Komt free record shop nog terug met die aanbieding van homerfront console bundel voor 159 euro? Er staat hier tijdelijk niet leverbaar, als ze hem weer hebben knallen ze dan die prijs terug?
Ik weet off-topic, maar hoe dan? Voor 159 eurie wil ik hem ook wel als 2e console voor in de huiskamer bestellen......
Ik heb hem vanochtend gewoon kunnen bestellen. Ik zag hem staan op zo'n google ad, dus dacht ik waarom maken ze reclame voor iets wat ze niet hebben. Nadat ik op de link had geklikt kon ik hem gewoon bestellen. Direct gedaan dus. Ik dacht ik zet dit niet bij de koopjes spotten omdat daar alleen gespot mag worden en hier kan er over gepraat worden.
Hoe zit dat nou met www.zavvi.nl ? Versturen ze vanuit NL of dan nog steeds vanuit Engeland? En is dan de verzendtijd ook nog steeds zo lang?
Nog steeds uit Engeland, nog steeds zo lang (al hoewel, wat is lang? Mijn laatste order (paar weken terug) was binnen een week thuis).
Inderdaad; enige nadeel vind ik dat je niet rechtstreeks met Ideal kunt betalen. Ze hebben een girorekening, en daardoor duurt het dus wat langer voordat je je bestelling binnen hebt (omdat de betaling langer onderweg is).
Vorige week gewoon met Ideal betaald hoor? Gaat via moneybookers Bestelling had ik binnen 2 dagen binnen
Gaat dus niet direct via de Rabobank, en aangezien ik niet voor 1 winkel moneybookers wil gebruiken, duurt het voor mij dus langer. Het is maar 1 of 2 dagen langer, maar toch.
Iemand een kortingscode voor wehkamp wil namelijk BF3 pre-orderen. En ik heb weer 2 codes van zavvi en thehut PM me maar.
Even een paar vraagjes over The Hut Op 30/06 en gister heb ik F1 2011 en Fifa 12 voor het eerst wat bij The Hut besteld,nu mijn vragen 1) Mijn adres staat zo bij The Hut Naam Straat en nr + Woonplaats Niets (Regel Wit) Land Postcode Is dit zo goed want het staat nog al een beetje raar zo?? 2) Als ik een order cancel voordat ie verzonden is krijg ik dan wel gewoon mijn geld terug (betaald via Paypal)?? Worden Pre orders op de dag van release verstuurd of eerder?? Thnx
Waarom gaan jullie online? Waarom niet bv bij gamemania Heb je je preorder meteen, en nog groot voordeel: Used games zijn goedkoper en ze maken ze schoon maar je kunt ze 7 dagen terugbrengen Vertrouwe die sites niet zo