[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een held _O_ En hij heeft groot gelijk. Maar op de een of andere reden vertikt nintendo het om de hardcore gamer te pleasen, vooral in amerika en europa. Waarom nintendo? Waarom!?!

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    In de UK al naar €130!
    Ene kant positief (wil d'r nog ooit eentje kopen..) andere kant.. als hij maar niet sterft..
    Maar Nintendo is áltijd leider geweest op handheld market dus denk niet dat ze zich snel uit het veld zullen laten slaan. En dat, zoals hierboven wordt gesuggereerd, de Ps3 + Vita gehakt zullen maken van de Wii U is de grootste bullshit ever. Ik kan hier wel een heel betoog gaan tikken maar daar heb ik geen zin in, de toekomst zal het laten zien.

EDIT: ik ga btw niet liegen... en ik weet dat ik laaaang niet de enige ben, maar tot nu toe zijn mijn handhelds altijd één investering geweest dus dan valt het geld wel mee.

Laatst bewerkt: 13 aug 2011
  3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Het komt ook wel goed met de 3DS hoor, daar twijfel ik niet aan. Er moeten gewoon goede titels komen en die komen vanzelf :)

4. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    dsi games zijn te spelen op de 3ds, dus voor hetzelfde geld biedt de 3ds meer extra's.
    De 3ds heeft dus als voordeel dat de apparaten hertzelfde kunnen en de 3ds zelfs nog meer.
    Waarom zou je een dsi halen als je voor hetzelfde geld een 3ds kan halen?

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dacht even aan de oplader/stekker maar als je een 3DS koop koop je ook gewoon zo'n 2/3 X langere batterypack erbij.

En garantie... je zult meestal toch gewoon naar Nintendo zelf moeten niet?

6. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dit gaat er ook niet beter op worden en zo te zien is de 3ds als eerste aan de beurt:

Buying used video games is great for gamers who don't want to pay full price for the latest hits. You know who doesn't like used video games? Game publishers. In a very sad twist, Capcom's fighting back against the second-hand game market with a game that can only support one save file — for life.

It's been confirmed that Resident Evil: Mercenaries 3D for the Nintendo 3DS is a game that once finished, cannot be reset for complete replay. According to both the U.S. and U.K. game's instruction manual "saved data on this software cannot be reset."

Basically what Capcom has done is make Mercenaries 3D a one-time play affair. Once you've unlocked all the goodies and played the entire game, you will not be able to erase the game's save data and start fresh as if it were a new copy. Consider this: lending Mercenaries 3D to a friend, a little brother or sister will be worthless because they'll only be able to continue playing the game with your saved settings and create their own.

We get that game publishers don't make any money off sales from used video games, but killing off the ability to hit the reset button is just taking things too far. It's like saying Upperdeck is entitled to a cut in my autographed Michael Jordan basketball card I sold at a garage sale for $10,000 some 25 years after I bought it.

While it can be argued that used video game sales are actually more damaging than piracy, it's still a lowball move for Capcom to make, especially with a franchise as large and significant as the Resident Evil series. Will other publishers follow in Capcom's footsteps to take a stand against the lucrative market of used video games? We really hope this isn't a sign of things to come.

bron: http://www.dvice.com/archives/2011/06/capcom-tries-to.php

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De 5 punten volgens Digital Life waarom de 3DS niet verkoopt.

1. Waar is Mario ?
    2. 3D is een gimmick.
    3. Wat is de meerwaarde ?
    4. Dure Games.
    5. Apple.

8. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    5. Apple. ?

Wat heeft apple er mee te maken.

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom zou je een apparaat kopen om daarop touch screen games te spelen als je toch al iets in je broekzak hebt waarmee je dat ook kan.
    Vanwege Maria en Zelda ?
    Vogels afvuren op een stel varkens blijkt even leuk en ook nog een stuk goedkoper.

Het prijsverschil (games) tussen de DS/DSi/3DS en Touch/iPhone/iPad is gigantisch groot.

Vind het een hele slechte zaak van Capcom nu doet met het niet verwijderen van de gesavede data.

10. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb nooit geweten waarom mensen Angry Birds leuk vinden, zo laagdrempelig ik kan me daar echt niet lang mee vermaken, maargoed heb dan ook al aardig wat games gespeeld dus iets als Angry Birds prikkelt me op geen enkele manier.

Games op de DS/DSi en mindere mate dus 3DS is toch echt wel wat anders dan Touch/iPhone/iPad meuk. Dat zijn VAAK (uitzonderingen daargelaten) minigames die je even tussendoor speelt terwijl je op de bus oid zit te wachten en games als Fire Emblem, Zelda, Golden Sun etc. is toch wel een hele andere ervaring.. dat zijn echt volwaardige games die je overal mee naartoe kunt nemen. Daarnaast missen al die touch only apparaten fysieke knoppen waardoor veel games nooit goed speelbaar zullen zijn (denk aan Mario).

Grappig dat mensen 3D een gimmick blijven noemen, dan blijf je in mijn ogen echt hangen in de tijd want 3D is gewoon de volgende stap na "HD", "Breedbeeld", "Kleur" etc. mark my words.
    Waar ik het WEL mee eens ben is dat het nog niet goed genoeg wordt gebruikt.

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Pfffff, angry birds net zo leuk als een Mariogame? Echt niet, onvergelijkbaar.

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Tja snap ik ook niet, maar smaken verschillen natuurlijk. En ondanks dat ik een groot van ben van de Mario games. (Ik koop ze bijna altijd wel). Is mario ook niet meer dan wat gespring. Tja zullen ook wel mensen zijn die dat niks vinden.

Was nog bij de MM, overal 3ds'n voor 159 euro maar ik had nog niet 't idee dat er al veel afname was. De stapels waren nog toren hoog en iedereen liep er gewoon langs:x

13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    We vergeten nog 1 ding.
    Je koopt een volledige game in de App Store voor € 0,79 en krijgt er vervolgens een groot aantal gratis levels.

Zelf wacht in spanning op de release van Paper Mario 3D.

Bij de MM (Hengelo) gaat de verkoopt van de DSi XL ineens zeer goed.

14. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap niet waarom die zo goed verkoopt nu en dat de 3DS blijft steken...

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Mensen gaan naar de winkel en zien dan 3 apparaten DSi (€139 ) , DSi XL (€159) en 3DS (€159) naast elkaar staan.
    Kijk je dan op de game-afdeling en kan je de 3DS games op 2 handen tellen.

De 3DS mist goede titels zowel Mario en Pokemon.

Moet er wel bijzeggen dat de 3DS optelling bij de MM niet optimaal is.
    Ik krijg daar bijna geen 3D gevoel.
    -------
    Nintendo 3DS ambassadeursprogramma.

De deadline voor het registreren voor het Nintendo 3DS-ambassadeursprogramma door je te verbinden met de Nintendo eShop of het uitvoeren van een systeemupdate is nu verstreken.
    Echter, Nintendo 3DS-eigenaren die hun systemen voor 12 augustus hebben gekocht, kunnen nog steeds in aanmerking voor het programma komen en vanaf september 20 gratis spellen ontvangen.

Hoe je te registreren vanaf 12 augustus 2011

16. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Maar de 3ds draait ook dsi games, dus lijkt mij de 3ds een logischere keuze.
    De 3DS biedt dus hetzelfde als de dsi maar dan met extra's.
    Het probleem lijkt mij dat de kopers niet goed worden ingelicht, want wie kiest er nou voor een dsi als je iets beters kan krijgen voor hetzelfde geld.

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Goede voorlichting bij winkels zoals Bartsmit , Intertoys , ToysXL en de MM kan je wel vergeten.
    Tijde terug op de game-afdeling vroeg een gezin naar een console en de "verkoper" drukte zonder iets te vragen de mensen een Wii in handen.

Stel regelmatig de verkopers vragen en op 9 en 10 weten zij geen antwoord.
    De gene die verantwoordelijk is de game-afdeling moet ook de cd- en videoafdeling in de gaten houden.

Als ik een vraag heb over een Apple product dan vraag ik deze aan de verkoper in zwart en niet aan de standaard verkopers in rood.

18. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    En dat is precies waar Mario zich onderscheid van andere platformers... Mario is veel meer dan wat gespring.

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Was ook zwart-wit van mij geformuleerd. Mario is uiteraard meer dan gespring. Naast dat het een tijdje de grootste game franchise was is Mario een game die draait om snelheid maar vooral ook een goede timing en dus wat behendigheid. De afgelopen mario games werden ondersteund door een sublieme soundtrack, verder waren de werelden/ planeetjes heel intuïtief .

20. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Daarom ben ik blij dat ik er zelf ook aardig wat verstand van heb ;) Verkopers in dat soort winkels weten er idd niks vanaf. Mocht ik iets willen weten over een product, dan ga ik wel naar de Gameshop Twente... Daar eergister nog een aantal spullen gekocht waaronder een Componentkabel voor de Wii. Daarover gevraagd of je perse die van Nintendo moest hebben, maar ze raadden mij een goedkopere en betere aan zelfs :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina