[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat ik nog pug is de OS25 3D en daar winnen altijd de grootste slackers of de ergste noobs de mount.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Bestaan daar nog noobs op level 85? :emo:

Weet je wat pas noob is? Als ik als tank meer dmg doe op level 65 t.o.v. minimaal 67 en ook nog eens als 2e van 5 eindig. Er zijn dus minstens 2 DPSers die er dan niks van bakken. Sterker nog: Recount van een ander toonde aan dat ik maar vlak onder de nummer 1 zat. 8)

Laatst bewerkt: 11 aug 2011
  3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik ben altijd #2 op mijn tank, bedenk wel dat je altijd als eerste op een boss/mob zit, en dus al voor ligt op de rest.

4. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Is niks noobs aan hoor :) Met mijn pala tank eindig ik ook vaak hoog op de dps lijsten. Wen er maar aan, als je het goed doet, blijf je hoog eindigen :)

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat is het hem nou juist. Ik heb 7/10 keren dat de DPSers als eerste pullen. ;)
    Ik snap je redenering verder wel, net als die van Brocade.

Het is alleen dat DPSers die pullen op dit level, dat ook zullen doen als ze 80-85 zijn en daar heb je je PUG ergenissen dan vandaan.

Van de week samen met een guildie namelijk in een Ulduar pug gezeten. Gewoon een achievement run. Ik heb er zelf drie bij, maar zij wilde specifiek een hebben van een boss waarbij je voorzichtig moet zijn met zijn armen wil je hem halen. Group luistert niet en ramt hem in een paar tellen neer. Guildie kwaad en gaat dus weg, gevolgd door mij. Stuk voor stuk DPSers. Ze leren het nooit als je het niet vanaf het begin duidelijk zegt. Het level maakt dan niks meer uit helaas.

Heb het zelf ook door keiharde wijze, hier en in-game, moeten leren. Maak er ook geen ontkenning van, maar PIM zei al eens dat hij al lang geleden gestopt is met het dingen uitleggen aan nieuwelingen. Dit vind ik dus heel begrijpelijk, vandaar mijn ergenissen als tank, maar dan moet ik misschien niet gaan dungeon levelen.

Ben als DK al vele weken geleden gestopt met tanken. Al mijn gear ook verkocht of gedizzed. Was dat gezeur van mensen toch zat. Soms weten ze een heleboel, soms weten ze helemaal niks en alles gaat vaak door elkaar.

Tegenwoordig zoek ik alles via WoWhead uit, als ik een build nodig heb, en de rotation probeer ik ook al maanden zelf uit te zoeken. Alleen bij uitzondering vraag ik tegenwoordig mensen nog wat.

Heerlijk toch of niet Pim, Graveheart etc??? :+ Zonder echt te willen geinen. ;)

Laatst bewerkt: 12 aug 2011
  6. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dungeons tot level 80 zijn te easy, gewoon pullen en raggen :).

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik vind die PUGS altijd gewoon zielig.... ze gaan of klote of ze jatte te gear voor je neus weg. Dan zijn ze helemaal happy en leave ze, gewoon kindjes van een jaar of 13 / 14 die denken dat ze de shit zijn met hun glimmend wapen.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    95% van de lvl85s is noobs (iig waar ik mee speel). Gister vroeg een 85 aan mij hoe je bolts maakte...

Als Paladin doe je altijd leuke DPS als tank. Komen vaak hoog in de lijst te staan. Komt mede doordat een Paladin tank hate opbouwt met holy damage.

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Agree, het ligt er ook aan hoe je levelt. Ik was met mijn warlock ook echt een noob... veelste snel geleveld in maar 1 spec en op 85 gelijk pvp ipv pve. Totaal andere wereld veel wennen en oefenen maar nu ben ik wel goed met mijn lock.

Ben fully season 10 ( op wapens na ) en zit aan 8 dagen gameplay op dit mannetje. Dus mensen die echt super snel levelen kennen de class vaak ook nog niet.

10. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een keer een record met een PUG hoe snel die uit elkaar is gevallen. Een BoT25 run met Halfus HC (ik moest de OH hebben), de leader heeft er serieus 2 uur over gedaan om een groep bij elkaar te maken. Zijn we in BoT, falen ze op de eerste trashgroup binnen 1 minuut en de groep valt meteen uit elkaar. :emo:

Gewoon zielig voor de leader die nog alles van te voren netjes heeft uitgelegd als reminder.

11. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Hm ik heb anders net twee fantastische ervaringen gehad met een pug. Nou ja, 'pug', het zijn een paar vrienden die een stuk of 6 man erbij gepugged hebben voor een 10 man run en nu sturen ze dezelfde mensen weer opnieuw calender invites dus we spelen vaak met hetzelfde team. 2 bosses neer in Firelands gister, hopelijk later deze week nog meer.

12. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik was als holy paladin in Halls of Origination normal mode, je kent de trash daar wel aan het begin, 3 normale mobs en 1 grote gast met een haste buff die fireballs spuwt. Dus de groep pullt, en die gast zit nonstop fireballs op mij af te vuren zonder dat er wat aan gedaan wordt, ik ben pally, dus ik stun hem, gooi mn judgement op hem voor snellere heals en ga in melee range van hem staan zodat ik zijn fireballs kan interrupten en gratis mana krijg met mn auto attacks. Ondertussen heal ik gewoon verder. Zegt zo'n gast na de kills "omg pally, dont melee, stick to healing u nub" Dus ik: |:- maar zeg nix.. Zegt de hunter "kick him!" , toen had ik het wel weer gehad, trash gepulled, bubble & daaaaaaaaaaaaaaagggggggggggggggg.

Laatst bewerkt: 12 aug 2011
  13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Tijd van naxxramas maakte ik altijd zelf een pug group. 9/10 keer haalde we het gewoon allemaal. Meestal op een zaterdag van 12 tot 5 ofzo en dan was het gecleared.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat vind ik zo'n heerlijke streek om uit te halen als je je dood ergerd aan een group. Heb het zelf ook wel eens gedaan, maar dan verdienden ze het ook.

Trash of wat dan ook pullen als de group faalt en dan leaven. Je word toch naar laatste locatie gestuurd. :lol:

15. Seh

Seh Guest

Ik zit te twijfelen om weer eens een maandje playtime te kopen, alleen wil ik dan wat anders gaan spelen dan mijn enige level 85 (warlock). Iemand die me over kan halen? :p

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Paladin tank? Heerlijk om mee te spelen, heerlijk om te levelen en zoals hier al gezegd word ook een redelijke DPSer, tankwise dan. Bovendien twee class mounts, als Human de mooiste, en een Paladin kan alle drie de rollen vervullen in PvE. Daar kun je PvP dan gratis in meenemen. :thumbs:

Ik weet wel bijna zeker dat iedereen hier wel een Paladin heeft. Imo de leukste class van WoW en beslist niet moeilijk om te levelen. Met of zonder heirlooms, het gaat beide best snel. :thumbs:

17. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet mee eens. Ik heb ook een 85 paladin en na een week vond ik er niks meer aan. Heb nu een mage met heirlooms (lvl 72) en bevalt mee veel beter.

18. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen Paladin hoor, en lijkt mijn ook vrij weinig aan. Tanken en healen vind ik klote en Ret spec is nog makkelijker als een DK of een Arcane Mage.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Mages opzich wel een leuke class, maar helaas stik het er van op mijn server. Vrij populair dus.

Hebben jullie ook bepaalde classes waar het van stik op je server, bij beide factions???

20. Seh

Seh Guest

Ga denk ik mijn druid van 68 even respeccen van feral dps naar tank en healer als offspec. Dan dat maar proberen. :p

Deel Deze Pagina