[PC] Football Manager 2011

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 21 okt 2010.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    FM2011 net weer geinstalleerd op m'n Mac, waar is de editor gebleven? In de map Application Support kan ik geen Steam map vinden in ieder geval 8)
     
  2. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Macintosh HD --> Gebruikersnaam --> Bibliotheek --> Application Support --> Steam --> SteamApps --> common --> football manager 2011 --> tools --> editor
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pfff gewoon 5x de paal of lat raken in een wedstrijd..

    [​IMG]
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Draai ik eindelijk een goed seizoen wordt mijn trainersstaf opeens leeggeplunderd. :mad: En het bestuur vind het niet nodig om vervangingen aan te trekken.
    Toeval of niet, gelijk mindere resultaten. =(

    Ik was zo mooi op weg voor de achievement om 20 competitieduels achterelkaar te scoren. Ook de 1e plaats kwijtgeraakt.
    Ik heb geen goede hoop voor de wedstrijd tegen AS Roma. :+

    edit: Ja hoor. Zo doe je mee op alle fronten, en zo wordt je opeens overal uitgeschakeld. Goddamnit. :p
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2011
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Balen is dat he! Met welk team speel je? Post eens wat screens ;)

    In de save die ik nu speel zit ik in het vierde seizoen van mijn carriere. Eerste twee seizoenen kampioen geworden met Twente en een keer de beker gewonnen. Toen vroeg Werder Bremen om mijn hulp hen uit het dal te halen. Alle gevestigde spelers (behalve Mertesacker) verkocht en een compleet nieuw team opgebouwd met als resultaat een tweede plek achter Bayern Munchen.

    Het vierde seizoen en mijn tweede bij Bremen is nu 12 wedstrijden onderweg en ik sta bovenaan met vier punten voorsprong op nr 2 Bayern. Heb ook een lekker team staan nu met Mertesacker, Gago, Canales, Eriksen, Marin en Tafer als sterke basis :)
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2011
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Normaal gesproken speel ik altijd met kleine clubjes. Ik vind het leuk om tegen de verwachting in goed te presteren (zie mijn posts eerder in het topic; toen speelde ik nog met RBC)

    Nu wilde ik eens om de prijzen meedoen. Dus viel de keuze op Ajax.

    Wedstrijd aan het begin van het seizoen
    [​IMG]
    Uiteraard verloren. :cool:

    Deze ga ik nu beginnen:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Wel jammer dat ik meestal kut aankopen doe. :+ 'Hey, dat ziet er uit als een leuke speler! Laat ik die eens voor veel te veel geld kopen' :p

    stats in de eredivisie
    [​IMG]
    [​IMG]

    Om het spannend te houden save ik veel minder vaan dan ik vroeger deed. Anders is het te gemakkelijk om een oude save te herladen en de wedstrijd te blijven spelen totdat je het gewenste resultaat hebt.
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha dat met die aankopen overkomt mij ook wel eens. Maar er zit ook heel vaak een speler tussen die het dan erg goed doet :)!

    Probeer Sergio Canales bij Real Madrid weg te kapen, dat is echt een ontzettend goede nummer 10...!
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nummer 10 heb ik nog niet nodig gehad. Eriksen deed het prima, met Lodeiro soms in zijn plaats. Verdedigers... Dat is mijn probleem. Ik had Van der Wiel en Vertonghen misschien niet moeten verkopen.
    FUUUU! In de 90e minuut krijg ik de gelijkmaker om de oren. 8)
    Heb het niet eens zien gebeuren, er stond gewoon opeens 2-2 op het scorebord. De game haat mij. :+

    Nog 1 wedstrijd te gaan, 1 punt achterstand. Nagelbijten. :'-(
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Mertesacker is een erg sterke centrale verdediger ben ik zelf achter gekomen. Als je die kan halen, doe het dan.

    Canales kan ook als gewone M spelen. Dat doet hij bij mij ook. Hier wat van mijn screens:

    Selectie en opstelling:
    [​IMG]

    Stand Bundesliga:
    [​IMG]

    Canales:
    [​IMG]

    Tafer:
    [​IMG]

    Talentjes:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Mijn stats:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Holy shit, wat een geluk 8)
    [​IMG]

    Na een kut einde van de competitie op doelsaldo kampioen geworden. 8)

    Nu op zoek naar die talentjes van je. :9
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Woow, wat een mazzel ;) Trouwens: Goede centrale verdediger: Stefan Bell, goede RB: Nika Kvekveskiri
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2011
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ga ik weer met domme aanwinsten. :+
    Nuno Gomes en John Carew.

    Ik ga altijd het lijstje af met transfervrije spelers om te zien of ik bekenden tegenkom. :p Zo ook Edgar Davids gevonden.
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Allen heb je vrij weinig aan ;)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat weet ik, maar is wel leuk. :+ Ze zijn toch gratis. :cool:
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Een tip. Arturo vidal. Van leverkussen. Is een echte baas. Kan cm en cdm en is vaak voor 6 miljoen op te halen. Rakitic is ook een koopje. Voor 5 miljoen directe versterking.

    Milan badelj is ook een aanrader voor cm.
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Ajax is wel easy mode in FM tho', sowieso is de Eredivisie te makkelijk voor mij. Ik heb nu een toffe database gedownload, zal morgen even zoeken of ik hem nog kan vinden. Maar in deze database zijn alle ploegen van de hele wereld samengevoegd in verschillende competies in Engeland. De elite competie zitten clubs als Man United, Barca en Bayern Munchen in. En op het derde niveau zitten nu clubs als Ajax, PSV en bijv Napoli. Zo gaat het door tot een divisie of 10. :cool:
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Lache :) Die wil ik ook wel proberen!!!
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Haha dat is wel dope gedaan. Uit hoeveel teams bestaat zo'n divisie? En hoe hebben ze dat met de bekers gedaan enz?
     
  19. Seh

    Seh Guest

  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niet als ik aan het roer sta. :+ Ik doe het in verhouding altijd veel beter met kleinere clubjes. :p
     

Deel Deze Pagina