Ik probeer nu Firefox te installeren, dus ik googlede het en kwam op Android Market terecht maar ik blijf gewoon de error “There are no android phones associated with this account.” krijgen, ik heb dit probleem ook gegoogled maar geen echte oplossing die werkt.
Ik heb alleen een Google account aangemaakt, alles gedaan zoals het hoort maar dit is behoorlijk irritant zeg. En nu krijg ik ook gelul dat het maximaal aantal vensters is bereikt...maar uitleg over hoe ik die vensters sluit...ho maar. En puur op de middelste knop drukken van de Ace, dat je dus helemaal eruit gaat...haalt niks uit.
Ik heb een Android Market op mijn main menu van de foon staan,maar dat lijkt niet hetzelfde als Market.android.com , of wel? Want via Android Market op het schermpje zelf kan ik wel van alles downloaden zonder gekut over een account. Hoe zit het trouwens met wanneer ik naar Gametrailers.com bijvoorbeeld ga dat ie de videos niet kan afspelen en daarna gelijk alleen maar kan downloaden als MP4? En wanneer die dan uiteindelijk gedownload is, speelt ie de video nog steeds niet af.
Laatst bewerkt: 20 aug 2011