de turtlebeach x11 is heel licht en je kunt uren gamen. Mic en gamegeluid zijn afzonderlijk van elkaar te regelen. Deze headset heeft ook mic monitoring.
Die heb ik al een. Alleen is deze niet goed compatibel met W7 bij mij... mensen horen heel veel ruis van mijn microfoon terwijl die op de Xbox 360 super zuiver is. De Tritton AX120 is ook een PC headset staat erbij. Voor TB X11 staat alleen Xbox 360..
Een vriend van mij heeft de Razer chimaera 5.1 en hij zegt dat het een erg goede headset is. Heeft iemand anders deze al uitgeprobeerd?
Vind het geluid van de XC1 helaas tot nu toe wat tegenvallen. De stemmen van mijn vrienden klinken ineens ongelooflijk blikkerig, nog nooit zo erg gehad met andere headsets. Wellicht moet ik er aan wennen.
Hier nog suggesties voor een headset voor gebruik met pc en 360? http://www.bol.com/nl/p/games/tritton-ax-120-performance-gaming-headset/1004004011171109/index.html zag ik laatst iemand mee patsen. Kwa prijs wil ik niet echt veel duurder tenzij het echt een wereld van verschil is. Meeste turtle gedoe valt dan volgens mij al af.
Nou ik had het ding achteraf niet moeten halen, alles is prima aan het ding behalve dat ie tyfus gehorig is. Ik zit in een party met vrienden, heb Oblivion aan staan, geluid staat echt gewoon niet hard en ze horen gewoon alles, ze kunnen volledig meeluisteren, lekker dan.
Ik verkoop een turtlebeach x11 headset, hij is perfect voor pc en box 360 alleen de draad is een beetje opgerold http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=4355014#post4355014
Razer komt weeer met een nieuwe headset: Razer Tiamat 7.1 http://press.razerzone.com/press/de...-first-true-7.1-surround-sound-gaming-headset Het lijkt een soort van tritton axpro/astro a40 clone.
Wat zijn de betere headsets op het moment? Niet te duur, maar wel met een goed en eerlijk geluidsbeeld? Oh ja, en het liefste zonder al te veel kastjes of draden.
Ik ben wel van plan om binnenkort een mooie headset aan te schaffen, maar wat ik me dan afvroeg is of ik bij mijn xbox 360 S dan dit nodig heb: Als het goed is heb ik hetzelfde zwarte klepje namelijk ook al op de xbox zelf zitten..
De meeste headsets zijn gewoon usb en dan nog zo'n groen draadje En draadloos heb je niks nodig offcourse
Is het slimmer om je headphones aan te sluiten op je xbox 360 of op je versterker? Dat laatste heb ik gedaan met mijn Senheissers maar dan heb ik wel ontzettend veel ruis. Is die ruis te vermijden door een andere aansluitwijze of kan ik dan beter kijken naar een nieuwe headset en dan aansluiten op de xbox ipv versterker?
ik denk dat je het beste direct via je xbox kan. eigen vraag: Heb nu de Tritton AX720 binnen en hij werkt helemaal goed op me xbox, alleen kan ik deze ook gewoon op mijn tv aansluiten? anders moet ik namelijk films en series via mijn xbox gaan kijken als ik de headset op wil hebben en dat wil ik liever niet. Als het kan, weet iemand dan ook hoe?
De tv stuurt bij extern aangesloten apparatuur geen surround door. Funkxual: ik heb mn headset wel gewoon via een versterker lopen en geen last van ruis, maar in dat geval is het wel een stereo headset. Mn surroundheadset gaat wel gewoon via de xbox naar surroundkastje van de headset en daarna draadloos.
nee dat weet ik wel, alleen ik heb alleen een game draadje erbij gekregen zegmaar met een groene en een roze plug. Dit moet ik dan op de draad ,die eigenlijk in het kastje gaat, zetten. alleen als ik die groene in de headset aansluiting van de tv doe, gebeurd er niets