je, nu je je Pana 3D TV & Blu-ray speler hebt, al een mailtje gestuurd naar Panasonic voor de Avatar 3D blu-ray?

"Stuur een email naar infocentre@panasonic.nl, onderwerp "Avatar 3D". Voeg aan deze email een scan van de aankoopbon/factuur toe van je VT30, VT20, GT20, GT30, etc.
    Zet er tevens je adres en naam in. Als het goed is ga je dan vlot de Avatar 3D Blu-ray ontvangen. "

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zal meteen een mailtje sturen want ik wil Avatar 3D heel graag hebben.
    Aankoopbonnen van 42GT20 en BDT310 bijgevoegd aan de mail.

Panasonic heeft tot februari 2012 nog het alleenrecht op de BD Avatar 3D.

7. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Ik ken niet zoveel van die technische gegevens doch genoeg om je te zeggen dat als het een philips is, dat die bekend staan om een inputlag.

Verder denk ik niet dat een recente lcd (van een ander merk dan philips) er last van heeft. Mij hebben ze hier samsung aangeraden ;)

8. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, op hun website staat ook dat je de Avatar 3D blu-ray + Blu-ray speler alleen krijgt bij aankoop van een Plasma uit de ST30 serie.
    Vreemd eigenlijk, het alleenrecht hebben en dan vervolgens alleen geven als je een Plasma koopt uit één serie.
    Op het tweakers forum krijgt iedereen 'm(de Avatar 3D Blu-ray, niet de speler) toch als je eerdergenoemde volgt.

Maarja, moet zelf nog even wachten tot alles binnen is...

Laatst bewerkt: 11 aug 2011
  9. FreeDollas

FreeDollas Designer

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, dan denk ik dat ik daar heen ga !

10. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Alhoewel ik weet dat mijn BDT310 beter beeld en geluid heeft dan de PS3 ben ik wel over de zeik dat de nieuwe firmware voor de PS3 (3.70) ondersteuning biedt voor HD audio in 3D.

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb een Philips uit 2010, maar geen last van inputlag. Ik vind het een super tv :)

12. FreeDollas

FreeDollas Designer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem :D

13. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nice vergeet niet om sowieso op Film/movie/cinema mode te zetten met het contrast op 90-98, helderheid op 44-45 en scherpte op 0.

14. FreeDollas

FreeDollas Designer

Leuk Bevonden:
    0
    Oke zal ik doen!
    Ik moet nog hem nog uit de doos halen zelfs :p kom net thuis

15. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    En de Panasonic BDT310 is binnen!

Edit: Uitgepakt en getest.

Bij het bekijken van de setup valt gelijk de hoeveelheid opties op, jammer vindt ik alleen dat bij zowel de Sony als de Pana, je aangeeft dat je tijdens de film een bepaalde ondertiteling wil, je deze alsnog tijdens de film moet selecteren omdat de ondertitels blijkbaar uitstonden. Ook moest ik tijdens de film in meerdere menu's om een ondertiteling te kiezen in plaats van een knop op de afstandsbediening waarmee ik gelijk de juiste ondertiteling kon selecteren.

Laatste nadeel voor mij is dat de 'Skip Scene' knoppen niet zo snel werken, met het doorspoelen ga ik zelfs sneller door de film heen.

Na de setup heb ik Avatar gelijktijdig af laten spelen op de S350 en de BDT310, wat vooral opvalt zijn de kleuren, op de Sony lijken deze gelijk wat flets in vergelijking met de Pana, dit gevoel had ik eerst totaal niet met de Sony. Maar wat vooral bij mij opviel was dat op de Panasonic Avatar veel 'dieper' lijkt, waardoor alles meer uit beeld springt.

Het opstarten gaat ook erg vlot. Met Batman Begins had de Panasonic er maar 10 seconden voor nodig om langs het standaard Warner laad icoontje te komen, daar deed de Sony bijna 30 seconden over.

Ben er in ieder geval erg tevreden over tot nu toe, al denk ik dat ik die Touch Free feature snel zat ben. Nu maar wachten op de nieuwe plasma...

-Is er trouwens een manier om tijdens een film te zien welke resolutie er wordt gebruikt? Zowel via 'Option' als 'Display' zie ik het niet.

Laatst bewerkt: 14 aug 2011
  16. own4live

own4live Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje ik heb een Sony KDL32BX400 32 Inch lcd besteld, alleen mijn vraag is kan ik hier gwn alle xbox games op kunnen doen ? aangezien het een 50hz tv is staat er

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Is geen probleem want elke nieuwe HDTV ondersteund zowel 50hz als 60hz.

18. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb je vraag even uit je gesloten topic gehaald.
    Antwoord:
    Gears of war 1 kan je gewoon spelen op deze tv.

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Als ik op Display > Play > Afspeelinformatievenster druk , dan krijg ik alle info in beeld.

20. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    @pain of salvation: Die VT30 laat wel behoorlijk lang op zich wachten he?

Deel Deze Pagina