En de Panasonic BDT310 is binnen!
Edit: Uitgepakt en getest.
Bij het bekijken van de setup valt gelijk de hoeveelheid opties op, jammer vindt ik alleen dat bij zowel de Sony als de Pana, je aangeeft dat je tijdens de film een bepaalde ondertiteling wil, je deze alsnog tijdens de film moet selecteren omdat de ondertitels blijkbaar uitstonden. Ook moest ik tijdens de film in meerdere menu's om een ondertiteling te kiezen in plaats van een knop op de afstandsbediening waarmee ik gelijk de juiste ondertiteling kon selecteren.
Laatste nadeel voor mij is dat de 'Skip Scene' knoppen niet zo snel werken, met het doorspoelen ga ik zelfs sneller door de film heen.
Na de setup heb ik Avatar gelijktijdig af laten spelen op de S350 en de BDT310, wat vooral opvalt zijn de kleuren, op de Sony lijken deze gelijk wat flets in vergelijking met de Pana, dit gevoel had ik eerst totaal niet met de Sony. Maar wat vooral bij mij opviel was dat op de Panasonic Avatar veel 'dieper' lijkt, waardoor alles meer uit beeld springt.
Het opstarten gaat ook erg vlot. Met Batman Begins had de Panasonic er maar 10 seconden voor nodig om langs het standaard Warner laad icoontje te komen, daar deed de Sony bijna 30 seconden over.
Ben er in ieder geval erg tevreden over tot nu toe, al denk ik dat ik die Touch Free feature snel zat ben. Nu maar wachten op de nieuwe plasma...
-Is er trouwens een manier om tijdens een film te zien welke resolutie er wordt gebruikt? Zowel via 'Option' als 'Display' zie ik het niet.
Laatst bewerkt: 14 aug 2011