[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wood elfs wil ik zien!

2. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Deus Ex en Rage zijn mij teveel science-fiction, GoW ben ik blijven hangen bij deel 1, geweldige game, erg veel gespeeld, maar deel 2 nooit gespeeld, ligt volgens mij nog wel in mn kast. Zelfde geldt voor AC, geweldige games, maar heb deel 1 nog niet eens uitgespeeld, heb deel 2 volgens mij ook nog in de kast liggen, die wil ik nog steeds wel een keer allemaal gaan spelen, revelations is al deel 4 dan? battlefield, kan op zich leuk zijn, nooit eerder gespeeld, alleen deel 2 even, maar die vond ik niks omdat ik toen helemaal in to modern warfare zat en aangezien deze nu ongeveer gelijk uitkomt met mw3 ga ik battlefield 3 denk ik niet halen, maar zou best leuke game kunnen zijn, dus wie weet haal ik die wel een keer, batman heb ik nooit wat mee gehad. Maar skyrim, mw3 en nfs the run komen vlak achter elkaar uit, dus daar kan ik al genoeg tijd in steken als ik wil ;)

Meestal zie ik wel welke Oblivion is, maar die vind ik niet per se altijd op alle vlakken lelijker, maar zoals gezegd vind ik screens vaak niet representatief en is de grafische kwaliteit als je de game zelf speelt altijd vele malen hoger.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.769
    High Elfs, zoals Galadriel en haar maatje uit Lord of the Rings. :9

Ik maak er natuurlijk weer een warrior van. :cool:

4. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Celeborn ;)

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.769
    Blijf het jammer vinden dat ze zo weinig aandacht hebben gekregen voor hun eigen verhaal in de films. :mad:

Maar goed, misschien spelen ze in Skyrim nog wel onverwacht een grote rol ergens, of meerdere. :9

Bedankt trouwens voor die naam. Ik wist hem wel, maar niet hoe je het schreef. Namen uit LOTR mag ik gewoon niet fout schrijven. : en ; en andere tekens niet meegerekend.

6. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    No problem ;) Heb laatst alle 3 de extended versions weer gezien :p

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik ook toevallig 2 weken geleden...achter elkaar. :+ 12 uur kijk'plezier'. Nou ik werd er wel moe van uiteindelijk. :9

Ik was vroeger rond de basisschooltijd echt LotR verslaafd. :9

8. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Das wel lang ja, ik heb met mn vriendin elke avond een helft van 1 film gekeken, hadden we er langer plezier aan, film 3 herinnerde ik me amper meer, dus was voor mij bijna helemaal nieuw :thumbs: Ik hoorde pas voor het eerst over LOTR toen deel 1 in de bios kwam, vriend van mij was daar helemaal weg van. Heb t boek gelezen tot de helft van boek 2, ben nu weer overnieuw begonnen, vind boek 1 toch het leukst, vooral de reis van de hobbits. Terwijl ik in de film juist meer met de andere rassen heb :p

Laatst bewerkt: 11 aug 2011
  9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

MW3 is gewoon een uitmelk product, het is nu een jaarlijk iets, gewoon een slechte grap eigenlijk. Je kunt net zo goed Black Ops blijven spelen...ik zou juist MW3 laten liggen en voor BF3 gaan. :)

10. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Kan, maar ik koop hem ook voor de SP en heb me altijd erg vermaakt met de MP, dus ga hem wel halen, maar mss als ik het idd teveel van hetzelfde vindt en het saai vind worden dat ik dan wel BF 3 haal.

11. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand van GameInformer heeft wat met de character creator mogen spelen en dit was het resultaat:

Khajit FTW! :)

12. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las hier een aantal pagina's terug dat men de inventory te kil vond voor een game als The Elder Scrolls. Ik verwachtte bij het zien van een video van die inventory dan ook een Mass Effect-achtig menu te zien, maar het viel mij alles mee. Het is een flinke overstap van het oude Oblivion-menu naar deze nieuwe, cleanere versie, maar ik vind hem toch best vet. Ik vind het vooral mooi hoe veel tijd die mensen erin gestoken hebben om van elk voorwerp een apart 3D-model te maken, ik vind dat altijd leuk om te zien.

Ik kon mij dan ook ontzettend vinden in de woorden van een van de hoofdmannen achter The Elder Scrolls, ik ben zijn naam even kwijt (Todd nog wat), die zei dat de gamer alles als iets leuks moest ervaren, dus van het vechten tegen draken tot het checken van je stats. Mooi dat ze daar dan ook veel tijd in steken, ik kan daar alleen maar waardering voor opbrengen. 11-11-11 wordt in ieder geval een dag waarop vrienden en vriendinnen absoluut niet welkom zijn en wellicht de daaropvolgende dagen ook niet.

13. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.384
    Ik hoop vooral dat ik niet een half uur hoef te scrollen voordat ik bij m'n soul gems ben

14. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze mogen die krengen inderdaad op een andere plaats stashen dan bij alle notes, boeken, cloths, calippers en andere onzinnige shit.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.769
    *fixed* :+

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nice, ik krijg hier een beetje het rauwe Morrowind gevoel van.

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Een mooi overzichtelijke vergelijking tussen Oblivion en Skyrim en Oblivion
    Die laatste plaatjes had ik nog niet gezien.

Het ziet er niet alleen beter uit, maar het onderscheid tussen de verschillende volken is ook veel duidelijker dan in Oblivion.

Laatst bewerkt: 13 aug 2011
  18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.859
    Die Argonian ziet er echt tof uit, mooie details op het gezicht!

19. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Die onderste gezichten zijn toch van Morrowind?

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Nog drie (bij mijn weten) 'nieuwe' plaatjes:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina