Brink is zeker de moeite online, zeker met de gratis DLC van afgelopen weekend. Bijna elke game sindsdien was 8/8 players.
Bedankt voor de reacties! Leuke discussie meteen. Als ik het zo lees eigenlijk bij beiden wel belangrijk voor het complete verhaal om alle delen te spelen. Lijken me beide erg gave series, eigenlijk ook wel "must-haves" van de 360. Enige probleem, waar haal ik de tijd vandaan! Heb nu al meerdere games die moet uitspelen.
Ik verveel me, alle spellen die ik heb, heb ik uitgespeeld of zijn gewoon saai geworden. Ik heb: Spoiler PES 2011 GOW 1&2 FIFA 2011 COD 4 MW2 COD: BO Halo 3 Batman Arkham Asylum Mass Effect Rock Band Halo: Wars En nog een paar andere gare spellen. Dus, heeft iemand een idee voor een spel dat een beetje leuk zal zijn voor mij? Genre boeit me geen flikker, alles kan.
Halo Reach had ik, maar heb ik verkocht. Mass Effect 1 vond ik niet boeiend genoeg om deel 2 te kopen. Nog andere suggesties?
Bioshock 1&2, Assassin's Creed (3 delen zijn er), Mirror's Edge, L.A. Noire, Battlefield: Bad Company 2, DiRT 3, Maffia 2, Red Dead Redemption, GTA IV, Stranglehold. Zal vast wel iets leuks tussen zitten!
Bioshock nooit gedaan, sfeertje beviel me niet begin wle bij infinite Bij Assassins creed 2 begonnen, wat een GEWELDIG SPEL +2
Pff, sfeertje beviel je niet. Zo is de sfeer ook bedoeld man. Je had liever dat ze in Rapture de rode loper uitgooide en een heus welkomstfeest met fanfares en taart hadden gepland? Zelden heeft een game een dergelijk unieke, bizarre en enge sfeer gehad als in Bioshock 1 & 2.
Heb Bioshock ook nooit wat gevonden eigenlijk. Sfeer stond mij ook niet aan. Heb het echt 3x geprobeerd om het te spelen maar kwam nooit verder dan een uur.
Gewoon door blijven spelen. Op een gegeven moment bereik je een punt waardoor je niet meer wilt stoppen met spelen. (was bij mij in ieder geval het geval, bij beide delen )
Ik snap echt die zin niet . Anyway: Toen ik met Bioshock begon, speelde ik ook telkens zeer korte stukjes. Tot ik aan dat Sander Cohen level kwam & gewoon niet meer te stoppen was . Prachtige setting! By far, samen met Batman AA, het beste spel die ik speelde op de x360. Moet echt eens beginnen aan deeltje 2!
Hij heeft nog nooit een Bioshock game gespeeld, maar Bioshock Infinite gaat ie wel kopen. Dat wordt dus zijn eerste Bioshock game die die gaat spelen.
Maar hij zegt dat het sfeertje hem niet beviel? Door hem niet spelen, kun je het toch niet weten? Lijkt me toch. Nouja, whatever .
Misschien omdat het onderwater sfeertje iets beklemmends had, een soort 'gevangen onder water'. En met Infite krijg ik meer een gevoel van vrijheid, ruimte etc.. Dat bedoelt ie denk ik Ik had trouwens eerst ook niets met bioshock 1 en 2. Later toch weer gespeeld en na een uurtje doorbijten, werd het opeens heel tof. Dat beginstuk moet je gewoon ff doorheen spelen.