Is er een game waar je eigenlijk o.a. lekker kan vliegen gewoon ? Maakt niet uit of het een vliegende karakter is of via een voertuig.
Nee hoor. Ik snap je visie. Je zit onderwater en je kunt nergens heen. Dat vind ik juist wel wat hebben. De intro van deel 1 was echt super
Nope, maar ik denk dat je de wereld van Rapture moet leren kennen.. de eerste keer vond ik het ook maar niets.. maar na een uurtje of twee begon ik Rapture echt tof te vinden en te waarderen. Zelfde had ik met Fallout trouwens, moest ff aan die wereld wennen, in het begin vond ik 't niets maar uiteindelijk meer dan 100 uur in Fallout 3 gestoken. Dat hele jaren 50 post apocalypse stijltje dig ik namelijk wel. Kwestie van wennen voor mij denk ik.
Ik zoek een paar games waarin je volledig het verhaal kan coöpen, het liefst een third person shooter of RPG voor wat kleine prijsjes.
Dankjewel voor het begrip van mijn visie en mijn taalgebruik. Jullie zijn geweldig Ik ga nu als ik tijd heb bioshock proberen Thanks, maar ik vond fallout 3 niks
Alle HALO's ,Fable 2/3 ,Gears 1(nummer 2 ga ik zowiezo nog halen) en Army of two 1/2 heb ik al, Splinter cell, Resident evil en lego games zijn niks voor mij dus ga ik waarschijnlijk nog voor Borderlands en misschien Portal 2. Nog meer suggesties zijn welkom